wtorek, 21 grudnia 2010

Bałwanki i ciasteczka.

Witajcie :)
Miał być nastój tylko świąteczny, ale jest chorobowy,
święta zeszły na dalszy plan, niestety.
Moje Dwa Skarby chore,
z katarem i gorączką.
No cóż tradycji świątecznej stało się zadość.
Ale żeby już tak nie marudzić,
to będzie o dekoracjach świątecznych
i  o prezentach.

Na początek - bałwanki , co w koszyku z szyszkami zamieszkały:)
Obiecałam moim córkom małe bałwanki,
z czerwonymi noskami, puchate,
 nie topiące się :))



Bałwanki ciut kiczowate, ale słodkie :))

 W tym roku pierniczki zamieszkały na świerkowych gałązkach,
wrzuconych do glinianego garnka.
A ja wpadłam w ciasteczkowy szał.
  Pachnąw domu cynamonowe gwiazdeczki, kawowe księżyce,
mandarynkowe paluszki
i rogaliki z różany nadzieniem :)))



Choinki już ubrane, ale jeszcze nie 'obfocone'.

*******************

A teraz moje drogie będzie o prezentach :)
Od Agi z Kapryśnych inspiracji.
Aga jest wspaniałą kobietą o wielkim serduchu
i świetnie się z nią rozmawia przez telefon :PPP

Jakiś czas temu zrobiłam u Niej zakupy, potem ustaliłyśmy wymiankę
i kilka dni temu otrzymałam duuużą paczkę :)))
W paczce obok zakupów skrywały się cudne lawendowe wieszaki
i prezenty świąteczne:
zawieszki, dekupażowe serducho i haftowany domek wypełniony lawendą.



Dziękuje Ci Agnieszko :***

I drugi cudowny prezent od wspaniałej Dobrej Duszyczki.
Śliczne zawieszki dotarły do mnie od Różanego Anioła.
Teraz już jestem w 100% pewna, że Dominika jest prawdziwym Aniołem:)





Dziękuje Dominiko:**

Dziękuje również za wszystkie maile z życzeniami :***
Jesteście wspaniałe.

Buziole posyłam na dobranoc :***
Z życzeniami jeszcze do Was wpadnę :**


30 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze bałwanki a ciasteczka mniam ;)
    Aga to bardzo ciepła i dobra Duszyczka.
    Zawsze pięknie obdarowuje! :)
    Beatko, cieszę się, że mój prezencik sprawił Ci radość :)
    Życzę dużo zdrówka dla Ciebie i Twoich bliskich.
    Buziole przedświąteczne śle! :)
    P.s
    Niestety nie jestem jeszcze aniołem ale intensywnie nad tym pracuję ;)
    Piękne zdjęcie obok zawieszki Mikołajkowej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Droga - po pierwsze to życzę Wam wszystkim zdrowia!! nie dajcie się (mówi Ci to tak, co od miesiąca nie może się wyleczyć hihihi), a po drugie to bałwanki są cudne! a pierniczki bardzo apetyczne :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja czuje zapach Twoich ciasteczek. Oby skarby szybko wyzdrowialy. Wesolych Swiat Beatko!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas też choróbsko staje się tradycją na święta - niestety :( A w ciasteczkach zamierzam wyżywać się jutro! Cudne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmmmm. . . Ale ciasteczka. . . Tylko mi apetytu narobiłaś na nie ;-)
    No i zazdroszczę takich ślicznych prezentów!
    Wesołych Świąt! I zdrówka dla Twoich Skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja cosik wiem na temat złotego serca obu tych Pań :-)
    Bałwanki śliczne, można by powiedzieć, że to taka alternatywa dla chorych dziewczynek.
    Pozdrawiam świątecznie i życzę duuużo zdrowia dla całej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana,moc zdrowia w te święta, radości z bycia razem i zwykłego spokoju !
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Bałwanki super! na pewno pomogą córciom wrócić do zdrowia :) tego życzę!
    Bardzo zaciekawiły mnie Twoje wypieki, zwłaszcza kawowe księżyce, wyglądają przepychatowo ;)
    Pozdrawiam gorrrąco!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdróweczka Dzieciaczkom życzę a Tobie spokojnych i pięknych świąt. Dekoracje klimatyczne- piękne. Bałwanki fantastyczne. Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Beatko :)
    bardzo się cieszę, że się odezwałaś. Jest mi naprawdę bardzo miło.
    Pragnę życzyć Ci jak wszystkie przede wszystkim zdrówka, cudownych, radosnych i magicznych Świąt oraz dużo miłości od najbliższych. I aby otaczali Cię sami przyjaźni Ci ludzie.
    Duże buziole dla dziewczynek
    A bałwanki są odjazdowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty, apetyczne słodkości, czuć, że Boże Narodzenie za momencik. Beatko! bardzo Ci dziękuje za przeuroczą kartkę i cudne życzenia. Życzę Wam przede wszystkim zdrowia, żeby choróbska nie popsuły ciepłej, rodzinnej atmosfery. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za cudowną kartkę i życzenia. Wszystkiego najlepszego! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko cudowne-i balwanki i ciasteczka i śliczne prezenciki.
    Dużo zdrówka .
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Balwanki slodkie i najwazniejsze ze sie nie topia :) Pierniczkowa choinka wyglada slicznie i juz sobie cala wyobrazam, musi byc piekna,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj
    Tobie też życzę spokojnych, rodzinnych, ciepłych świąt i zdrówka dla dzieci:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrówka dla Skarbów!!!
    Oj zaszalałaś z ciasteczkami:), mniam, mniam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Baeatko balwanki wyszlly Ci cudnie, zo za pomysl! Wieszaczki no nie moge sie napatrzec!!! tez chce takie :P
    Duzo zdrowka zycze i pieknych i spelnionych Swiat ,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Beatko, ile u Ciebie słodkości! :)
    Święta w tym roku będą bardzo pachnące.
    A ja życzę, aby dodatkowo były spokojne i bardzo radosne. I najważniejsze! - W zdrowiu!
    Niech choróbsko szybko Was opuszcza i dłuuuuugo nie powraca :)
    WESOŁYCH ŚWIĄT!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bałwanki cudne !!!
    A ciasteczka mniam, mniam, żeby było bliżej do Ciebie już bym pędziła z dobrą kawką na Twoje pierniczki ;-)
    Kochana cieszę się że niespodzianka się Tobie spodobała !!!
    Mikołaj od Ciebie dziś też był u mnie ;-)
    Życzę dla Ciebie i cąłej Twojej rodzinki wszystkiego co najlepsze i przede wszystkim dużo zdrówka !!!
    POzdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  21. Bałwanki śliczne, a pierniki aż pachną.
    Wszystkiego najlepszego z okazji świąt

    OdpowiedzUsuń
  22. No niestety okres na choroby jest. Sama też nie mogę do siebie po chorobie dojść.
    Pilnujcie się teraz mocno.
    No i mimo trudności które Was dopadły mam nadzieję, że Święta miną Wam spokojnie i radośnie. Czego z całego serca Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdrowia życzę, ponieważ niestety wiem jak to jest, jak podtrzymuje się tradycję świąteczną )choróbska ( niestety ja w tym roku też ją podtrzymuję :/
    zakupy sliczne, bałwanki super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdrowia, wielu potrzebnych sił i łask na Nowy Rok dla Ciebie i Twoich bliskich. Spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ambrozjo, właśnie dotarła do mnie przesyłka ;)
    Bardzo, bardzo Ci dziękuję, zrobiłaś mi wielką niespodziankę!
    Skrzydełka wpasowały się w klimat mojej łazienki (po małym liftingu).

    Pozdrawiam znad garnków, wołając WESEOŁYCH ŚWIĄT !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdrowych, pogodnych i rodzinnych Świąt:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Pieknie u Ciebie ,cudne swiateczne dekoracje......i cudowne prezenty.Sciskam cieplutko i zycze zdrowych i radosnych swiat.

    OdpowiedzUsuń
  28. Spokojnych i radosnych Świąt życzy Bovary razem z Lucky ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Bałwanki urocze,pewnie nie raz to słyszałaś ale bardzo przytulnie u Ciebie, na pewno będę zaglądać:) pozdrawiam ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz