wtorek, 8 marca 2011

Moje imieniny i wyniki candy .

Buziole:***
Obudzona zostałam śniadaniem do łóżka 
i bukietem z irysów i żółtych róż.
Mój kochany zazdrośnik :)))



A za oknem słonecznie i ciepło, o dziwo !!!
Sliczny Dzień Kobiet :)
Wszystkim Kobietkom -
życze cudnego, słonecznego dnia,
pełnego radości i uśmiechu:)

Przyszła pora, na losowanie candy.
dwa razy przeliczałam głosy.
Nie spodziewałam się tak dużej ilości komentarzy :)
Bardzo wszystkim dziękuje za udział w zabawie.

No to losujemy !!!!!


Setny komentarz należy do 
DYSIAK
Gratuluje kochana i proszę o adres na maila:))))
 Poleci do Ciebie moja Łobuzerska Króliczka:))


Jeszcze raz dziekuje wszystkim za tak liczny udział w zabawie.

I zapraszam Was na kolejne cukierasy :)

Buziole :**

43 komentarze:

  1. dzięki za fajną zabawę! gratuluję zwyciężczyni :) i troszkę zazdroszczę ;)Pozdrawiam serdecznie i życzę również wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ach jak zazdroszczę...i tych irysów z różami i tej kawki porannej a króliy to najbardziej:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że mi się nie udało... takie cudo przeszło mi koło nosa :(
    wszystkiego najlepszego z okazji podwójnego święta życzy Beata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwycięzcy :-) świetna nagroda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje zwyciezczyni :)
    A kwiaty przecudne !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko, wszystkiego co najcieplejsze i najmilsze z okazji Imienin i Dnia Kobiet i całkiem bez okazji. Piękny dostałaś bukiet. Z takimi irysami to tylko róże w kolorze zazdrości :)))
    Dysiakowi gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, radości każdego dnia !
    Dysiakowi gratuluję, ma szczęście :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje :) kwiaty sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego Ci zycze, obys zawsze miala tyle zapalu i checi do tworzenia twoich cudow :) serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego Beatko!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje zwyciezczyni!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, a bukiet wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ...A na imię miała właśie Beata...
    Wszystkiego Najlepszego z okazji imienin:)
    Spełnienia marzeń i zdrowia:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego NAJ!
    A ja szczęścia będę próbować następnym razem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego naj!!!
    To ja w takim razie czekam na losowanie woreczków:)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję szczęśliwej zwyciężczyni
    piękne kawiaty i jaki cudny zestaw kolorów

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego na Twoje imieninki i gratuluje zwyciężczyni!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego co najpiękniejsze z okazji imienin!

    OdpowiedzUsuń
  19. Naj najnajjaja na podwójne świeto. Buziole w noch

    OdpowiedzUsuń
  20. Samych dobrych dni imieninowo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego z okazji Imienin i Dnia Kobiet!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za super zabawę no i gratuluję zwyciężczyni:) Wszystkiego Najlepszego z okazji Dnia Kobiet:)

    OdpowiedzUsuń
  23. DZIĘKI za zabawę-szkoda,że to nie ja,zwyciężczyni gratulacje składam,za życzenia dziekuję..

    OdpowiedzUsuń
  24. Beatko wszystkiego najlepszego :) samych słonecznych i radosnych dni!
    z pozdrowieniami, ika :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Beatko, najlepsze życzenia imieninowe :) zdrówka, uśmiechu i słoneczka w sercu! :)) w okazji Dnia Kobiet życzę Ci codziennych śniadań do łóżka i naręczy kwiatów ;)
    Dziękuję Ci za przefajną zabawę :)
    Gratuluję zwycięzcy serdecznie, a sama idę stukać głową w ścianę... ;P echh... znów się nie udało! ...może następnym razem ;))

    Ściskam mocno i ślę buziaki imieninowe :*******
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  26. Beatko, wszystkiego dobrego imieninowego!
    Dysiak Tobie gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję Dysiakowi
    a Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni!!:) wszystkiego naj naj w Dniu Kobiet:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiele pięknych , różanoirysowych i słonecznych dni :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuje za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Beatko, wszystkiego najlepszego z okazji imienin!!!! Piękny bukiet dostałas:))
    A Dysiak gratuluję wygranej, szczęściara!!
    Uściski gorące przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Wsystkiego dobrego!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  33. Beatko, wszystkiego, wszystkiego dobrego!
    Dyziakowi, gratuluję!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. NO NIEEEEEEE!!!!!! To ja, ja, ja, ja JAAAAA!!!! wygrałam tą cudną panienkę. To mam teraz stadko! Dwa pluszowe królisie i jeden prawdziwy. Wszystko faceci! I do tego ta słodziachna panna. Bardzo Ci dziękuję i już piszę e-maila DUŻY CMOK :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego naj... naj...
    gratuluję zwyciężczyni:D
    Pozdrawiam serdecznie, zapraszając jednocześnie do udziału w moim wielkanocnym Candy na MooNacie

    OdpowiedzUsuń
  36. Najserdeczniejsze życzenia, wiele takich pięknych chwil jak ten przepiękny bukiet i przecudne Candy!
    Gratuluję Zwyciężczyni!!!
    Pozdrawiam serdecznie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  37. Beatko...poza standartowymi zyczeniami...zycze Tobie z calego mojego serca...usmiechu, zawsze i mimo wszystko, bo usmiech jest...magia, uwierz:-)))
    Pozdrawiam Cie bardzo cieplutko!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj Kochana !
    Cieszę się, że prezent dotarł na czas choć mnie w kraju nie było ;-)
    Dla kobiety o wielkim sercu niespodzianka była wskazana ;-)
    Wszystkiego dobrego Tobie życzę !!!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  39. Beatko, wszystkiego naj... ściskam mocniasto:))

    OdpowiedzUsuń
  40. Z przyjemnością ustawiam się po cuksy:)
    i zapraszam na mój raczkujący blog
    http://wranka.blogspot.com/
    ozdoby do włosów , vintage

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz