poniedziałek, 13 grudnia 2010

Odrobina świątecznego klimatu :)

Ufff:)
Złapałam oddech po remontach - nareszcie!!
Odpoczęłam jedno popołudnie,
i siup wskoczyłam w moje szmatki
z wielką przyjemnością.
Nadrabiam zaległości,
 wysyłam obiecane i wygrane prace.

A dzisiaj powstały karteczki świąteczne,
może zbyt surowe.
Ale jestem z nich zadowolona:)





Rozpędziłam się z nadrukami i wykorzystałam je 
do świątecznych zawieszek.

Delikatne serduszka i skrzydełka.



Powoli święta wkradają się do mojego domu :)))
Zrobiłam jeszcze bałwanki i dekorowałam z Dziewczynkami pierniczki, ale o tym będzie jutro:)
A za oknem po prostu bajkowo - zaspy powyżej kolan, śnieg delikatny
jak puch, zimno smaga buzię, świat zwolnił.
Cuuuudnie:))

***************************

Na koniec jeszcze moja praca wymiankowa z Myszką.
Chwaliłam się już, jakie cudne zazdrostki przyleciały do mnie od Mychy.
W zamian uszyłam poszewki z napisem 
i Małą Świąteczną Myszkę - pachnącą goździkami :))



**********************

Moje kochane dziękuję Wam bardzo za wszystkie komentarze, za miłe słowa
- jesteście wspaniałe:****
Witam wszystkich nowych obserwatorów :**

Buziole posyłam na dobranoc:***




35 komentarzy:

  1. prześliczne kartki
    a poduchy i śliczną myszę podziwiałam już u Mychy :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałości poczyniłas!!!!Buziolki-aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki piękne zrobiłaś. Oj jak ja lubię kartki takie ręczne wykonane. Sprawiają podwójna radość;-)))
    Serducha i skrzydełka super. Ja jutro dopiero mam zamiar swoje serca zacząć szyć. Maszynę już mam ale bez pedału;-))))) Zapomniałam pożyczyć hi hi,i dzisiejsze szycie poszło w siną dal;-)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki cos przecudnego, poduszki tak samo:-*

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko przecudne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki super ! Serduszka też :-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobietko, ale wymyślasz wspaniałe rzeczy:)Wszystko cud-miód:)
    pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  8. Stworzylas cuda,,,karteczki miodzio.Wymiankowe poduchy i mycha pierwsza klasa.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki są rewelacyjne- to płótno mrrrr

    Ja tylko patrzę na maszynę jakoś chęci brak :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki prześliczne! A skrzydełka urocze...podziwiam!Miłego tygodnia życzę i buziaczki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki piękne choć tak proste :) myszka obłędna. Wiewiórkę tez umiesz uszyć? podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te kartki. Świetny pomysł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki są śliczne, właśnie ta prostota nadaje im takiej elegancji.
    Serduszka, skrzydełka są śliczniutkie, sama aktualnie poczyniłam parę serduszek i skrzydełka:-)
    A prezent dla Myszki uszyłaś uroczy, na pewno się spodoba, bądź już się spodobał;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj.
    Kartki wyszły rewelacyjnie. Sa naprawde piekne.
    Skrzydełka i serduszka bardzo mi sie podobaja-śliczne.
    Wymianka-cudowne poduszki zrobilaś-podziwiałam je juz wczoraj u Myszki.
    super wszystko.
    buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczki są prześliczne
    A prace wymiankowe - cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprodukowalas ozdób w hurtowych ilosciach. Karteczki swiateczne ujmuja swoja skromnoscia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tą myszą to mnie rozłożyłaś na łopatki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczne te karteluszki. Wlasnie takie surowe sa najladniejsze :)Super wymianke sobie zrobilyscie :)
    Nie proznujesz kochana ale to bardzo dobrze, swietne rzeczy porobilas na swieta, pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczki bardzo urokliwe !!!
    Poduchy i zazdroski widziałam u Myszki- ale u Ciebie też chętnie je pochwalę ;-)
    zdolna z Ciebie babeczka !!!
    Mysza jest przecudna !!!
    Jest ktoś kto mówi do mnie "Fioletowa Mysza " zatem Twoja mnie totalnie rozbroiła ;-)
    Buziaki posyłam Aga

    OdpowiedzUsuń
  20. Beatko karty sa przecudowne,retro motyw nadaje im niesamowitego uroku.
    Oczywiscie swiateczne zawieszki tez niezwykle piekne.
    A Twoje prezenciki dla Myszki juz u niej podziwialam-rewelacja.
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny pomysł z tymi zawieszkami. Cudne wykonanie. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  22. Beatko wszystko co robisz jest sliczne, widzialam na wielu blogach, Twoje dziela z wymianek, Twoja doba chyba trwa 30 godzin a nie 24...Myszka jest piekna, podusie rowniez. Ale skrzydelka to jest to lubie najbardziej;-)
    buziole
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  23. Karteczki wcale nie surowe! Świetne są! i z klasą!
    No faktycznie cudeńka dla Myszki zrobiłaś;) :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne skrzydełka i serducho, a karteczki to już po prostu cuda! Niesamowicie klimatyczne. gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kartki bardzo mi się podobaja i wogóle popieram trend robienia ozdób swiatecznych samemu. Zawieszki i podusie bardzo fajne, super wygląda ten wyhaftowany napis:)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękneee :) cudowne :) napatrzec się nie mogę ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne skrzydła Anielskie ,kartki bajeczne a co do śniegu to sie nie wypowiadam ściągałam dzisiaj z auta chyba z 70 cm sniegu,poprostu bajka.Tylko zakopać sie w pościeli i przespać zimę a jeszcze przyszło mi jechać w piątek na Śląsk tam to mnie zasypie o zgrozo .A co tam u Ciebie zapracowana kobieto.
    pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  28. To ja będę 281 obserwatorka i doprawdy dziwię się sobie dlaczego nie zrobiłam tego wcześniej :)
    Wszystko piękne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Juz chwaliłam myszkę u Myszki:) Super trafiony prezent:))

    OdpowiedzUsuń
  30. to moje 5 podejście do tego, aby koment w końcu się zarejestrował:D


    kochana- cudeńka tworzysz i jestes moim osobistym guru!!



    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kartki cudowne!!!! I pozostałe prace zachwycają, nie można się napatrzec. cudowności:)

    OdpowiedzUsuń
  32. extra sort :) podziwiam!
    Pozdrawiam przedświątecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz