wtorek, 22 lutego 2011

A za oknem zima ...


Ale tylko za oknem.
W domu zakwitła forsycja, którą skradłam z ogrodu :)))
Zimy mam już  dość !!!



A do tej odrobiny wiosny dodam,
wiosenne króliczki , całe dwa w zieleni.





 I jeszcze Pannę w Różu,
słodką, cukierkową.



Króliczki te powstały dla Pani Elżbiety,
która zrobiła mi ogromną niespodziankę i przysłała materiały do szycia:))
W przesyłce było coś jeszcze, ale to już tajemnica :)))
Pani Elżbieto, bardzo dziękuje za okazane zaufanie
i tyle ciepłych słów:***


 I na koniec Króliczek dla 
małej Amelii :))





Jak widać króliczki się mnożą u mnie jak wiosną :))))))

*************************

Dziewczyny kochane, bardzo Wam dziękuje za komentarze :***
Gdyby nie Wasza obecność, nie spędzałabym tylu godzin w szmatkach :)))
Buziole posyłam :*****

PS. Tutorial na gąskę prawie gotowy, pojawi się za kilka dni :)))

41 komentarzy:

  1. wszystkie są piękne! ale te zielone... ah! chcę wiosny! sprawdzałaś, one na pewno mają wiosnę w kieszonkach!

    OdpowiedzUsuń
  2. jejkuś, nie mogę się napatrzeć, śliczne wiosenne króliczki...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze doskonale dokładnie odszyte.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no wszystkie są cudne! i takie optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beti, pięęęęękne!!!!! tak dopracowane, ne marszczenia, guziczki, napis... cudo...
    ile broch musze zrobić żeby coś od ciebie dostać? hihihihi...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i takie wiosenne te wszystkie króliczki! Materiały cudowne dostałaś, teraz tylko szyć, szyć i cieszyć oczka innych. Te serduszko dla Amelki mnie rozczuliło! ;)
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego krolika to mozna wystawic i w koszyczku wielkanocnym :). Wszystkie sa obledne, wspaniale i kolorowe, prawdziwie wiosenne :)
    Tylko podziwiac !

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne,a kolorki energetyczne ,zawsze pięknie odszyte,dopracowane,dbasz o każdy drobny szczegół,tylko ta wiosna jakoś nie chce dotrzeć,ja już mam "doła pogodowego"u mnie znowu mrozy,nic się nie chce-widzę,że dziś rano u mnie przebija się słońce,złapię trochę energii,pozdrawiam cieplutko buziaki ślę,życzę dalej twórczych dni

    OdpowiedzUsuń
  9. wiosenne, urocze królisie :)
    dopracowane w każdym szczególe
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje króliki są przepiękne!! Zwłaszcza te zielone!! CUDA!!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne wiosenne króliczki...ja też mam w domu wiosnę w postaci forsycji...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. matko moja jedyna !!!!! Twoje króliki są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. królisie z dlugasnymi uszami moglabym oglądać bez końca. Ten Amelkowy jest sliczny:)Ach i forsycja, chetnie podprowadzilabym trochę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak bardzo wiosenne kolory, miło sie napatrzeć. Jak zawsze szczególiki pięknie dopracowane!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne! Oczu nie sposób oderwać! Szczególnie te zielone! Może wiosna teraz się skusi...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ cudne Króliśki uszyłaś !!!
    Od razu zrobiło się cieplej ;-)
    pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiosna na całego :) Nawet forsycja zakwitła :)I te króliki zielone takie wiosenne ,zresztą wszystkie są piękne :)Aż sie cieplej zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie śliczne te zielone!!!No cudne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale wiosenne mają ubranka, szczególnie te szelone:) Śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko piękne ale zieleń najbardziej mi sie spodobała!

    OdpowiedzUsuń
  21. Forsycje śliczne, bardzo je lubie, ale nie mam w okolicy więc mogłam nacieszyć oczy tym zdjęciem.
    A zające jak zawsze podziwiam Twój talent i dokładność i precyzyjność.
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  22. No przecudne króliki i mają oszałamiające tkaniki!!!! A te napki rewelacyjne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Alez kolorowe i wiosenne te krolisie, dobrze bo ja chce juz wiosny:-)
    Pozdrawiam cieplusio

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatni króliczek prześliczny:)
    Wiosnę to już czuć u Ciebie:)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  25. Króliczkowo, kolorowo i wiosennie. Ciesz nasze oczy Beatko, bo tej bieli za oknem już mamy dość.

    OdpowiedzUsuń
  26. Alez soczyste te kroliczki :)Piekne
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana, ja przez Ciebie to chyba zawrotow glowy dostane-jak mi napisalas ze szablon jest, a ja pol netu calymi dniami zszukalam i nie znalazlam...
    Napisalam do Ciebie na maila, za odpowiedz bylabym wdzieczna,pa, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Faktycznie mnożą się króliczki u Ciebie:)
    Fajne są, takie radosne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Tyle wiosny w ubrankach Twoich króliczków, a na dodatek wspaniała forsycja. To zapewne zawstydzi ta prawdziwą wiosenkę i postara się jak najszybciej dorównać wysypem kwiecia w naturze czego nam wszystkim z całego serca życzę, bo zimy też już mam serdecznie dość. A tu dzisiaj znów sypie śnieg.... Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne wszystkie materiałki, a królisi tyle, że jak byś wszystkie zebrała, to miejsca w domku by Ci zabrakło :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne króliczki! A tkanina, z której uszyłaś sukieneczkę dla ostatniej Pani królikowej jest po prostu BOSKA! ;))
    Przywoływanie wiosny znakomicie Ci wychodzi :) od razu mi się cieplej na sercu zrobiło! :)
    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. taaaa, zima mocno trzyma :>

    Ale nie ma to jak zaklinanie wiosny - u Ciebie idzie to pełną parą :)))
    Piękne królisie, w cudnych, wiośnianych sukienusiach:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczne wiosenne króliki, na pewno przywołają wiosnę!!!
    Zachwycające szczegóły, te koroneczki, guziczki, maleńkie hafciki, jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej dbałości o najmniejsze detale :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Krolasy "krolewskie" w kazdej odslonie.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie króliczki jak leci są piękne. W świetnych wiosennych kolorkach. Super-cudnie i tak wesoło.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja tym razem stawiam na zieleń, piękne tkaninki i królisie pięknie wygladają w tych soczystych kolorkach!

    OdpowiedzUsuń
  37. dziękuję Ambi, jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie zima a u Ciebie WIOSNA na całego. Pięknie zakwitła Ci forsycja. Och jakbym nie patrzyła w kalendarz i przez okno to pomyślałabym Kwiecień już jest;-) Ale za oknem sama widziałaś co mam;-(.
    Turyści zadowoleni bo na nartach fajnie się jeździ a ja tęsknię za kolorami i wiosennym słoneczkiem. Kłapouchy u Ciebie są piękne i ubrałaś je w iście wiosennych kolorach. Piękne są takie świeżutkie i te ogrodniczki. Boskie.
    Masz talent dziewczyno do szycia. Wszystko tak dopracowane i te wszystkie najmniejsze detale. Super
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. ...I znow zaprezentowalas kolejna wiosenna kolekcje kroliczkow !!! A jedna ladniejsza od drugiej.
    Piekne i detale sa rewelacyjne!!!!
    Pozdrawiam cieplutko:-))))

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie śliczne ale te zielone są bombowe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz