czwartek, 3 lutego 2011

Specjalne zamówienie. Kolejne wyróżnienie.

Buziaki moje kochane:***
Chciałam Wam dzisiaj przedstawić, moje kolejne Anielki.
Powstały jako kopie już istniejących,
na specjalne zamówienie kochanej Ewy:)))
Pierwsza to znana Wam Anielina lawendowa,
tym razem z innymi dodatkami na sukienusi.





Do kompletu Ewa zamówiła lawendowo- lniane serducha.
Wypełnione lawendą z mojego ogrodu.




I Aniela Romantyczna, dla Córeczki Ewy.
Z kucysiami, ubrana w ogrodniczki i koronkowe pończoszki.










Anielki już zapakowane, wyruszą jutro do Singapuru.
Tak daleko jeszcze żadna z moich prac nie podróżowała:))))

Ewa bardzo Ci dziękuje za zaufanie i za ciepłe słowa pod adresem moich prac:))))
Kochana jesteś :**

********************************


Wczoraj otrzymałam kolejne wyróżnienie, tym razem od Asi z bloga Moje Pasje .
Asiu bardzo Ci dziękuje, jest mi niezmiernie miło:)



A teraz zasady:
1.Podziękuj za wyróżnienie
2.Umieść u siebie link do bloga osoby,która Cie wyróżniła
3.Umieść u siebie logo wyróżnienia
4.Przekaz nagrodę do 10 blogów
5.Umieść linki do tych blogów
6.Powiadom o tym nominowane osoby

Poza tym stwórz  listę rzeczy, które czynią Cię szczęśliwymi.

Wyróżnienia przekazuje do blogów:

Co sprawia, ze jestem szczęśliwa?
ŻYCIE, po prostu, życie :)))

******************

Buziaki posyłam na dobranoc dla wszystkich zaglądających i nowych obserwatorów :*****
Dziękuję Wam za tyle ciepłych słów, za wspaniałe komentarze :***

32 komentarze:

  1. Twoje tildy sa sliczne, to wimy wszystkie!
    dziekuje za wyroznienie!
    Buziole
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Beti, Twoje LALE są powalające!!
    przy okazji dzięki za gerberka :) i mam nadzieję ze zaraz skończę odpisywać na @ :), buziole

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię się, że twoje tildy podbijają świat.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Och prześliczne Anielinki...wspaniałe wykonanie.A serduszka jakie słodkie:)
    Bardzo lubię Twoje szycie:)
    Z całego serca dziękuję za wyróżnienie,miło na duszy:) Ciepło pozdrawiam i życzę miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pannice niesamowite!! A ta druga ma z niesamowitego materiału spodnie!!!! No jestem nimi zauroczona!!!No i lecą teraz w niezwykłą podróż do niezwykłego kraju!!! Gratulacje!!!
    A serducha wymiękają!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne i prawdziwie anieleskie tw Twoje Anielice:) No i jeszcze serducha sa jak wisienka na torcie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. urocze są te Twoje Anielinki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anieliny sliczne- lawendowa skradła moje serce.
    Gratuluję wyróżnienia
    Pozdrawiam ciepło jednocześnie dziekując za miłe słowo i udział w moim candy :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Anieliny piękne. Mnie bardziej przypadła do gustu ogrodniczka.
    Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za przekazanie go dalej.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ho ho ho, Singapur! To kawał świata zwiedzą Twoje Anielinki:)
    Dziękuję za wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj!!!Faktycznie daleko wyruszają. Masz kochana powody do radości, takie światowe anielice produkujesz:-)
    Ta dla córki Ewy jest super!!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnienia!
    A tildy są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anielskie,,,,nic trafniejszego nie potrafie wymyslec!

    OdpowiedzUsuń
  14. Daleko poleca te sliczne Aniolki :)
    Ciesze sie ze jestes szczesliwa Beatko, sciskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne annielinki wprost nie mogę oczu oderwać,cudne,gratulacje za wyróżnienie,nie bardzo wiem o co chodzi z tymi wyróznieniami-ja również otrzymałam,ale prowadzę dopiero blog miesiąc-napisz co mam z tym zrobić,bo jakoś nie chce mi się wierzyć,że mogłam je otrzymać,bo przecież jak na mój rozum to chyba nie jestem godna-nie chcę,żebyś mnie żle zrozumiała,bo jestem zaskoczona i zdezorientowana,pa,dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziekuje pieknie za wyroznienie. Widze, ze robisz swiatowa kariere i wcale mnie to nie dziwi, bo Twoje lalunie dopracowane sa do perfekcji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejne cukierkowe piekności, a jaka podróż ho, ho, Singapur, gratuluję:) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za wyróżnienie:)
    Anieliny jak zwykle pięknie uszyte. Ja wybrałaby tę romantyczną w super ogrodniczkach. Z zazdrością patrzę na te jej pojemne kieszenie:)) Muszę kiedyś spróbować uszyć sama taką ślicznotkę.

    Miłego weekendu
    Tomaszowa:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie dziękuję ambrozjo :) czuję się zaszczycona :)
    Anielinki na bank sprawia radość nowym włascicielkom, ka sama co spojrzę na któlisia to sie usmiecham :)
    Miłej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Światowe panny z Twoich cudnych anielic.Gratuluję wyróżnienia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj nie wiem od czego zacząć ... ?
    Fioletowa pannica wspaniała !!!
    Fryzura super !!!
    Gratuluję wyróżnienia i zarazem dziękuję za przekazanie go dla mnie ;-)
    Serdecznie pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  22. Anielinki przepiękne, musisz im duży prowiant zapakować bo kawał drogi przed nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj! lawendowa ślicznotka bardzo piękna.
    Ostatnio mam "lawendową wene twórczą" i realizuję pomysł na lawendowe dodatki w swojej łazience. Będzie i kolor lawendy i zapach i suszone bukiety. jednym słowem lawendowo mi...
    A teraz zapraszam po odbiór wyróżnienia do siebie.
    miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne są te Twoje anioły! podziwiam precyzję wykonania :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anieliny widac bardzo sie podobają skoro tyle ich szyjesz ale nie dziwie się bo są śliczne ,teraz przydałby się jakiś Anielin do pary .

    pozdrawiam serdecznie Monika

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne Anielcie :)
    Beatko , ze względów technicznych musiałam usunąć swojego poprzedniego bloga : Dom Lalek , będzie mi bardzo miło , jeśli zechcesz odwiedzać mnie pod nowym adresem:
    http:bialydworek.blogspot.com./
    Buziaczki ślę i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne są Twoje Anielice,a serducha są boskie a jeszcze piszesz że pachną lawendą . Super sprawa takie pachnące serducha powieszone w każdym kącie domu i ten cudowny zapach lawendy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Beatko, dziękuję Ci bardzo za to słoneczne wyróżnienie jakim mnie obdarzyłaś :) jest mi ogromnie miło!!! Tym bardziej, że to moje pierwsze :))) Sprawiłaś mi tym niesamowitą niespodziankę i wielką radość :))) Dziękuję :)

    Zapraszam do mnie, nie tyle po odbiór wyróżnienia, bo i tak musiałam Ci je 'odbić' :) ale po wyjaśnienie dlaczego :)))

    Uściski dla Ciebie i cieplutkie pozdrowienia! :)
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj Beatko :)
    Chciałabym podzielić się z Tobą swoim wyróżnieniem , zapraszam Cię po odbiór.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. kochana ,te anielice są słodkie,ja tylko ogladam i mnie ściska że nie mam żadnej ,twoje sa sliczne,pozdrawiam http://cudenkabasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz