niedziela, 6 marca 2011

Macie ochotę ?

Buziole :***
Macie ochotę ?
Na co ?
O tym za chwilę :)
Na początek moje woreczki.
Łącznie powstało ich przez weekend 30 sztuk.
Większość nie obfotografowana, 
odebrane ekspresowo przez zamawiającą:)
Zostało mi jeszcze kilka sztuk.

Na początek len w lawendowym kolorze
z cudnym nadrukiem manekina .
Zdjęcia dostałam od kochanej Doroty - Bree 
- dziękuję Ci bardzo :***


W szarościach, do kuchni.



I z koroną.
Oczywiście materiał - 100% len.





Weekend miałam baardzo pracowity :)

A teraz już mogę Was zapytać :))
Macie ochotę na takie woreczki ( 4 sztuki ) ?

Jeśli tak to zapraszam :))




Wystarczy zostawić komentarz pod tym postem
i umieścić podlinkowane zdjęcie na swoim blogu:)

Losowanie  9 kwietnia.
Zapraszam :))
*************

Moje kochane, dziękuję Wam za wszystkie komentarze:**

Słonecznego, wiosennego tygodnia życzę :**
Buziaki :**

162 komentarze:

  1. No jasne!
    Piękne są, zapisuję się i czekam na uśmiech losu ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są!!! I pewnie, że mam ochotę takie przygarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chętnie zagram o te piękności. Banerek juz na moim blogu.
    http://skarbnicaduszy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No pewnie!!! Się jeszcze pyta!

    OdpowiedzUsuń
  5. No pewnie, ze mam ochote!!!!
    Chociaz...kiedys Ktos napisal mi maila, bym podala swoj adres, bo chce mi przeslac niespodzianke....gdy okazalo sie, ze mieszkam poza Polska, to... no coz czekam do dzis. Na jedna moja wymianke czekam od ponad dwoch miesiecy, chociaz swoja wyslalam wlasnie wtedy.... ale nic to, moze mi sie poszczesci:-)
    A woreczki sliczne! Niestety, nie umiem drukowac na tkaninie, choc drukarka na stanie jest:-(((
    Pozdrawiam Cie cieplutko:-))))

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne woreczki! moze do mnie sie szczescie usmiechnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ Ty pracowita. Uwielbiam wyroby z lnu, więc ustawię się w kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. No jak mogłabym nie mieć ochoty:))
    Zapisuję się koniecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O! ja mam! i to wielką! piękne są wszystkie bez dwóch zdań :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie się nimi zaopiekuję :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są Już staję w kolejeczce. Pozdrawiam Bożena anielskie-sekrety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również z chęcią przygarnę choć jeden. Marzy mi się taki z manekinkiem.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może tym razem będę szczęśliwą posiadaczką... Woreczki piękne, takie klimatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chętnie ustawię się po woreczki,są śliczne i wpasowałyby się w moje klimaty,pozdrawiam,pa...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo chętnie przygarnę takie piękne woreczki :) Zapisuję się więc do kolejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie ze mamy ochote:)))Ja tez sie ustawiam i grzecznie czekam:)))
    pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ustawiam się, takie woreczki t moje marzenie już od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tam oczywiscie tez sie pisze, bo kto by nie mial ochoty na takie stylowe pieknosci.

    OdpowiedzUsuń
  19. Woreczki sa prześliczne - ale się napracowałaś ;)
    A na Candy chętnie się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Woreczki cudowne:) oczywiscie jestem chetna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja nie posiadam bloga czy więc mogę się zapisać jak tak to się zapisuje .Podobają mi się takie woreczki.Mój mejl
    agnieszka_golba@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewnie, że mam ochotę!
    Tym bardziej, że 9 kwietnia to moje imieniny, więc może mi się poszczęści!

    OdpowiedzUsuń
  23. co to w ogóle za pytanie??
    pewnie, że mam ochotę i jak widzę nie tylko ja niestety ;)
    pracowity weekend, ale za to piękności wyszły spod igły
    pozdrawiam poniedziałkowo

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne są!!! Mam na nie ochotę i to wielką!!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, 30 sztuk! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale po co wogóle pytać??? Pewnie, że jestem chętna!!!!
    Słoneczko u nas świeci, hura!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pewnie że chcę :)))
    Już się zapisuję :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Kto by nie chciał,takie piękne,może się uda

    OdpowiedzUsuń
  29. Super sa te woreczki,bardzo ladne nadruki na nich,oj tez bym chciala takie cuda!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne! Uwielbiam takie klimaty :) i z nadzieją na łut szczęścia ustawię się w kolejce :)

    P.S. Oszałamiająca ilość :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Znowu gdzies na końcu kolejki, ale z zapałem i chęcią na woreczki się ustawiam! CUDA!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziekuje kochana :)
    Oczywiscie ze sie ustawiam w tej dlugasnej kolejce, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Oczywiście że mam ochote :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Piekne te wszystkie woreczki i ustawiam sie w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. O rety...kto by nie miał ochoty na takie piękności :) wspaniałe woreczki!!!
    wstawiam banerek u siebie
    http://deco-pasja.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  36. Może i ja spróbuję.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  37. Zazdroszczę Ci umiejętności szycia choć patrząc na woreczki, nie wyglądają na najtrudniejsze... M|Ale są prześliczne. A jeszcze zapach lawendy przypomina mi lato w Chorwacji...

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne woreczki.9 kwiecień to data moich urodzin może w tym dniu dopisze mi szczęście.
    Cudne to wszystko, jak zwykle!
    Pozdrowienia,
    Ania abibadz@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana, az mi glupio ale u Ciebie to zawsze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Może tym razem, ja poprosze tą odrobine luksusu Buziole w noch.

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne! I ja się zapisuję :)
    rogala.aleksandra@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak zobaczyłam twoje woreczki , a szczególnie lawendowy len to zwariowałam na ich punkcie i chętnie się nimi zaopiekuję. Już piszę do ciebie maila z zapytaniami. Cudowne , cukierkowe i śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak tu nie mieć ochoty na takie piękności:)

    OdpowiedzUsuń
  44. I jak można się im oprzeć? Te lawendowe urocze. Oczywiście że staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowne! Z radością spróbuję szczęścia w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  46. Poniewaz moje pierwsze proby woreczkowe nie wyszly za dobrze, wrecz zmuszona jestem ustawic sie w kolejce po Twoje, moze uda mi sie zbadac organoleptycznie, jak powinien wygladac woreczek doskonaly :)

    Pozdrawiam
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudne woreczki :) zapisuję się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Oczywiście, że chcę! jeszcze pytasz??? Pragnę bardzo!!! :)))
    ustawiam się w kolejce i mam nadzieję, że mnie wylosujesz ;)
    Buziaki ślę :***

    OdpowiedzUsuń
  49. Chyba każdy chciałby takie śliczne woreczki :) uam20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. cudowne te woreczki, obwiesiłabym w nich chyba cały dom ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Oczywiście, że mam ochotę na te śliczne woreczki :)
    pewnie ochota pozostanie, bo ktoś inny wylosowany zostanie ;) ale próbować zawsze można :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Woreczki superaśne i ja sie skuszę na nie z miłą chęcią . Ustawiam sie grzecznie .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam ochote i sie zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Oczywiście, że mam ochotę:)
    Zapraszam również do siebie na candy:)
    http://orsynia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Są super! Zapisuje się:)
    alinapolna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. zapisuję sie i ja:) pozdrawiam pięknie w to nasze święto z edzia-goodies :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Pytanie! ;) jasne że bym chciała, choć jeden taki :)) Idę zrobić reklamę Twojego candy na moim blogu . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  58. Prześliczne woreczki, chętnie bym przygarnęła choć jeden, więc jak najbardziej szczęścia spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Właśnie o takich marzę:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Pieknisie! zapisuje sie!
    zfadhel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Prześliczne te woreczki. Chętnie zapisuję się na nie!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja mam ochotę na te woreczki do kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  63. kochana!
    ja mam zawsze ochotę na Twoje cukierasy, może kiedyś mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Zapisuję się, bo woreczki cudne :))). Tylko bym nie wiedziała do czego je zastosować, bo już mam kilka pomysłów ;).

    OdpowiedzUsuń
  65. hah, fajne woreczki :)
    nie umierm robić nadruków na tkaninie więc przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. przyczajam się w kolejce,może będę mieć szczęście...tak bym chciała przygarnąć te Twoje piękności.

    OdpowiedzUsuń
  67. Może tym razem mi się poszczęści:DDD
    info umieszczę na drugim blogu z rękodziełem:
    http://nordberd-moonat.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  68. Czy chcę? chcę to mało powiedziane :) oczywiście dopisuję się do kolejki :)
    pozdrawiam Madline

    OdpowiedzUsuń
  69. Czy chcę? chcę to mało powiedziane :) oczywiście dopisuję się do kolejki :)
    pozdrawiam Madline

    OdpowiedzUsuń
  70. Oczywiście ze mam ochotkę ;-)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  71. Jestem tutaj po raz pierwszy ale zostanę na dłużej:)
    Zapraszam równiez do mnie na Candy.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  72. To i ja ustawiam się w kolejce po słodkości :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Wygrać u Ciebie candy po raz drugi to byłaby perwersja, ale woreczki kuszą, a kto nie próbuje ten nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  74. My mamy chętkę :) Woreczki śliczne :))) Dysiak, a co Ty gadasz, jak masz szczęście to dawaj dawaj :) My zapraszamy na Rozdawasie u Magicznych. Galeria Magiczna :) Cieplutko pozdrawiamy i słońca dużo życzymy... :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Sliczniutkie te woreczki,z przyjemnoscia ustawie sie do kolejki po nie.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  76. Macie ochotę, macie!
    ponownie się ustawiam i czekam cierpliwie bo są śliczne i warto próbować!
    pozdrawiam
    - Gabi

    OdpowiedzUsuń
  77. Jakie cudne! Ja też chętnie stanę w kolejce po te piękności :)
    http://gajmartenki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. oj mam bardzo!!!!!!przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  79. Ale śliczne! Ustawiam się więc...;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Manekiny pod każdą postacią ;-) przecie ;-) wiesz, zapisuje się prawą i lewą rączką.
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  81. Cudne woreczki! Właśnie urządzam kuchnię (czekam na meble) i te woreczki kochenne . . Cudo! A te manekinowe! Nie wiem, które ładniejsze!!! Zapisuję się i liczę na odrobnę szczęścia w losowaniu!
    Pozdarwiam!

    OdpowiedzUsuń
  82. Manekinowe mnie zauroczyły <3 Staję w kolejce! :))

    OdpowiedzUsuń
  83. Są cudowne, oczywiście, że mam na nie ochotę i to wielką.

    OdpowiedzUsuń
  84. Mam nadzieję, że będzie na szczęście. przyjechał, pozdrowienia z Ukrainy
    http://zarazjuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Witam.
    Dołączam do kolejki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. No i jak tu nie stanąć w kolejce po coś na punkcie czego mam świra?no powiedz sama?są prześliczne,wezmę co dasz ;-);)

    OdpowiedzUsuń
  87. Fajowe takie woreczki. Też spróbuję zagrać. A nuż..

    OdpowiedzUsuń
  88. śliczne woreczki, dołączam do zachwyconych ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja też mam ochotę i to ogromną :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Woreczki są cudne, chętnie je przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  91. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. oj, chcialabym i ja takie pięknosci :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Oj jakie fajne woreczki , ostatnio się nie udało to może teraz .......

    OdpowiedzUsuń
  94. Mój szacunek. Musisz mieć niesamowitą wprawę w szyciu, ja z jednym mogę się męczyć cały tydzień;) Ale na razie znów bez maszyny, więc chętnie przygarnę takie śliczności:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  95. Nice gift!
    http://lilangkrea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. a kto by nie miał ochoty na takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  97. I am pleased to take part in the raffle candy))))http://mira-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Staję w kolejce, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Oczywiście, że staję w tej kolejce, bo woreczki cudowne :) Miło byłoby mieć coś Twojego u siebie :)
    Pozdrawiam gorąco Agata

    OdpowiedzUsuń
  100. Witaj,przepiękne woreczki i oczywiście dołączam do zabawy:-)
    Serdecznie Cię pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  101. Grzecznie ustawiam się w kolejce po te śliczności
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  102. Hello! Piękne prezenty. Może szczęście sprzyja:)
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  103. Mam wielką ochotę na takie woreczki !!!
    Ustawiam się w tej dłuuuuuuuuuuugiej kolejce. i POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  104. No jasne, że mamy ochotę ;)
    Długa kolejka, ale warto poczekać,
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  105. Ja bym miała nie mieć ochoty na takie wspaniałości? :D Oczywiście, że mam! Ustawiam się zatem w kolejce i czekam... czekam... czekam...

    OdpowiedzUsuń
  106. Na takie cudowności to ja też wyrażam ochotę ;o)
    Piękne woreczki ;o)

    OdpowiedzUsuń
  107. Prześliczne woreczki! Uwielbiam wprost takie cudeńka. Ustawiam się w kolejeczce. :) Podziwiam i gratuluję talentu i umiejętności. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Zakochałam się w tych woreczkach. Będę od teraz o nich śnić i przyciągnę je telepatycznie :-)
    Pozdrawiam
    agak
    mikimat2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Mieć COŚ takiego od KOGOŚ takiego jak TY... marzenie. Ustawiam się...:)

    OdpowiedzUsuń
  110. Woreczki piękne !!! Poczytałam twojego bloga i miło mi na sercu :)Mam nadzieję na wygraną...i zapraszam do mnie - jakakolacja.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  111. Zapisuję się, bo woreczki śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  112. Mam wielką ochotę na takie cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  113. Piękności, trudno nie mieć na nie ochoty :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  114. jakie CUDOWNE! oczywiśćie liczę na szczęście :)

    Agnieszka


    agnieszkaolszewska@yahoo.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. Piękne! Dopisuję się do dłuuugiej listy chętnych:-)

    OdpowiedzUsuń
  116. Cudne,cudne spróbuję szczęścia i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  117. urocze więc i ja jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Pewnie, że staję. Chociaż popyt zdecydowanie przerasta podaż. A może się uda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  119. Oczywiście! Kto by ich nie chciał:-) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  120. Mmmm...jakie słodkości rozdajesz :)
    Niestety nie posiadam bloga (no niby mam ale dopiero od kilku dni i jest w roboczej wersji :)), ale mój e-mail to n.szerment@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. Mmmm...jakie słodkości rozdajesz :)
    Niestety nie posiadam bloga (no niby mam ale dopiero od kilku dni i jest w roboczej wersji :)), ale mój e-mail to n.szerment@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. To ja się dołączam. piękne dzieła tworzysz:)http://madamamamada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. I ja tez szybciutko sie zapisuje:D
    Pozdrawiam Karolina
    http://robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Bardzo dobry kochanie, dzieki za szanse.
    Pozdrowienia z Ukrainy.
    link na stronie plyt
    http://vasylynkinyprodelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. W sumie skarb! Wstaję w link http://magnifique-ile.blogspot.com/ kolejce po lewej stronie

    OdpowiedzUsuń
  126. Latwo nie bedzie wygrac te cudenka :) Ale zapisze sie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  127. O,kolejka ogromna mimo to spróbuję powalczyć o te cuda..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  128. jakie cudne woreczki! szczególnie podobają mi się te z koroną i motywami francuskimi - są przepiękne!
    dlatego czym prędzej ustawiam się w kolejce, bo a nóż będę miała szczęście posiadać na własność próbkę Twojej twórczości :)
    pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  129. i ja sie grzecznie ustawię w ogonek do tych ślicznych praktycznych woreczków :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Nie zapomnij i mnie wpisać na listę do losowania;-)))

    OdpowiedzUsuń
  131. Są piękne !!! ja też takie chcę :):) :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Oczywiście że mam ochotę i widzę że nie tylko ja,ponieważ kolejka jest spora.

    OdpowiedzUsuń
  133. woreczki śliczne, postoję :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Kto by nie miał ochoty :)
    pozdrawiam
    zgraynka

    OdpowiedzUsuń
  135. Śliczne woreczki :) Ustawiam się w kolejkę.
    Zapraszam:
    lovelythings-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. Dołączam się i zapraszam do oglądania moich prac na http://www.flickr.com/quillingcube/

    OdpowiedzUsuń
  137. Swietne!Chetnie przygarnelabym takie:-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  138. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  139. http://iakoma.blogspot.com/
    Можно я тоже попробую

    OdpowiedzUsuń
  140. Piękne woreczki. Sama chciałabym się nauczyć takie robić. A może udałoby ci się umieścić na blogu tutorial?
    Tymczasem ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  141. Ja też staje di kolejki.pozdrawiam.Izabellak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  142. ustawię si i ja z cichą nadzieją na prześliczne woreczki:-) pozdrawiam!
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  143. To i ja się zapisuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  144. Końca nie widać, każdy by chciał takie woreczki, i ja bardzo chętnie zagospodaruję je :-)

    OdpowiedzUsuń
  145. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  146. so sweet candy! Add me please! http://aaana-minha-vida.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  147. Worki marzenie! i jak widac po ilości zainteresowanych.. marne szanse na wygraną .. ale stoję w kolejce takiej okazji nie mogę przepuścić! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  148. Woreczki są zjawiskowe...mało powiedziane...zachorowałam na nie i ustawiam się grzecznie w kolejeczce. Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://manufakturka-mb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  149. Bloga niestety nie mam :( Chciałam jedynie powiedzieć, że Twoje Tildy mnie okrutnie zachwyciły.... będę tu często zaglądać, by nacieszyć oko
    Pozdrawiam
    steewa.p@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  150. W oststniej chwili...
    A woreczki są bardzo stylowe

    OdpowiedzUsuń
  151. piękne,chętnie je przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  152. patrze i podziwiam, cudne! jeszcze sie zalapalam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz