niedziela, 17 kwietnia 2011

W temacie wiosny :))

Cudna wiosna wróciła:)

Nasze dzisiejsze popołudnie :))))












******************
Tuż 'za miedzą'.
Dom, pełen tajemnic z przeszłości.
Zniszczony, pochylony, smutny.....

Pierwsze skojarzenie - ' Dom zły' Smarzowskiego 




 '1803 - 1921'
Polska Dyrekcja Ubezpieczeń Wzajemnych
Ubezpieczono





****************************



Życzę Wam kochane cudnego poniedziałku i wiosny wokół:))
PS.
Moje przygotowania świąteczne - rozpoczęte, ale na spokojnie :))
A jak u Was ?

Buziaki słoneczne posyłam :***

24 komentarze:

  1. Ja lubię takie stare domy! Kryją swoją tajemnicę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne fotki,,zaszdroszcze wiosennych klimatow;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ух ты! Прям весна в полном разгаре!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też na spokojnie, grunt, to spokój właśnie ;)
    Śliczne zdjęcia! a dom? pobuszowałabym tam trochę ;)
    Pozdrawiam i wyciszenia w Wielkim Tygodniu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna wiosna, szkoda tego domu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne jest otoczenie Twojego domu !!!
    Stary dom ma w sobie coś magicznego !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale widoki!!!A dom bardzo tajemniczy. Szkoda, ze niszczeje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Magiczna wiosna u Ciebie w ogródku i magiczny świat za płotem. Moje przygotowania do świąt całkowicie podporządkowane komunii Oli tydzień później, czyli - nic nie robię, bo zbieram siły na przedkomunijny maraton. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie takiej wiosny jeszcze nie ma :(
    Chata piękna. Roztacza zapach "starych klimatów", które kryją tyle emocji...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne zdjęcia i Doors'i w tle...cudnie! Dom faktycznie w klimatach Smarzewskiego (film był doskonały), bardzo nastrojowy...a Wasza wiosna w pełni! U mnie też ruszyły spokojne przygotowania...

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie wiosna zaczyna się dzisiaj, pierweszy dzień słoneczny choć jeszcze nie tak ciepły jak bym chciała :)
    Przygotowań świątecznych jeszcze nie widać. Zaczynam i mam nadzieję kończę w środę wszelkie porządki. Świata w większości spędzamy u rodziny więc wiele przygotowań kulinarnych odpada, wiadomo nie ma jak u mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I oby taka wiosna zostala :)
    aaaa muza super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię stare domy ale takie opuszczone jakies straszne są....
    Śliczne zdjęcia,,..
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne zdjecia wiosny.
    Ja jutro lub pojutrze wyruszam do Polski wiec troche bieganiny mam, ale u mamy wszystko bedzie na spokojnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny dom, a u nas lenistwo na swięta. Pierwszy raz sami i nic nie robie, nic. I strasznie mnie to ciekawi jak to bedzie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie cudne kaczeńce!!!!!!v ;o)

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie położyłabym się na tym żółtym kobiercu-piękne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekna wiosna piekne zdjecia,pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepieknie pokazujesz swiat Amrozjo!!!!
    Cudne fotki....
    Zycze Ci Kochana Cudownych Swiat pelnych radosci i slonca oraz ciepla Najblizszych!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zycze Radosnych i spelnionych Swiat!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ambrozjo, Wesołych świat Ci życzę i oczywiście wiele uśmiechu z okazji Lanego Dyngusa!

    OdpowiedzUsuń
  22. Malutki baranek ma złote różki, pilnuje pisanek na trawie z rzeżuszki. Gdy nikt nie widzi, chorągiewką buja i beczy cichutko: Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  23. A mi strasznie żal takich domów, że takie samotne, opuszczone i trwają ostatkiem sił wspominając miniony czas i echo dawnych głosów...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz