poniedziałek, 31 stycznia 2011

Dalej króliczo.Wyróżnienie.

Dalej trwam w króliczym 'szale' :))

Ale dzisiaj będzie klasycznie, bo takie było zamówienie.
Kapelutek, porcięta lub sukieneczka i już.
Pan Królik - Żeglarz,
i Panna Króliczka - Kropa.
Mają już nowe domki - czyli wymagania zamawiających, spełnione.

Przedstawiam Żeglarza.






I Pannę Kropę.
U króliczki 'zaszalałam' i uszyłam jej koronkowe pantalonki :))






Króliczka Kropa zamieszka u wnuczki Pani Elżbiety,
razem z królikiem o sterczących uszkach.
Nie przypuszczałam, że te króliki tak będą się podobać, to już 8 królik, który znalazł domek :)
Wszystkim, którzy składają u mnie zamówienia - bardzo dziękuję za zaufanie :)))
Gwarantuje, że w każdą pracę wkładam dużo miłości i dbałości o szczegóły :)


*****************************
Otrzymałam wyróżnienie od Joasi z bloga "Miedzy cisza a ciszą"


Bardzo Ci dziękuję, przyjęłam je z wielką przyjemnością :))
To bardzo miłe :*

Zasady przyznawania i przekazywania tych nagród kolejnym osobom:

1. Podziękuj za wyróżnienie.
2. Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Umieść u siebie logo wyróżnień.
4. Przekaż nagrodę do 10 blogów.
5. Umieść linki do tych blogów
6. Powiadom o tym nominowane osoby.


I teraz z jednym będzie problem - z przekazaniem wyróżnienia dalej.
Nie wyłoniłam 10 blogów, bo nie potrafię wybrać z wszystkich do których zaglądam.
Dlatego przekazuje je wszystkim dziewczynom, które do mnie zaglądają i zostawiają po sobie ślad:)

*************************
Dzisiaj to tyle.
Mam nadzieje, że następnym razem post będzie dłuższy i będzie tez o książkach które kocham :)
U mnie zaczęły się ferie, a z feriami wiąże się w moim domu pewna tradycja.
Tradycja - zasmarkanych nosków, kaszlu i wysokiej temperatury:(((
Życzcie mi cierpliwości - nie do dzieci, ale do wirusów,
które nas nie chcą opuścić od kilku tygodni:////

Buziaki i zdrowia życzę Wam i sobie :****

35 komentarzy:

  1. Króliczki są śliczne - napewno ucieszą nowych właścicieli..
    A wyróżnienia gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. och, oba bym wyściskała, zwłaszcza tego tłuściutkiego żeglarza! cudne są

    OdpowiedzUsuń
  3. oba króliki cudne
    gratuluję wyróżnienia, bo należy Ci się w pełni

    pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka, zdrówka, zdrówka! Bo ferie są od zabawy, a nie od chorowania! ;) Kropa wyszła super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Króliczki są naj cudniejsze więc wcale nie dziwi mnie ich popularność!!! za wyróżnienie dziękuję ;) buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje serducho podbiła królisia w różowej sukience...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Króliki piękne jak zawsze, wyróżnienie zasłużone, bo wszystko co szyjesz to "krasota" :)))
    Zdrówka zasmarkanym noskom życzę, bo szkoda ferii na chorowanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje Królisie są urocze :)
    gratuluję wyróżnienia :)
    i życzę zdrówka dla całej Rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ambrozjo, zapytam nieśmiało czy bliżej marca jest szansa zamówić taką królisie .,,groszkową,,?
    Piękna jest i idealnie wyglądałaby w olinkowym pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  10. I mnie ujela rozowa krolisia, bajeczna!!!
    Gratuluje wyroznienia Beatko.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Króliśki Twoje ( jak i inne prace ) uwielbiam !!!
    Dziejsze też bym wyściskała na maksa ;-)
    Gratuluję wyróżnienia !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  12. Beatko , gratuluję :) Wyróżnienie w pełni Ci się należy , a króliczki prześliczne :)
    Buziaczki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyróżnienia. Króle w fajnych kolorach.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Żeglarz jest po prostu króliczo-boski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny kochane, dziękuje Wam bardzo, za tak miłe komentarze :***
    Kamilo - kochana z wielką przyjemnością uszyje dla Twojej Olinki króliczka:)
    dogadamy się mailowo :**

    OdpowiedzUsuń
  16. Ambrozja dla oczu!!Cudne słodziakowe królisie, nawet dla mnie!!:D
    A ja najbardziej cenię sobie królika w żurku...;):D:D:D
    Gratuluję wyróznienia i życzę aby zamówienia na króliczki mnożyły się jak one same;):D
    Serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się wcale nie dziwię, że Twoje króliczki tak szybko znajdują nowe domy!! Przecież każdy - i mały i duży - chciałby takiego stworka na wyłącznośc:) Zdrówka życzę i gratuluję wyróżnienia - należy się!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lejdik za tego królika w Żurku to ... udusze :PPP
    Mam nadzieje, zę wiesz dlaczego ? :)
    Ana dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ambrozjo dziękuję Ci bardzo, odezwę się pod koniec lutego;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze te króliczki:)
    Zdrówka, zdrówka, zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne króliki , panna Kropa skradła moje serce.
    Dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Królisie jak zwykle chwytają za serce:) Groszkowa królisia jest przesłoda i śliczniutka, a w tych gatkach żadna zima jej nie straszna:P

    OdpowiedzUsuń
  23. Różowa Kropa jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietne ,,,,,,,sama slodycz!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kroliczki sliczniutkie:))Ja rowniez chcialabym przyznac Ci wyroznienie, wszystko co twozysz jest sliczne widac ze wkladasz w to duzo serca:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  26. kocham morze... więc pierwszy cudny!
    różu nie lubię, ale te kropeczki są urocze... :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogę oderwać oczu od tych kropeczek-to jest moja faworytka,prześliczna...

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję wyróżnienia,a królik-żeglarz superhttp://cudenkabasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje kroliczki sa niesamowite! Jestem pod wrazeniem dbalosci i szczegoly i wykonczenie. Szczerze podziwiam, bo sama takiego kroliczka bym nie uszyla...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne któlisie , gratuluję wyróżnienia :) Zaglądam tu od dłuższego czasu i jestem zauroczona twoimi pięknym tworami :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pan Kropa, mój typ :D
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz