środa, 23 marca 2011

WIOSNA, ACH TO TY !!!

Buziaki moje kochane:***
Wiosna u mnie szaleje :)))
Słońce, pierwsze pszczoły na krokusach, 
trawnik nabiera koloru soczystej zieleni,
na drzewach pąki:)
Aż chce się żyć :))

Wiosnę czuć też w domu dzięki pierwszym porządkom 
i tulipanom na kuchennym parapecie.






********************
Ciepełko dało mi kopa do działania.
Szmatki fruwają po pracowni :)))
Obejrzyjcie co ostatnio wymodziłam :)))

Gąsiska, 40 centymetrowe :))))






 I 45 centymetrowy Pan Królik w czekoladzie .
Materiały mnie zachwycają - te maleńkie pistacjowe kropeczki na czapeczce i spodenkach.:))
W kieszeni schował serducho :))





**********************

Kochane moje postaram się dzisiaj nadrobić wszystkie zaległości czytelnicze :))
Buziole posyłam i życzę Wam cudnej słonecznej środy :**

44 komentarze:

  1. ale maja fajane dzioby te gaski:-))
    buziole
    Pozdrawiam wiosennie
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana ale cudeniek naszyłaś !!!
    Gąski cudne !!!
    Króliś tylko do całowania i przytulania !!!
    Krokusiki uwielbiam !
    U rodziców dopiero główki wychylają ale będą ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Gąski przesliczne, a Pan Królik w czekoladzie - szaleństwo!
    Gdzie ty Kochana kupujesz te materiały,
    ja nigdzie nie mogę znaleźć podobnych
    Pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne gąski, skradly moje serce ;)) no i fajnie ze juz wiosna u Ciebie zagoscila , u mnie dopiero pierwsze jej oznaki, sloneczko przyszlo i lekko grzeje :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak patrze na te Twoje gaski to naprawde czuje juz wiosne. Slicznosci!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. cuda, cuda... a gąski mistrzostwo świata

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne gąski i pan Królik a tej wiosny to Ci zazdroszczę. Czekam cierpliwie az dojedzie na mój koniec świata :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gąski są boskie!!! Króliś sama słodycz!
    U nas wiosny jeszcze ani widu ani.., no może trochę..., bo ptaki znowu widać i słychać...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przez Ciebie nabrałam ochoty na gąskę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne gąski ,uwielbiam je :) a królik taki słodki,że ho ho ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kokardki na szyjach gęsich wyglądają jak trawka, którą one sobie skubią:)
    Faktycznie dostałaś wiosennego kopa!!!

    Pozdrowienia słoneczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczne zwierzaki. podziawiam za zdolności szyciowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widok na wiosenne kwiaty rzeczywiście dodaje energii:) W gąsce zielonej zakochałam się na zabój:)Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. no dobra, niech będzie poddaję się...jeszcze wczoraj marudziłam, ale dziś jestem już skłonna uwiezyć patrząc za okno, że wiosna jednak blisko:) a Gęsiami mnie rozwaliłas po prostu, sa przezabawne;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gąski w bardzo wiosennym nastroju. A te różowiutkie łapki przesłodkie. Zazdroszczę Ci wiosny w ogródku :( U nas jeszcze błotko w ogrodzie, stara mokra trawa, zbyt mokra aby ją wygrabić więc czekam aż słoneczko wszystko przesuszy.

    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  16. gaski sa cudowne i jakie wielkie! Taaa mamy wiosne !

    OdpowiedzUsuń
  17. gąski są bombowe :)
    fajnie, że już widać u Ciebie wiosnę, bo u mnie trzeba mocno się przyglądać, żeby jakieś kiełki ujrzeć :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę , że u Ciebie wiosna w pełnym rozkwicie :) Cudownie :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  19. PRZEPYSZNE Gaski.............Cudne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem wprost, gęsiary są gitolne !!
    Pozdrawiam cieplusio

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie tez czuc wiosne w domu, a to za sprawa zonkili.
    Kaczuchy sa urocze, i te ich rozbrajajace lapy :-)))
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  22. No i znowu wyczarowałaś cudeńka! A te materiały, te guziczki maleńkie, detale są po prostu mniam! Ściskam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. W króliku zakochałam się wiosennie,kaczuszki cudne,wiosennie u Ciebie,ale u mnie wiosna równo szaleje jak u Ciebie-NARESZCIE SZALEJE,BO JAKOŚ W TYM ROKU CZEKAŁAM NA NIA I DOCZEKAĆ SIĘ NIE MOGŁAM,pozdrowienia wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne wiosenne zdjęcia!!!
    A gąski sa przesliczne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiosnnie zatem HEJ HEJ ;)))
    Piekne krokusy i zieleń traw - u mnie jeszcze szaro i buro, choć przebisniegi się pokazały, nie mniej strasznie czekam na te wiosnę kolorową, żywą:)))
    A Stworki - Wytworki prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przeurocze gąski, takie zabawne dzioby mają :) A pan królik... obłędne ma kolory :)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny dzban z tulipanami. myślałam, że takowe zdarzaję się tylko na starych fotografiach...

    OdpowiedzUsuń
  28. A u mnie jeszcze krokusów nie ma :/.

    Królik i gąski piękne :))). królik rzeczywiście ma niesamowite kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ cudne materiałki dorwałaś! Teraz szalejesz z cudami :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niesamowite, a te detale - jak zawsze bomba. Gąska w zielonych gatkach najładniejsza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale fajowe. Bardzo mi się podobają. Piękne materiały. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. nie no kurczaki wymiatają!!! cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. zwierzyniec cudny:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Mało dziś wiosennie za oknem, jest szaro, buro i ponuro... aż by się rozweselacz przydał i proszę...
    U Beatki piękne Gąski na widok których gęba samą się uśmiecha.
    Są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  35. matko, te gąski mnie za serce chwyciły i nie chcą puścić!!!
    jak byś kiedyś potrzebowała jakiejś herbaciareczki czy nastrojowych notesów - to ja chętnie, za te gąski ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gąski mega boskie świetne przydałaby sie jeszcze jakaś mega kolorowa skoro takie piękne kwiaty masz w ogrodzie :)
    pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  37. Boziu jakież one piękne!! Kolorystyka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochane dziewczyny bardzo, bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze :**
    Buziaki posyłam :**

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiesz.......
    Gdy tu zagladam i patrze na to, co znow popelnilas....zawsze mysle, co Ci napisac, czego jeszcze nie pisalam ani ja ani Nikt przede mna....
    Wszystko juz zostalo napisane....Dopisze wiec, banalnie moze ale szczerze:-)
    Twoja wiosenna, czysta kolorystycznie kolekcja Gasek Kroliczkow jest po prostu zachwycajaca!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  40. Królik superowy, niesamowicie go ubralas:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne tulipany:) uwielbiam, kupuję na pęki i rozstawiam po całym domu. wyedy wiem, ze już wiosna prawdziwa:)

    królik świetny w tej czekoladowej poświacie :):)

    OdpowiedzUsuń
  42. Widzę , że u Ciebie wiosna w pełnym rozkwicie. tak jak u mnie ciekawy blog piszez madrze cudne orginalne gaski
    moze wpadniecie do mnie
    www.dwoje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie wiosennie u ciebie..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne gąski i króliczki.
    Perfekcyjnie wykończone,,bardzo lubię zwierzyniec w Twoim wykonaniu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz