środa, 12 stycznia 2011

Radośnie - króliczo :))

Witajcie kobietki kochane :***
Wpadam dzisiaj z króliczkami :)
A króliczki takie radosne ze sterczącymi uszkami,
kolorowe, rozbrykane:)

Jeśli komuś skradły serducho to są do przygarnięcia na Fairy House.




I zasypałam Was zdjęciami :)))
Wybaczcie, ale to moje pierwsze 'sterczące króliki', wiec chciałam się pochwalić :)))

***********************************

I jeszcze mała informacja na koniec.
Od wczoraj ruszył drugi etap konkursu na Blog Roku 2010.
Zgłosiłam swój blog - oczywiście w formie zabawy.

Jeśli moja Manufaktura w jakikolwiek sposób Was inspiruje, 
sprawia radość, lubicie tu zaglądać
i macie telefon pod ręką , to bardzo proszę
o sms pod numer 7122
o treści H00446

( koszt 1,23 zł )

Jeśli jakiś głos się pojawi - z góry dziękuje baardzo :***

***********************
Bardzo, bardzo dziękuje za wszystkie komentarze. za miłe słowa pod adresem moich prac :)))
I witam wszystkich nowych obserwatorów:))
Obiecuje niebawem zabawę, tylko dla moich obserwatorów :)))

Buziaki posyłam na dobranoc :**

33 komentarze:

  1. przesłodkie!!! piękna z nich parka :)
    aha, już na Ciebie głosuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko na fairy zaklepałam sobie niebieskiego :) Cudasy tworzysz jak nic :)
    Uściski posyłam i powodzenia w konkursie!!!
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie fajne portki mają Twoje króliczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. króliki bombowe i jak im pięknie uszka sterczą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna para, aż szkoda ich rozdzielać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Króliki przednie:)3mam kciuki za konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiez z nich słodziaki!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super królisie, taki powiew wiosny! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze krolisie, kolory wspaniale.
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne królisie, różowa moja faworytka.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne króliczki ! takie wesołe i wiosenne :)

    pozdrawiam serdecznie z Chałupkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. сладкая парочка!!!!!!! Замечательные зайки!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiosenne kroliczki :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczne,wesole i takie wiosenne:)))
    pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Slodziaki,,,,,cudna parka.Trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nio ciudne te króliśki ;-)
    Do schrupania ;-)
    Buziaki posyłam Aga

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne są:) a jakie dopracowane!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodziaki wiosenne:).Piękne są, szczególnie ten niebieski z ptaszorkiem na spodenkach.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam je właśnie najpierw na FH - magnetycznie przyciągają wzrok! Może przez te kolorki. Cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Królisie cudne. Podobają mi się bardzo detale na ubrankach.
    szkoda że nie mam już małych dzieci, bo wtedy obecność na półkach większej ilości królików, anielinek i śpioszków była by bardziej usprawiedliwiona.
    Teraz mam tylko jedną anielinkę w sypialni, choć uwielbiam Tildy. Myślę, że jeszcze sie skusze na jakąś:) Twoje prace bardzo mi sie podobają, są bardzo dopracowane, wykonane z sercem i dbałością o szczegóły. Mają duszę. Szczególnie podobały mi się te w lawendowych kolorach i ta z pierwszego candy- ogrodowa. Po prostu cudowna.

    pozdrawiam serdecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczne, sa przesliczne!!!! - Wielka szkoda, ze moj synek jakis taki "niemaskotkowy" jest....Kupilabym mu oba.... Dwa wygladaja jak rodzenstwo a przeciez rodzenstwa nie rozdziela sie.......prawda?????
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. KROLICZKI REWELACYJNE. sWIETNE KOLORKI . BARDZO FAJNIE WYSZLY.
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  23. Króliczki piękne!
    Prześlicznie dziękuję za odwiedziny i urocze słowa w komentarzach z okazji mojej drugiej rocznicy blogowania.
    To takie miłe dla mojego serca.
    Wspaniale,że jesteś i mnie odwiedzasz,to dodaje mi twórczych skrzydeł i mobilizuje do twórczego działnia.
    Posyłam moc uścisków i buziaczków pełnych wspaniałych myśli;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczniusie naprawdę i w jakich słodkich kolorkach,aż chce się je przytulać-zapraszam do mnie na oglądanie aniołów tak dla relaksiku

    OdpowiedzUsuń
  25. króliki piękne,przytulanki super

    OdpowiedzUsuń
  26. Królikasy sa przecudne:-)ja w przeciwieństwie do Margot mam w domku 3 maskotkowe dzieciaczki w tym jeden to juz prawie kawaler ;-) i chyba musze tu zaglądać po kryjomu hehehe bo jak tylko zobaczą te cudeńka to słyszę krzyk za moimi plecami "Mamuś ja chce tego-a ja tego..."
    Naprawdę są przecudne i w sekrecie powiem ,ze ja też uwielbiam takie cudeńka heheh.pozdrawiam goraco:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz