piątek, 1 kwietnia 2011

Wiosenne szaleństwo !!


Pojawiam się i znikam :))))
Wiosna wciąga, wiecie o tym prawda?
Taka piękna, słoneczna pogoda, nie pozwala na ślęczenie przed kompem czy maszyną.
Dlatego zrobiłam sobie kilkudniowy urlop od internetu 
i szmatek.
A ogród pięknieje:))
Uprzątnięty po zimie.
Drzewa , krzewy, róże, winorośle wszystko 'dokarmione'.
Teraz czekam na wybuch soczystej zieleni.
  I na własną rzodkiewkę, sałatę i szczypior:)))

 *******************

Do mojej radości, przyczyniła się również
Ines z blogu Lawendowy kredens .
Umówiłyśmy się na wymiankę.
I właśnie w ubiegłym tygodniu dotarły do mnie cudeńka.
Śliczna herbaciarka i zawieszka.
A do tego pyszna herbatka z malinowymi serduszkami.
W smaku herbaty zakochała się moja starsza córa i pija ją do wszystkich posiłków:))





Cuda !!!
Ines, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :)
Ciesze się, ze mogłam Cie 'spotkać' w blogowym świecie:***
Wielki buziol :**

Do Ines poszła moja kóliczka w pudrowym różu,
(nie zdąrzyłam jej obfotografować) i woreczki.
***********************

Na koniec, moje ostatnie prace :)
No, tak do końca to nie 'zdradziłam' maszyny :)))
Wiosenne Zajęczysko :)




I woreczki z żaglówką - zapowiedz wakacji :)))




************************
Moje kochane , wybaczcie mi, że właściwie nie zaglądam na Wasze blogi :))
Postaram się nadrobić zaległości po weekendzie .

Weekend zapowiada się imprezowo -
3 urodziny mojej Olinki i imieniny męża :))


Buziaki posyłam do wszystkich i życzę słonecznego weekendu :))

23 komentarze:

  1. cieplutko u ciebie,wiosenka zapachnialo na calego.Swietne prezenty ,oby jak najwiecej takich przyjemnosci,Kroliczyca soczyscie "pyszna".

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolorki u królisia. Miłej zabawy w weekend i sto lat solenizantom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj wiosna wciąga, to prawda :) ja także czekam na wybuch zieleni ale niestety nie tej ogródkowej bo nie mam ale tej ogólnej, trawnikowej i drzewowej {ale określenia ;)}
    Wymianka bardzo udana, a herbata wygląda interesująco, smak pewnie też taki ma ;)
    Udanej imprezki i szampańskiego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne herbaciane akcesoria i te serduszka między liśćmi herbaty... cudne :) królik mega sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe wymiankowe prezenty otrzymałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same piękności dostałaś i porobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli w weekend imprezujesz..dobrej zabawy.
    Królik wiosenny jest piękny jak wiosenka

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko jest śliczne:) A królik bardzo wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezenciki wymiankowe śliczne.
    Kroliczek wiosenny-piękny.
    Woreczki -super , super fajne.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne prezenty dostałaś a królik iście świąteczny:D

    OdpowiedzUsuń
  11. prace piękne.. Ty tryskasz pozytywną energią.. ściskam i pozdrawiam słonecznie...

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne prezenty..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna wymianka:))Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosenny zajączek jest boski :D. Ma świetne kolorki i w ogóle rewelacja :))).

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale prezenciki dostalasz, Beatko. Zajac w wiosennych kolorach mnie zachwycil, ale serce mi skradly te bombowe worki:)
    Pozdrawiam Cie goraco ze Slowacji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne prezenciki dostalas.Mam nadzieje, ze i mi w nastepnym tygodniu uda sie uprzatnac taras, bo juz mam ochote powygrzewac sie na sloncu. A i mam taka sama cukiernice :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Herbatka - mniam, bo ją znam :)))
    Króliczek cudny, faktycznie wiosennie u Ciebie:) No i wymiankowe prezenciki - superaśne:))))
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  18. Wymianka super i królik w wiosennych barwach rownież !
    My także cały weekend szaleliśmy w ogrodzie. Mąż walczył z mchem na trawniku, ja sadziłam kwiatki, a dziecię nasze nadzorowało porządkowe poczynania :-)
    Buziole wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Beatko, cieszę się bardzo, że herbatka posmakowała Twojej córce, a Twoją uroczą królisię już uwieczniłam na fotografii u mnie... woreczki z żaglówką aż proszą się o lato, czas pomyśleć o planach na wakacje ;)... bardzo ciepło Cię pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  20. Woreczki są super, wiem, bo kupiłam 9 prezentują się przepieknie w mojej łazience, dziękuje :)

    Zapraszam do mnie www.domowezapleczeinspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dowiedziała sie niedawno o Twoim blogu, właśnie znalazłam czas żeby na spokojnie go przeglądnąć i muszę przyznać, że Twoja twórczość nie pozwala mi odejść od komputera. Przepiękne, gratuluję pomysłów i wykonania. Jesteś genialna. ps. a jak trafiłam na Wiosenne Zajęczysko to aż mi się cieplutko zrobiło mimo mrożnej zimy :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz