niedziela, 9 stycznia 2011

Poszewki B&W. Projekt 12/12

Buziole moje kochane :***
Nie wiem jak u Was. ale u mnie pogoda ( silny wiatr, błoto, kałuże ) 
nastraja do zaszycia się w domu.
Oczywiście takie okoliczności sprzyjają ślęczeniu przy maszynie:))
W ciągu ostatnich kilku dni stworzyłam anieliny, króliki
i ... czarownice, ale jeszcze nie obfotografowane, wiec będą następnym razem :)
Dzisiaj tylko poszewki B&W, które powstały jeszcze przed świętami.
Ale w całym zamieszaniu po prostu o nich zapomniałam :)
Można je przygarnąć na Fairy House.



************************************

I na koniec jedno z moich noworocznych postanowień.
Udział w 'Projekcie 12/12', który powołała do życia Marysia z bloga Baju-baju .
Mam nadzieje, że zabawa będzie przednia i że dotrzymam terminów :))
Wszystkich ciekawych projektu zapraszam na 
naszego bloga:))

Styczniowe wyzwanie już wkrótce:)
Zapraszam Was bardzo serdecznie, może pobawicie się z nami :)


Wszystkim życzę cudnego, słonecznego tygodnia :**
Buziaki :**

23 komentarze:

  1. poduchy sa bardzo eleganckie...
    Podoba mi się wiązanie zamykające - prostsze niż suwak :):)


    Ja też się ciesze Beti, że będziemy mogły razem działać :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty pracusiu, nic dziwnego, że ciągle coś robisz skoro głowa pełna pomysłów :) trzymam kciuki za projekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduchy przesliczne!Cudo!
    Trzymam kciku za projekt:)Fajny:)
    Ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będą pasowały do stylu glamour, fajnie wyszły. hmmm...muszę się podciągnąć z szyciem....
    Będę obserwować Twoje poczynania w nowym projekcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszeweczki super!Takie eleganckie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne poduchy !!!
    Lubię poduszki, dlatego u mnie w sypialni cała sterta piętrzy się na łóżku ;-)
    Kochana nowy banerek piękny ;-)
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Podusie beda wygladaly super w Black White wnetrzu:)Spodobalyby sie mojej tesciowej:)Pozdrawiam i bede obserwowac Twoje postepy w wyzwaniu 12/12

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszeweczki bardzo fajne i eleganckie.
    Zycze wytrwałości w nowym projekcie 12/12. Ja juz poleglam na starcie -ale to z braku czasu , nie wyrabiam sie :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduszki fantastyczne, piekny materiał.
    Pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Beatko
    U mnie dzis pieknie slonko swiaci:-)
    Podusie B&W sa superowe!
    Pozdrawiam goraco.

    OdpowiedzUsuń
  11. B&W to jest to! Piekny material, pozdrawiam serdecznie i bede trzymala kciuki za wyzwanie !

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne poduchy:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo eleganckie :) Pozdrawiam serdecznie z okropną szarością w tle ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Poduchy super, takie w stylu Glamour:)) Szkoda, że mi nie pasują. Zaciekawiły mnie te czarownice, czekam zaintrygowana.

    Pozdrawiam
    TCH

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne poduszeczki :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nowy Rok bardzo pracowity! Śliczne sa te pocuchy, moja miłość do arabesek w kolorze b&w ogromna - dlatego poszewki chwyciły mnie za serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty pracusiu ;)
    Nie moge sie doczekac nowych TWoich prac...te czarownice to mnie bardzo zaintrygowalu ;)

    Fajnie, ze bierzemy udzial w tym samym projekcie 12/12 ;)


    Podusie super!!!
    Nowy baner tez mi sie BARDZO podoba ;)
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne poszewki. Eleganckie i dekoracyjne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz