piątek, 25 lutego 2011

"Janioł"

Witajcie kochane moje :))
Południe 'cudnie' zimowe,
biel daje po oczach,
a krew się burzy w żyłach.
Nie, wcale nie z radości,
tylko z wkurzenia, na kolejne choróbska,
zatkane, nosy, wysokie temperatury
i marudzenie.

Córy siedzą zagrzebane w książkach, 
kredkach i malowankach, 
 a ja dla odreagowania wkurzenia skończyłam Janioła.
Dlaczego Janioł?
Moje młodsze Skarbie weszło dzisiaj do mojej pracowni
i krzyknęło radośnie :
'jaki ślicny Janioł'.
 I tak Anioł został Janiołem:))
Oto on :)






Janioł ubrany jest w cudną koszulinkę, dodatki to filc i cudne klipsy - guziczki.

Jakością materiału jestem zachwycona - angielska bawełna :))
Musze się Wam przyznać, że ostatnio zaszalałam i wydałam fortunę na tkaniny.
Będę Was teraz zasypywać pracami :)
Kropeczki, paseczki, kratka, maleńkie różyczki, serduszka ....
Och, no zachwycona jestem.:)))
 Wszystko cudne !!!

**********************

Chciałam Wam bardzo, bardzo gorąco podziękować, za wszystkie komentarze :)))
Nie spodziewałam się, że moje króliczki, tak będą się podobać.
40 komentarzy pod poprzednim postem !!!!!
Jesteście WSPANIAŁE !!!!
Wszystkie czytam i za każde zostawione słowo, bardzo dziękuję :****
Staram się do Was zaglądać,
ale po prostu brakuje mi czasu.
Obie panny chore, ja niestety również.
w dodatku zasypana jestem zamówieniami,
wymiankami, a dom też wymaga
ogarnięcia.
Do tego wszystkiego szaleje w kuchni.
Moja Gabi w niedzielę kończy 8 lat !!!!!
Obmyślam menu dla gości i 'czaruje' tort - żeby wyszedł pyszny :))))
Dlatego proszę o wybaczenie jeśli ktoś czuje się zaniedbany,
lub długo czeka na mail.
Wszystko nadrobię obiecuje :))))

Buziole posyłam do wszystkich zaglądających
i życzę Wam wspaniałego, słonecznego weekendu:*****

32 komentarze:

  1. Młodsze ma rację, piekny janioł.I rewelacyjny material.Kropeczki sa urocze.I z niecierpliwośią czekam na prezentację pozostalych materialów:)Życze udanego weekendu i dobrej zabawy.Buziaki sle dla jubilatki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejny zachwyt...
    wpędzasz mnie w kompleksy! aaah!
    cuuuudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mój Synek w niedzielę kończy 4 latka! ;) Buziaki dla Twojej kochanej Duszyczki!
    Janioł ma rewelacyjne guziczki!
    I czekam w takim razie na te małe różyczki...
    Buziaki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiamy te anioły! Ten jest boski! Jak zawsze ślicznie ubrany i jak zawsze każdy szczegół dopracowany do perfekcji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Janioł - przepieknej urody :))
    Nich zdrowie zawita w Twoim domu
    Ślę cieplutkie pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny janioł - ma gust ta Twoja pociecha i zna sie na rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za detale ! Cudo !
    Buziaki weekendowe

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie śliczniusi Janioł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zdrówka życzę,wiem jak to potrafi denerwować kiedy człowiek ma zapał do pracy a tu wszystko na głowie.Janioł śliczny,ciekawa jestem nowych tkaninek,a króliki w zieleniach z poprzedniego posta wymiatają! Chyba każdemu sie wiosny chce:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ten Janioł, a guziczki świetne:) Powodzenia w przygotowaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale śliczny janiołek!! i te guziczki ojej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny Janioł- bez dwóch zdań. Guziczki w rzeczy samej przecudne.Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te filcowe skrzydełka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny Janioł:)) I cudne guziki ma!!!
    I jeszcze zdrowia życzę zasmarkańcom - jak Ja Ciebie rozumiem!
    Pozdrawiam, spokoju życząc:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna!!! kropeczki boskie i skrzydełka jak u motyla...

    OdpowiedzUsuń
  16. Wracaj do zdrówka Kobieto Przeuzdolniona!!!Janioł cudny!!!Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniołek fajniusi, a te guziczki - super!
    Trzymajcie się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wygląda jak w koszuli nocnej ;)
    ale guziki są cudne

    u mnie też choroby, w tym najmłodszy ma zap ucha, więc marudny jak cholera


    zdrowia życzę i 100 lat dla córy :)

    ps- wiosenne króliki są bardzo wiosenne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny!
    To wszystkiego dobrego dla Córki i miłej, udanej zabawy w niedzielę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Królik po prostu rewelacyjny!

    Udanej imprezki i dużo radości dla córeczki;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miło zagądać na bloga kiedy takie ładne króliczki i śpiochy.. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Janioł śliczny!
    Rzeczywiście piękna ta bawełna, aż sama nabrałam apetytu na zakupy :) Pewnie jak zobaczę resztę to też skończy się wydaniem fortuny;)
    Szybkiego powrotu do zdrowia.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Sto lat dla solenizantki:)) Janioł jest cudny, a tych materiałów to zazdroszczę, ciekawa jestem tego w różyczki:)) Zdrówka życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj Ty zapracowana kobieto :) ale pracuj, pracuj, bo piękne rzeczy (janioły) wychodzą z tej Twojej pracy :) guziczkami jestem zachwycona- śliczne :)
    Udanej imprezy, a tort na pewno się uda :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  25. Slicny ,naturalnie ze slicny!!!!!
    Corcia Rybka!!!!!!Samych slodyczy zycze!

    OdpowiedzUsuń
  26. Janioł jest faktycznie cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  27. No piekny jest ten Janiol :-)
    Zycze Wam zdrowka, i wszystkiego najlepszego dla cory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Beatko, Janioł jak się patrzy! śliczny! :)))
    I zdrówka dużo dla Was,kurujcie się i nie dawajcie choróbskom!

    Ściskam mocno i ślę dużo ciepła! :)
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  29. U Ciebie jest zawsze radośnie !!!
    Miło tu zaglądać i nacieszyć oczy !
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz