niedziela, 13 lutego 2011

Zgrany duet. Szaleństwo wymiankowe. Królik długouchy.

Buziole :**
No dziewczyny, chyba przegięłam z tym przywoływaniem wiosny.
Spadł śnieg i jest na minusie:(((
Dobrze, że przynajmniej świeci słońce.
Wystawiam dzioba do słońca i humor wraca:)))

*******************

Ostrzegam, że ja też Was dzisiaj zasypię ..
Zdjęciami 
Kto cierpliwy, może dotrwa do końca:)

Ten zgrany duet w tytule to ja i mój mąż:)
Ja składam zamówienie na skrzyneczki, mąż wykonuje,
a ja maluje i ozdabiam.

Fajnie nam razem :)))

Skrzyneczka znalazła miejsce w mojej pracowni, na przydasie.
Oczywiście takich skrzyneczek potrzebuje jeszcze 4 -5,
żeby zrobić porządek wśród koronek, tasiemek, sznureczków i guziczków.

Pokryta szarym akrylem, 'pociapana'.
Zdobiona wydrukami i koronką.
Wydruki potraktowane świeczką.





***********************

Druga część tytułu to wymianka :)))
Kocham je :))))

Wymianka z moją kochaną Agą :)))
Aga przygotowała dla mnie 4 śliczne wieszaki z lawendowym motywem.




A ja przygotowałam Anielinę Lawendową :)



Do Agi zawędrowała również Lawendowa Mycha,
jako imieninowa niespodzianka.



Dziękuje Wam dziewczyny za CUDNE SKARBY :***

******************************

A na koniec mój Długouchy Królik.
Siedzący na pupie z kitką :))))
Fajny prawda ? :))))




Ufff, kto dotrwał ? :))
To dziękuję za cierpliwość :***
 
********************

Moje kochane dziękuje Wam bardzo za wszystkie komentarze, za ciepłe słowa:)
Witam nowych obserwatorów i komentujących:***
Tutorial na gąskę będzie na 100% w najbliższym czasie :))

Buziole posyłam do wszystkich zaglądających
i życzę Wam cudnego, słonecznego tygodnia :***


42 komentarze:

  1. Sama nie wiem od czego zacząć- tyle tu tego ... :) a wszystko takie cudowne! Najbardziej jednak zachwycił mnie biały króliczek w czerwonym kubraczku i myszka. Ale tak jak mówiła - wszystkie Twoje prace są równie piękne, tworzone z sercem i ze smakiem. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że dotrwałam:) i to z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję, że mój mężczyzna też kiedyś będzie ze mna tak współpracował - już niedługo...

    prezenty z wymianek śliczne... a w Twoich cudach zakochałam się już daaawno!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też dotarłam, mimo późnej pory :)
    super skrzynkowy duet się spisał
    a kicaj z ogonkiem rewelacyjny :D

    naszyjniki piękne dostałaś
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna skrzyneczka! Cudo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem od czego zacząć...
    Może od początku ;)
    Skrzyneczka rewelacyjna! Nie ma to jak mężczyzna w domu ;)
    A wymiany niezwykłe! Każda wyjątkowo piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ...organizerek w postaci skrzyneczki super a reszta wspaniała!Pozdrawiam milunio.papa

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzynka jest super, ale nie ma co się dziwić skoro jest wytworem rąk takiego duetu :-)
    Wymiana budząca zazdrość, a post nie taki długi; jeszcze obejrzałabym kilka zdjęć takich kolorowych króliczków z pomponami na pupie :-)
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne to wszystko :) ale królas na końcu doprowadził mnie do śmiechu i to z samego rana! fajne ma galoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dotrwałam do końca. Warto było, oj warto. Cuda same tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne króliczki, naszyjników tylko Ci pozazdrościć:D
    Nie wspominając o wieszaczkach i innych cudach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę że zaczyna się era nowych królików:D coraz więcej tych innych niż dotychczasowe:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dotrwałam...wszystko śliczne..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wymiankowe zdobycze cudne, skrzyneczki piękne, ale długouchy wymiata! :D Cudowny jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny , kochane jesteście :***
    dziekuje za tyle miłych słów :)
    buziole :**

    OdpowiedzUsuń
  16. ja dotrwałam a jakże :):) i nawet się zmartwilam, że to już :(:(...
    wobec czekam na przepis na gąskę to moze i mi się uda ją upiec hihihi :):) bo tildy kręcą mnie od dawna - ale jeszcze nie zdażylam ich "rozebrać".

    OdpowiedzUsuń
  17. ale zes slicznosciami dzis zasypala:))Wszystko piekne:))bardzo podoba mi sie twoja skrzyneczka,strasznie jestem ciekawa jek sie robi takie wydruki na skzyneczce:)
    Pozdrawiam cieplutko Asia

    OdpowiedzUsuń
  18. Co tak mało tych zdjęć, nastawiłam się na DUŻO! :-) Wymianki są fantastyczne! Uściski!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Beatko bardzo wazny jest ten zgrany duet, ja tez moge liczyc na meza i wspiera mnie w tworczych poczynaniach.
    Skrzyneczka krawiecka jest sliczna, fajny efekt postarzenia uzyskalas.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne, zajączek z tłuściutką dupką fantastycny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać dobrany duet tworzysz ze swoim Ukochanym! ;)Świetne skrzyneczki.
    Wymianki super! A królik śmieszny i bardzo fajny. Podoba mi się! ;)
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgrany z Was duet!Swietny efekt na skrzynkach. Wymianki sa swietne, piekne rzeczy otrzymalas. A ten krolik u puszystym zadkiem normalnie mnie rozbroil, jest cudnie i obrzydliwei slodki!pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciesze sie ,ze "wisory "sa juz u ciebie.Aniol A-N-I-E-L-S-K-I....sama slodycz,,,dziekujeslicznie.Skrzyneczki w "duecie" ,,,milosc,milosc ,milosc ,,,jakiez one romantyczne.......
    Krolas w "czewonosciach""przepyszny"
    ,,,,,,pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ cudeńka :) Takie wymiany to niesamowita przyjemność :) A jeszcze w wykonaniu takich zdolnych raczek jak Wasze :)
    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  25. Krolik siedzacy na pupie jest super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Twoje prace, tak naprawdę każda jest inna i ma swój styl i urok.
    Siedzący króliś jest czaderski:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super duecik tworzysz ze swoim mezem Beatko. Skrzyneczki przesliczne, jestem nimi zachwycona!!!
    A prezenty wymiankowe niesamowite przzgotowalas, jak zwykle perfekcyjne przygotowane, a i te otrzymane tez sliczne.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. taka współpraca to jest to..
    cudowna skrzyneczka i prześliczny króli

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak ja Ci zazdroszczę takiej "drugiej połówki"-to jest to,że ma ochotę...no cóż nie można mieć wszystkiego,a Twoje wyszyte cudowności dech zapierają,co do wymianki-PISZ JAKI ANIOŁ,JA REALIZUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę takiej połówki:)Nie ma to jak złota rączka w domu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczne WSZYSTKO :)
    I Anieliny wymiankowe i króliś :)
    Skrzynka rewelacyjna - jaka szkoda że mój małż niespecjalnie lubi przy drewnie grzebać:>
    I korale Tukary - BAJKA !!
    Zazdraszczam delikatnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak zwykle jestem zachwycona,stą moje wyróżnienie:)
    Zapraszam: filomenka.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  33. mało, mało, wciąż mi mało Twoich zdjęć:) królik z ogonkiem przesłodki!!!:) pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko taki piękne.
    Skrzynki zazdroszcze szczerze , bo jak na razie moje krawieckie klamociki sa w plastikach-brrr.
    Swietnie ja ozdobiłas. Zdolne rączki ma Twój malżonek.
    Wymianka w pełni udana bo same cudowności i tu tez Ci zazdroszczę :)
    Sciskam i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  35. Czarowne skrzyneczki, uwielbiam takie z mnóstwem przegródek. Król niezrównany, jaką ma zgrabniutką kitę:)pozdrowienia ślę

    OdpowiedzUsuń
  36. Swietne te skrzyneczki!!!! Zdolny malzonek i jaki pomcny ;) Pozazdroscic!!!!

    Twoje dziala jak zawsze perfekcyjne! Oko ciesza i pachna wiosna!
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  37. Skrzyneczka cudna. Wszystko jest na miejscu i jeszcze do tego tak to pięknie wygląda. Króliczek śliczniutki i ma taka piękną małą kieszonkę. Bardzo do twarzy mu w czerwonym;-)))
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  38. Piekne wymianki! A Twój Kjujik jest odjazdowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochane dziewczyny, bardzo, bardzo Wam dizekuje za ciepłe słowa i za tyyyle komentarzy :))))
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  40. skrzyneczka rewelacyjna, wszystkie Twoje prace są niesamowite...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale pieknie tu u Ciebie,Anielinki sa przepiekne!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz