czwartek, 17 lutego 2011

Odcienie niebieskiego. Jak zrobić ''postarzany wydruk.

 Buziole moje kochane:**
Dzisiaj szybciutko przedstawiam moje Anieliny.
Dziękuje za zaufanie i ciepłe słowa :**

Obie w niebieskiej tonacji.

Panna Aniela łazienkowa z papilotkami.






I druga Panna Elegantka :))






Następnym razem obiecuje więcej zdjęć :))

Moje kochane dziękuję Wam bardzo, za wszystkie komentarze :***
Jesteście wspaniałe .
A dwóm kochanym Osobom dziękuję szczególnie,
za podzielenie się swoją wiedzą :****
*********************

Asia , pytała o wydruki na skrzyneczce.
Kochana już odpowiadam .
Drukujesz na drukarce laserowej wybrany napis.
Robisz sobie kawę rozpuszczalną.
Kawę przelewasz do miseczki
i moczysz w niej wydruk:))))
Około 10 minut, papier musi nasiąknąć kawą.
Wyjmujesz i suszysz na ręczniku papierowym.
Ja najczęściej zostawiam na noc.
Gdy wyschnie,  kładziesz na wierzch arkusz papieru do pieczenia
i prasujesz bardzo gorącym żelazkiem.
I gotowe, naklejasz na przedmiot lub naszywasz na papier.
Co do świeczki -  po prostu opalasz delikatnie wydruk:))
**********************

Teraz lecę Was poczytać:))
Buziole na dobranoc :**



33 komentarze:

  1. Łazienkowe panny to moje ulubione :-) Bardzo mi się podobają te papilotowe fryzurki! Świetne obie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle piękne, i dopracowane w każdym szczególe. Od takich ludzi jak Ty należy się uczyć, i to dosłownie. Bo nie sztuka uszyć, sztuka dać w to serce. Piękne są,a ich fryzury uwielbiam !
    Pozdrawiam
    mary

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są piekne, ale druga szczególnie przypadła mi do gustu.
    Pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta druga panna, urocza !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja takie wydruki postarzam herbatą, kawą nie próbowałam ale spróbuje, a co :))
    Anielinki świetne, pani Karolinie na pewno się spodobają :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszzce małe pytanko odnośnie postarzania:)))

    Drukujesz tkanina czy, papier????

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne są...ach podzwiam Twoje Anioły!!!Piękny materiał:)
    Cieplutko Cię pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne, a ten w papilotach taki zalotny

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne anieliny ale ta w papilotach.... normalnie mnie rozbroila.
    Identycznie robilam kawowe etyiety na przyprawy :) fajny efekt. Niedlugo zrobie kursik u siebie z czyms podobnym, pozdrawim serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne anielice, ta lazienkowa jest swietna, zreszta akurat te lazienkowe starsznie mi przypadly do gustu:) Dziekuje za kursik w postarzaniu...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. matkokochanaaa, te detale... papilotki, balerinki, skrzydełka, naszyjnik(?) wstążeczkowy z różyczką :) nooo, przepiękności!!! nie mam słów! :) cuda Beatko, CUDA! :)

    ściskam mocno! buziaki :***
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  12. Anielinki urocze, a te papiloty sa bombowe!
    Ja tez tak postarzam kartki, czasem tez w herbacie mocze.
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejne cudne panny wyszły spod Twoich rączek, zachwycające w tych niebieskościach, u Ciebie zawsze uczta dla oczu.
    Piękności....
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne są, w peniuarze a mimo to wiele dumy w sobie mają :)Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne!
    Ta w sukience niezapominajkowej pasowałaby do mojego skarbu - resztek serwisu po mojej babci! Prawie identyczny wzorek:)))
    A metodę na postarzenie stosowałam sto lat temu, na zdjęciu z gazety, i zapomniałam.
    Dzięki za przypomnienie. Cóż, starość, nie radość ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniela łazienkowa jest cudna a na widok pailotów buziak się cieszy.
    Przypomniało mi się, jak mama mi kręciła włosy na pailoty, żeby jej dziecię ładnie wyglądało na dyskotece w podstawówce, heheh to były czasy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak inaczej znajome szmatki wyglądają na Anielinkach:))
    Piękne Beatko, takie dopracowane w każdym szczególe:)...
    i jakie masz świetne żelazko!:)
    Buziole- jak mówisz:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  18. ...anielinka śliczna a przepis doskonały, pozdrawiam milunio.papa

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietne sa ....w PAPILOTACH BOMBA.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeurocze anieliny!!!
    A już ta elegantka z niechcący rozchyloną spódniczką, po prostu mnie rozbroiła:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękne! wszystkie detale idealnie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne Twoje anielice. Z tym napisem na skrzyneczkę świetny pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne tkaniny, ta pierwsza przypomina mi troche niezapominajki:)No i włoski maja śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Panna Elegantka jest po prostu urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ś liczne anielinki,a niebieskie buciczki zachwycająco piękne-nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiekne anielice,precyzja z jaka sa wykonane to najwazniejsze ,pozdrawiamhttp://cudenkabasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ambi:) czy łazienkowe anielice będą gdzieś do kupienia?
    fajny pomysł z tym postarzaniem papieru!

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ tu pięknie! Panny Anielka i Elegantka śliczne! Papiloty bombowe! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Twoje Aniołki !!!
    Papiloty są rozbrajające !!!
    Panienka w niebieskiej sukience prześliczna !!!
    Buziaki posyłam Aga

    OdpowiedzUsuń
  30. Obie są piękne. I te wszystkie detale które widzę na nich to mistrzostwo świata. Kwiatuszki i koroneczki. Wszystko tak pięknie dobrane i uszyte. Chylę czoła:-)
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochane dziewczyny, dziękuję Wam bardzo za wszystkie komentarze i za to, ze zaglądacie i poświęcacie swój czas:****

    Oliwku, anielki łazienkowe , szyje na zamówienia - jeśli chcesz to pisz na maila :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz