sobota, 30 kwietnia 2011

Już za chwilę maj !!!

"Już się o grzechy noce proszą,
Już z wiosny znów jak z bólu krzyczę,
Nieubłaganą mnie rozkoszą
Zakuj w ramiona ratownicze!
A jeśli zacznę się na nowo
Wyrywać zbuntowanym ciałem,
Powiedz mi wreszcie pierwsze słowo...."

J.Tuwim 'Erotyk'

Miłość wisi w powietrzu:)))

Nie mam ostatnio serca do szmatek.
Ciągnie mnie do ogrodu.
Wybuchające 'zielone życie'...









Ogród warzywny zaczyna cieszyć oko ( chwasty cieszą mniej ) :)))






Za dużo zielonego ?
Wybaczcie:)))
Nie mogłam się powstrzymać :)

**************
Dzięki kochanej Kamili z Floralnych przeobrażeń ( zdradziła mi przepis ),
przygotowałam pierwszą partię syropu sosnowego.
Zapach powalający !!
Wczoraj w kuchni, pachniało lasem:)
Kamilo dziękuję Ci bardzo :**



************************

Na koniec kilka moich prac, które powstały jeszcze przed świętami.





















Ufff!!!!!
Kto dobrnął do końca ?
Wielkie brawa za cierpliwość :)))


Dziękuje raz jeszcze za wszystkie życzenia świąteczne, kartki, maile .
Jesteście wspaniałe :****

Życze wszystkim zagladającym do mnie
- cudnej Majówki , wspaniałej pogody i udanego wypoczynku:)

Buziole :****

15 komentarzy:

  1. Co za zieleń! o tej porze roku uwielbiam ją najbardziej, jest taka soczysta! :) wcale się nie dziwie, że nie masz serca do szmatek, gdybym miała taki ogród to też by mnie tam ciągnęło ;)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecia cudowne!Kocham taka zielen.
    Twoje szmaciane zwierzaki sa piekne kocham gaske,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnie zaczęłam dzień, świetnie się oglądało, podziwiało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny ogród. Laleczka na podusiach extra. Bardzo mi się podoba. ściskam mocno Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale ty cuda szyjesz.
    A jaki masz piękny ogród. Z fotek ma się wrażenie, że jest dziki ;o))

    OdpowiedzUsuń
  6. Anielica w różach jest przepiękna! Wszystko dobrane perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uu pikantny wierszyk:) To mi sie podoba :)
    Ogrodu zazdroszcze bo cudnie zielony!
    syropo sosnowy? o raju jak to sie robi?musze poczytac.
    Pozdrawim serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bujnie, ogrodowo i wspaniale:) Materiały również śliczne i wiosenne:)Pozdrawiam Cię kochana serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, takie posty lubię:) Ogrd jest przepiękny - jak to robisz, że nawet stos drewna wygląda dekoracyjnie??:) To już czas na syrop sosnowy - muszę oblecieć krzaczory i poobrywać:) Dziękuję za przypomnienie! Szyciowe wytwory cudne -te księżniczki na podusiach po prostu urocze!!

    OdpowiedzUsuń
  10. decydowanie oszalałam na punkcie Twoich długouchych! Cudowne....

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie u Ciebie! wszystko się zieleni i kiełkuje. Królik i gąski jak zwykle niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ambrozjo, jeśli to stan faktyczny roślinności zgodny z data posta , to u mnie chyba okres wegetacyjny dużo w tyle ;)

    Życzę Wam żeby syropek był tylko dodatkiem do zimowej herbatki, pachnącej lasem.

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. wiosna piękna ale anielice piękniejsze,pomysły to ty masz super,pozdr

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Beatko, piękny ogród... wróciłam ostatnio z dłuższej podróży i zabieram się wkrótce za zawieszki... dziękuję za cierpliwość... laleczki z poduszeczkami są kapitalne... urocze cudeńka... pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz czytam ten Erotyk, piękny. Mi Tuwim z wierszykami dziecinnymi się kojarzy, jak chyba większości, a tu taka niespodzianka...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz