środa, 3 listopada 2010

Zimowe nastroje.

Moje kochane, wczoraj było jesiennie,
a dzisiaj wskakujemy w zimowy klimat.
W czas Świąt Bożego Narodzenia.

Przedstawiam Wam,
Anieliny świąteczne.
Uszyte z pięknego polaru i bawełny.
Oczywiście najwięcej czasu zajęło mi dopracowanie szczegółów - dobór tasiemek, 
wzory na płaszczykach, butkach, wianuszki brzozowe.
Ale efekt końcowy jest ok, więc warto było :)
Czekam na Waszą ocenę - czujecie świąteczny klimat ?

Pierwsza Anielina skąpana w bieli, muśnięta wrzosowym kolorem.
Z maleńkim pobielonym wianuszkiem.



Druga Anielka w czerwieni - energetyczna z białymi dodatkami.
I oczywiście z wianuszkiem.






Wianuszek na zdjęciach to moje ostatnie dzieło - róża z ogrodu i odrobina juty :)
A w  następnym poście obiecuje powrót do jesiennego klimatu :)))

Zimowe Anieliny można przygarnąć na Fairy House.

Posyłam do wszystkich zaglądających słoneczne buziaki i dziękuję,
że zaglądacie i zostawiacie tyle ciepłych słów:****

39 komentarzy:

  1. o psia kostka jakie sliczne swiateczne anielinki!!! Jakie piekne maja plaszczyki i buciki..i te wianki w lapkach, cos pieknego!! Brawo Beatko, znowu stworzylas male arcydziela:-)
    sciskam, buziole
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nio,nio panienki na ostrą zimę dobrze przygotowane !!!
    Piękności uszyłaś !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę o taki czerwony płaszczyk na 165cm wzrostu :)
    Cudowne są, kojarzsyły mi się od razu z kolędnikami pod wielką kolorową choinką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie są obie ale ta w czerwieni jest BOSKA.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne panny!!! Idealne na świeta super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mają świetne kapotki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Anieliny sa cudowne, szczególnie ta w baiłym płaszczyku podbiła moje serce, pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, przy tych Twoich moja się chowa :-) Czy dostałaś mojego maila odnośnie tkanin tildowych?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach jakie piękne!!!Podziwiam!
    Miłego dnia Kochana:))

    OdpowiedzUsuń
  10. jest ok?
    jest bardzo ok!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. jedna piękniejsza od drugiej - i te detale, normalnie obłedne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anioł też człowiek :0) i na zimę musi się stosownie przyodziać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie każdy ma taki talent do tworzenia strojów Anielin jak Ty. Świetne pomysły miałaś i tym razem, chociaż ja bym fioletowego nie łączyła z różowym. Nie mniej Twoja Anieliny to arcydzieła w szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anielinki sa cudowne!!!,,,Mikolajkowa ,,,,marzenie,a wianek z dzikiej rozy jest oszalamiajaco piekny,,,brak mi slow.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne :D i płaszczyki i butki .. gotowe do zimy pełną gębą:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie swiateczne i te detale, jeju jak ty przyszylaś te listki na plaszczykach?Niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  17. precyzyjna robota
    no i może padać śnieg ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Są przepiękne bardzo mi sie podoba ten bialy - taki delikatny

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie by się te panny Anielice na kominku wśród skarpet na prezenty zaprezentowały! Śliczne no i te DETALE!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecudowne zimowe anieliny!! i te boskie wianki!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękne anioły...
    ten w czerwieni naj naj...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ zimowa produkcja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Alez te Twoje anioly sa piekne!Te rewelacyjnie wykonczone ubranka!No brawo!!Podziwiam i zazdroszcze troszeczke:)

    OdpowiedzUsuń
  24. O rany jakie piekne, wpasowaly sie w klimat swiateczny idealnie, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku jakie one sa bajeczne, na swieta to chyba kazda z nas chcialaby miec taka u siebie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. Anioły przygotowane na zimę jak się patrzy, pięknie im w tych płaszczykach:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękniaste są i ja cieplutko ubrane:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale śliczne, prawdziwie zimowo-swiąteczne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny ten śnieżny anioł

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne anielice. Juz zapachnialo świetami. Bardzo fajne kolorki i swietne ozdoby im dodałaś. Jak dla mnie sa boskie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne,ale czerwona dla mnie najlepsza.pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana Beatko,
    Anieliny są powalające, ajk zwykle zresztą. Oczywiście dwa Anioły od Ciebie już od dawna u mnie goszczą więc pozwolisz , że będę tylko podziwiać. Mam nadziję, że podusia wpasowała się jakoś w Twój wystrój i nie wadzi.
    Całuję gorąco
    Kasia

    kbardy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Anieliny wpisały sie w klimat świąteczny doskonale

    OdpowiedzUsuń
  34. super pomysł tak cieplutko ubrane na pewno nie zmarzną :)

    OdpowiedzUsuń
  35. magia świąteczna zaczyna działać :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jestem zachwycona tymi świątecznymi aniołami,wszystkie twoje anielice piękne http://cudenkabasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz