sobota, 11 grudnia 2010

Losujemy - wyniki candy !!!

Moje kochane, wybaczcie, ze tak późno podaje wyniki losowania,
ale wcześniej , nie miałam czasu.
  Chętnychna moje cukierasy było duuuużo :)
Całe 128 komentarzy ( dwa się powtarzały ).
Oczywiście Random zadecydował o szczęściu 
wybrał numer 62

 
EWA - FILOMENKA 

Kochana gratuluję wygranej :))))
Bardzo proszę o podanie adresu na maila:)
Wszystkim bardzo serdecznie dziękuje za zabawę :)
Zapraszam na kolejną już po Nowym Roku :))

**************************

Chciałam Wam pokazać co mam za oknem.
Zdjęcia robione dzisiaj po południu.
W tej chwili okropnie wieje i dalej pada śnieg.

Uroki zimy w górach :)))



Może ktoś ma ochotę na metrowe zaspy ?
Zapraszam :))))


Buziaki posyłam do wszystkich zaglądających i serdecznie witam 
nowych obserwatorów :)))



17 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni:-)
    A widzę, że u Ciebie to zima na całego!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wylosowanej, ech szczęściara:)
    Taka zima i u mnie panuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej, a widoki za oknem mam takie same. Chociaż dzisiaj od rana bębni w parapet. Pewnie odwilż.
    Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno tu nie zaglądalam, nadrabiam
    zatem. Śniegu i u mnie pod dostatkiem i chętnie się podzielę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej. Bardzo dziękuję za zabawę. A za oknem mam podobnie;-)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciezcy. Dziekuje za zabawe.
    Widoki i u mnie podobne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej;)
    Piękna zima a u nas deszcz zmył już prawie cały śnieg;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To zima na calego u Ciebie :) u mnie juz czysto i nie ma sladu po sniegu, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluje zwyciezczyni!
    Co do zimy w gorach,ech...pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla zwyciężczyni!!! Ale zimaaaaa u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie...no pięknie masz!
    :)
    to jest zima, aczkolwiek nie zazdroszczę...
    trzymaj się mocno i ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. A u nas śnieg już stponiał i ...listonosz do mnie dotarł!!!!!!!! Dziękuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję farciarze !!!
    A u Ciebie zima na całego ...
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozdrawiam serdecznie dzięki za zabawę i gratuluję szczęściarze :)
    Elżunia

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczne zdjecia!
    buziole
    basia

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudnej urody widoki.......tak mi teskno ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. No rewelacyjny widoko tylko autem wyjechać to wyzwanie wielkie ,moja droga bardzo Cię przepraszam za brak kontaktu i obiecanej paczusce dzisiaj ją wysyłam mam nadzieje że dojdzie przed Świętami bo jest tam coś fajnego na ta okazje.
    pozdrawiam cieplutko i żeby tam Cie nie zasypało za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz