sobota, 22 stycznia 2011

Wyniki candy !!!

Buziole:**
Przyszła pora na wylosowanie szczęśliwca:)))

Chętnych do przygarnięcia woreczków było 
114 osób.
Kilka komentarzy było zdublowanych.

Oczywiście jak przystało na lenia :PP, 
wrzuciłam cyferki do Random.org
i jest zwyciężczyni:)


Ewa z przytulnego domu !!!

Kochana gratuluje wygranej i bardzo proszę o podanie adresu
na maila.



Wszystkim bardzo dziękuję za udział w zabawie 
i już dzisiaj zapraszam na kolejne candy - comiesięczne,
które ogłoszę w przyszłym tygodniu.
Buziaki posyłam i życzę wszystkim udanego weekendu:***

22 komentarze:

  1. Gratuluję Ewie:)
    Pozdrawiam !
    Ahoj !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewie gratuluję :)))
    dziękuję za zabawę ...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Ewy i podziękowania za dobrą zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej! choć sama nie brałam udziału bo startuję tylko w jednym candy jednocześnie... no wiecie... odchudzam się :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że to nie mnie wylosował random ;) ale to nic bo i tak jestem szczęśliwą posiadaczką woreczka od Ciebie :D
    miłego wieczoru...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki takim ślicznym woreczkom dom Ewy będzie jeszcze bardziej przytulny. Gratuluje i dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje zwyciezczyni i dziekuje ia dreszczyk emocji.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni:0
    ech, szczęściara:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęściara z Ewy :)
    Gratulacje!

    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej. Przyczaję się nastęnym razem :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się nie udało, ale serdecznie gratuluję Ewie :)
    Może następnym razem mi się uda... ;)))

    Beatko, dziękuję za udział w moim candy :))) Życzę szczęścia w losowaniu :)))

    Buziaki dla Ciebie :*** no i czekam na Twoje kwiatuchy ;P

    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  13. JA TEŻ GRATULUJĘ I BARDZO ZAZDROSZCZĘ WYGRANEJ ;)
    POZDRAWIAM CIEPLUSIO

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje i dziekuje Beatko za zabawe, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz