niedziela, 29 maja 2011

Intensywny maj :)))

Szalony miesiąc :))
 Dużo obowiązków, ale i przyjemności spowodowało, 
że zapomniałam o blogowaniu.
Zupełnie zapomniałam...
Zaniedbałam też moje ulubione blogi.

Wybaczcie.
Z braku czasu musiałam zrezygnować z projektowania dla Szuflady.
Zaniedbałam szycie.
Maszyna stoi pokryta kurzem, szmatki nietknięte czekają na moje pomysły.
A ja spalam się w ogrodzie ... warzywnym :)))
Jeżdżę na wycieczki, organizuje przyjęcia,
szaleje w kuchni, przygotowuje się do urlopu:)))
Nie, nie mam czasu na nudę:)

Co Wam dzisiaj pokażę?
Oczywiście, że ogród warzywny, ale nie tylko :)
I jeszcze moje dwa zaległe zajączki,
które już dawno mają swój domek.



Trochę kwiecia i naszego małego lasu :)))
























I jeszcze na koniec króliczki:))




***********************

Reaktywowałam też mój blog kulinarny.
Zapraszam serdecznie do siebie - Kitchen Chronicle

Buziole posyłam do tych co jeszcze do mnie zaglądają :****

Lece nadrabiać zaległości.

26 komentarzy:

  1. Ogród imponujący, królisie cudne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogród mnie zachwycił:) ma swój charakter:))a królisie po prostu świetne!!!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny ogrod,az milo popatrzec:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ piękny ten Twoj maj ;) króle wymiatają ;]]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pełen życia ogród, czuć, że przynosi Ci radość :))
    a od blogowania czasem trzeba odpocząć więc nie miej wyrzutów sumienia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny ogród i kwiatowy i warzywny,,
    Utrzymanie ogrody wymaga bardzo dużo pracy.
    ale warto jest pięknie

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko ogród masz piękny taki jak lubię najbardziej, naturalny i pełen pięknych i mało znanych roślin. Piękny i jeszcze raz piękny. Ja też ostatnio dużo czasu spędzam w ogrodzie warzywnym i przy poletku z ziemniakami. Ależ jaki to jest relaks przy plewieniu gdyż wszystko takie piękne i kolorowe i pięknie wygląda;-)
    Pozdrawiam słonecznie
    Danka

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny ogród!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bonitas fotos y MARAVILLOSOS trabajos!!
    Saludos desde Tenerife.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale kolory w ogrodzie, takie soczyste!!! Zdjęcie dmuchawca jest super!!!
    Fajnie, że znowu jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. noo super ogrod Beatko, zazdroszcze! Nie dziwie sie, ze zaniedbalas reszte, jest co robic na takim kawale ziemi.
    A kroliczki sliczne i zdjecia tez
    buziole
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana moja już myślałam, że Cię "wilcy" porwali, bo tak długo milczałaś ...
    Ogród piękny !!!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  13. Och Ty szalona ogrodniczko :) Piekny ogrod!!! sciskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  14. Ho ale ogrod! Beatko jestem pod wrazeniem masz tam doslownie wszystko, warzywka, kwiaty, las a nawet w oddali jak dobrze widze rzepak:)
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie!!! Nic więcej nie wyduszę chyba z siebie, jestem pod ogromnym wrażeniem ogrodu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudnie tam u Ciebie to i nie dziwię sią, że wsiąkłaś w ogród.. i tak trzymaj..my tu spokojnie zaczekamy a Ty łap słońce i przygodę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. migawki ogrodowe cudne

    powiem Ci, że ja jestem rozdarta między szyciem, odnawianiem mebli a piękną pogodą - i na razie ta ostatnia wygrywa, bo muszę się nasłonecznić po zimnie i przed zimą :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Buuu
    kiedy u mnie tak pokwitnie wszystko buuuu, teraz mam gruz buuu
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj...och będzie Cię brakować w Szufladzie... odwiedzaj nas czasem*
    Fotografie piękne...a króliczki słodziutkie!
    Dziękuję z całego serca za odwiedzinki oraz wspaniałe słowa,które dodają mi twórczych skrzydeł.To takie miłe.
    Życzę wspaniałego tygodnia.Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie tak pobuszować po ogrodzie - to najlepsze, co może dać ten wiosenny czas:) Kulinaria chętnie zgłębię:)Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ogród wygląda na OGROMNY, tym bardziej podziwiam ogrom pracy w niego włożony, a jeszcze bardziej rozumiem Twe zniknięcie, tyle masz w ogrodzie różnych zakątków... ;)))
    Króliki bosskie:)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny ogród i cudne roślinki.. Króliczki, przesłodkie..:) Pozdrawiam, Ula

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie jest w Twoim ogrodzie.Prawdziwy sielankowy widok.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne zdjęcia. No i te królisie jak zwykle w twoim wykonaniu - genialne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Замечательные Тильды ,Заи))Очень интересный блог,буду частеньнько заходить в гости. Приглашаю к себе ,я тоже шью Тильд)) Может быть совершим обмен?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz