sobota, 9 kwietnia 2011

Losujemy słodkości :)


Moje kochane wybaczcie, że tak po nocy wyniki podaje,
ale ostatnio doba za krótka.

Chętnych na woreczki było duuużo ( 158 osób ),
dlatego przygotowałam małą niespodziankę.

Nagroda główna , czyli 4 woreczki ,


polecą do 

NIESŁAWY
Gratuluje kochana :))
Adres twój mam więc woreczki w poniedziałek wyruszą do Ciebie:)))

****************

Nagroda pocieszenia, dwa woreczki z manekinami



polecą do 

AGI.OCEAN

Gratuluje Agnieszko !!!
Bardzo proszę o adres na maila.

****************

I jeszcze jedna niespodzianka , tym razem dla obserwatorów.
Zakładając bloga nie myślałam, że tyle osób będzie chciało do mnie zaglądać.
418 !!!!
Dziękuję Wam, że jesteście:)))

Mam nadzieję, że ten wiosenny - wesoły zając sprawi radość wylosowanej osobie.



A poleci do :

ZWIERCIADŁA

Gratuluje kochana i proszę o podanie adresu na maila.


Dziękuje wszystkim za udział w candy i za to, ze zostawiacie tyle ciepłych słów:))
Ostatnio mało mnie w blogowym świecie.
Przepraszam, że nie odpisuje na maile i nie odwiedzam moich ulubionych blogów.
Dużo się dzieje w moim życiu, ale o tym sza :))
Buziaki posyłam i życzę wszystkim cudnej niedzieli.
Nie wietrznej !!!
PS. U mnie od trzech dni,
deszcz, śnieg i wichury :///

34 komentarze:

  1. Aż trzy szczęściary, gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie cuda przeleciały mi obok noska ;-(
    Cóż ocierając łzy gratuluję wszystkim farciarom !!!
    Ciebie Beatko serdecznie pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne nagrody przygotowałaś. A ja sobie marzę o takiej "mojej" kuchni, gdzie takie woreczki będą współgrały ze mną ;o)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wszystkim Szczęściarom :-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczynom!
    Dziękuję za zabawę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) Wspaniałe candy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wierzę!naprawde nie wierzę! Czytałam posta od końca i od ostatniej wylosowanej, wiec zaskoczenie totalne. Ogromnie sie cieszę. normalnie jestem szczęściarą:) Bardzo Dziękuje.
    p.s nie wiedziałam ,ze ktos jeszcze (poza mną) słucha King Crimson i The doors ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fantastyczne niespodzianki przygotowałas Beatko :)
    Gratuluję obdarowanym!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Wylosowanym :) i dziękuję za zabawę. Miłej niedzieli wszystkim życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też gratuluję szczęściarom:)
    Pozdrawiam Ciebie i wszystkich zaglądających :)Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zabawę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję dziewczynom!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę, oczekiwanie na wyniki było bardzo emocjonujące. Serdeczne gratulacje dla wygranych:)Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bea przybywaj na wyspę! U nas piękne słońce i 20 na plusie:) Nawet się już opalałam w ogrodzie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie było się połudzić, że może wygram :-)
    Buziaki niedzielne

    OdpowiedzUsuń
  16. buuu i znowu nie ja :(
    gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie slodkosci...buuuuu...a tak o nich marzyłam...ale bardzo dziekuje za pyszna zabawę!!!!gratuluję szczęściarom i zapraszam do siebie na candy-wiosenne nowalijki!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje dziewczynom a ja dziekuje za zabawe :)
    Alez jestes tajemnicza :D
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow ale się dziewczyno rozbujałaś z tym rozdawaniem :))))) Ale to miłe coś komuś dać. A Twoje preenty ucieszą każdego. Wiem z doswiadczenia :))))) całuski.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje szczesciarom.
    A Cie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje tym co wygrali a sama ide popłakac ...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ogromnie się cieszę :)) dziękuję ślicznie za zabawę, adresik już wysłałam w sobotę na maila :))
    sciskam Cię
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za zabawę fajnie było mieć nadzieję, że woreczki zagoszczą w domku mym:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne nagrody ufundowałaś.
    Zając rewelacyjny.
    Gratuluję zwyciężczyniom.
    pozdrawiam serdecznie.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygranym gratulujemy, za zabawę dziękujemy :) Zapraszamy na nasze Candy z Konkursikiem :)))) Pozdrawiamy, Galeria Magiczna

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi friend I love your blog always has nice things here, kiss ...
    http://agulhaetricot.blogspot.com
    http://agulhaetricot.com
    http://titacarre.elo7.com.br

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dziękuję za zorganizowanie blogowej zabawy! Szkoda ,że nie ja wygrałam, ale bawiłam się przednio! Pozdrawiam- jakakolacja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz