niedziela, 16 stycznia 2011

Pannica w berecie. Czarownica z kotem. Wiosna na parapecie.

Całusy na początek dla wszystkich zaglądających do mojej Manufaktury:***

Przedstawiam moją Pannice w berecie :)))
W ślicznej białej sukienusi,
getrach - ocieplaczach,
 z torebeczką :)))

Beret i torebeczka oczywiście wyszły spod mojego szydełka :)))
Na uszku maleńkie serduszko - wyszywane .








Będę nieskromna - fajna wyszła - taka mała łobuziara :)))


Dla złagodzenia cukierkowej Pannicy, teraz będzie Czarownica :)
Ale taka dobra ( chociaz nosek ma zakrzywiony jak przystało na złą wiedźmę ),
z odrobiną wiosny na sukience
i kotem - też sympatycznym :))








Na sukience Czarownicy prawie wiosna i u mnie w domu
również wiosennie :))))
Narcyzy i azalie rozpanoszyły sie na kuchennym parapecie i cieszą oczy,
nawet w deszczowe, szare dni.
Myszko - zazdrostki  od Ciebie zachwycają 
wszystkich gości :)))






*******************************

Na koniec jedna ważna sprawa - moja poczta oszalała i prawie 50 % wiadomości wrzuca mi jako spam.
Dlatego bardzo Was przepraszam, że na maile nie odpisuje.
Dopiero dzisiaj po południu zobaczyłam ile mam zaległości -
na wszystkie postaram się odpisać jak najszybciej.

*******************************

Bardzo wszystkim dziękuje za takie ciepłe komentarze,
dziękuje że do mnie zaglądacie
 i dziękuje za smsy w konkursie Blog Roku 2010 :***
Bardzo, bardzo serdecznie witam wszystkie nowe twarze i nowych obserwatorów 
- postaram się do wszystkich zajrzeć i poznać Wasze blogi.

Teraz idę nadrabiać zaległości :)
Buziaki na dobranoc :***
Życzę Wam cudnego tygodnia, pełnego słońca i wewnętrznej radości :****


41 komentarzy:

  1. Królisia zachwyciła mnie pomysłem, wykonaniem i kolorami! Ja właśnie się męczę nad swoim pierwszym i cos mi nos nie chce równy wyjść, chyba muszę mulinę odchudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana szczęka normalnie mi opadła ( łup ! )
    ALe piękności naszyłaś !!!
    Króliś uroczy taki słodziutki !!!
    A Czarownica - poprostu rewelacja !!!
    Ty to zdolna babeczka jesteś jak cisza przez chwilę to już wiadomo, że w następnym poście pojawią się nowe cudeńka !!!
    Serdeczne buziaki posyłam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Nos Green jest bardzo oryginalny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  4. Królisia jest przesłodka, a serduszko jeszcze jej wdzięku dodaje... a czarownica - rewelacyjna :)

    kwiatów zazdroszczę, u mnie jest za ciemno, żeby cokolwiek urosło :/ a taki cudowny widok, szczególnie jak się spojrzy za okno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Królisia jest nieziemska, ten zielony nosek, torebeczka jak u damy i getry, powalają na łopatki:)
    A kocur wyszedł rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka rewelacyjna kroliczka:))Po prostu napatrzec sie nie moge:))))
    czarownica tez super:))
    Pozdrawiam cieplutko Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Pannica-Króliczka przesłodka!
    Taka zalotna bardziej niż łobuziara :)
    Masz bardzo zdolne ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko, ufff- to się wyjaśniło, czemu nic mi kochana nie piszesz:))
    A Czarownica super!!!!!
    Coś nowego - bo jeszcze takich nie widziałam szmacianek:)
    No a słodka panna w getrach też bardzo pomysłowa.
    Na pweno szybko ucieszą jakieś dziecięce serduszka:))
    Buziole, K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w króliczce!!! ma świetna torebkę i czapeczkę... i w kocie na ubranku czarownicy też się zakochałam :) pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  10. króliczka super czarownica świetna...no i ta wiosna na parapecie piękna..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Króliczka jest po prostu rewelacyjna!! No ta sukieneczka i getry i szydełkowa robota są pełne uznania!!! Czarownica jest przesłodka i ma wspaniałego czarnego kota!!! No kwiatuszki zapowiadaja moze wreszcie wiosnę :)))) Cudownie wyglądają!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz absolutne prawo do nieskromności. Królisia-łobuziak jest po prostu fantastyczna. I te dopieszczone detale, guziczki, torebusia... ślicznosci!. Trzymam kciuki za wynik głosowania i cieplutko pozdrawiam zza mgły.

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznosci nam tu pokazujesz.Mistrzostwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite są! króliczka boska, a czarowna czarownica fantastyczna, hmmm jakaś taka do mnie podobna, hehe. Buziki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Beatko,
    Pani Królikowa jest the best ale Czarownica...powalająca. Kusisz kobieto nowym zakupem, oj kusisz.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Perfekcja w wykonaniu !
    A wiosna na parapecie powala. Ja w tym roku zawirowana jestem przez niespodzianki, które życie mi dostarcza :)i z wiosną jestem jeszcze daleko.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Łobuziara z tatuażem na uszku jest słodziutka!!!
    Bardzo się cieszę, że zazdrostki się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  18. супер!!!!!!!!!! зайка просто прелесть...!

    OdpowiedzUsuń
  19. Królik bombowy - słusznie jesteś nieskromna

    OdpowiedzUsuń
  20. Позволь наградить тебя и твой блог!!!! Просто красота!!!!! Заходи и бери!http://kola1311.blogspot.com/2011/01/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Od dłuższego czasu jestem tylko obserwatorką ale dziś nie mogłam się oprzeć musiałam napisać do ciebie kilka ciepłych słów bo wiosna powala na kolana nie tylko ciebie -jestem zachwycona Twoimi pracami jesteś wręcz czarodziejką w tworzeniu takich cudeniek. Gratuluję i myślę,że będą następne jeszcze wspanialsze bardziej wyszukane które będą cieszyć nie tylko moje oczy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Krolica - modnisia jest rewelacyjna, i te getry!

    OdpowiedzUsuń
  23. Królisia cudowna:) Świetny pomysł z szerokim golfem i getrami! często zagladam i z radością podziwiam:) Również słonecznie pozdrawiam, wszystkiego dobrego!
    Rita

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekne prace i piekne kwiaty, uwielbia te wszystkie drobne oznaki,że zimie mówimy już papa.PS.pusciłam smska, zycze powodzenia:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Różowa królisia mnie rozbroiła całkowiecie... cukiereczek.

    OdpowiedzUsuń
  26. Króliczka jest tak słodka i śliczna, że poczułam się jak mała dziewczynka, która zobaczyła na wystawie upragniona zabawkę:) Jest przepiekna!!! A wiosna w domu kwitnie i szaleje, oby te nastroje zapanowały też na dworzu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie wiem dlaczego, ale wiedźma mi się podoba bardziej ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Lobuziara jest swietna, Beatko masz niesamowite pomysly i fajnie ze je realizujesz.
    Wiosne juz widac na wielu blogach i u Ciebie podziwiam kwiaty.
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  29. Króliczunia-Łobuziara :))) Podoba mi się!!! :)))
    Kochana, wszystko ślicznie Ci wychodzi, jestem zawsze zachwycona! :)
    Zazroski naprawdę piękne, zdradź mi proszę, gdzie można takie zdobyć?? :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i lecę po telefon oddać głos :)

    Buziaki i uściski ślę :)
    Mariola :)

    P.S. Zapraszam do mnie na candy! :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Prace prześliczne
    bardzo mi się podoba czarownica
    No i ta wiosna na oknie
    ja również choduję swoją

    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje wymarzone zazdrostki szydełkowe!!! Piękne :)
    Pannica w berecie PRZEUROCZA!!! - skradła serducho mojej córki:)
    Czarownica czarodziejska:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietna króliczka-podobaja mi sie jej kolorki i dodoatki.
    A czarownica-rewelacyjna. Piekne te Twoje rzeczy wychodza.
    pozdziwiam cierpliwosc.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja wiem, ze rozowy kolor jest banalny, ale ta pannica mi sie bardzo podoba, cudo getry ma, beretke i torebusie!
    Mam nadzieje, ze te dziwne roztopy i wiosna w styczniu nie przyniesie wielkiej epidemii grypy, bo tego bysmy nie chcieli oj nie, tfu, wypluj te slowa Baska, wypluj!Tfu, tfu!!!
    Pisalam Ci Beatko, ze kartka doszla od Ciebie? W piatek:-)
    buziole, milego wieczoru

    Basia

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie bede oryginalna ale U CIEBIE NIE DA SIE INACZEJ - bo to, co tworzysz, jest naprawde "made with love"!!!
    Pozdrawiam Cie cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. ale modniacha z tej Pannicy ,a czarownica w moich ulubionych kolorkach i wzorkach.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Króliczkowa wyszła słodka! I jak przystało na małą łobuziarę ma uroczy tatuaż - serduszko:))
    Mnie jednak urzekła wesoła czarownica z kotem, super wygląda!!!
    Dzięki wielkie za przepis - skorzystam.

    Pozdrawiam czarująco
    Tomaszowa:)

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne obie prace! Króliczkowi niesamowitego uroku dodaje berecik :) Zdolna bestia z Ciebie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczne obie prace! Króliczkowi niesamowitego uroku dodaje berecik :) Zdolna bestia z Ciebie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześliczne obie prace,ale Pani Króliczyca wprost przepiekna

    OdpowiedzUsuń
  40. zdolne masz łapki Beatko :)
    Królisia jest urocza ,
    fajoska czarownica ...
    na Twój parapet zawitała już wiosna,
    cudne azalie i żonkile ...
    bardzo efektowne zazdrostki :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz