środa, 20 lipca 2011

Co na warsztacie ?

Na warsztacie drewno.
Mąż szaleje i tworzy, ja tylko macham pędzlem i przecieram gąbką.

Wszystko to powstało do Galerii w Kielcach, 
która już w połowie sierpnia ruszy z kopyta.

Kolor już Wam znany z moich poprzednich prac:
biała farba akrylowa plus czarny barwnik
i odpowiednia kombinacja odcieni.















Skrzyneczki można wykorzystać na wiele sposobów - 
ogranicza nas tylko wyobraźnia.
Ja 'poleciałam' w tony kuchenne, ale świetnie sprawdzą się też w łazience.

Buziole posyłam do zaglądających blogowiczek
i życzę Wam i sobie , małego ochłodzenia.
Ja w takie upały, przy takiej wilgotności padam ze zmęczenia .

Buziole :***


21 komentarzy:

  1. Uwielbiam drewno i wsio z niego:) Fajne skrzyneczki:) U mnie wylądowałyby w szarej łazience:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze, ze Twoj maz rowniez silnie uzdolniony Beatko:-)
    buziole, milego dnia
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Imienniczko,piękne i bardzom pomysłowe te skrzyneczki..a domeczek!!!!!!-pierwsza klasa-pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajowy ten domek, taki kopnięty:)
    Skrzyneczki faktycznie mogą mieć mnóstwo zastosowań.

    OdpowiedzUsuń
  5. super te drewniane rzeczy, ale skrzyneczki bym z chęcią zaadoptowała do łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beata Twoj maz to ma zlote rece, tyle cudeniek wyczarowal:)
    Pieknie to wszystko zmalowalas, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. A najfajniejsze jest to, że w duecie tak sobie twórczo pędzicie to życie.. to wielki skarb:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie domek zachwycił - istne cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor do przepięknych pomocników, bardzo mi się podobają w tych ubrankach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne sa te sktrzyneczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te skrzyneczki i domek też cudny.
    Widzę że też lubisz czarnuszkę, ja też posiałam ją w tym roku ale jakoś marnie wzeszła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne te skrzyneczki! bardzo podoba mi się ta z pojemnikami na kawę :):):) i taca! śliczne są Ambi :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Woow, Piękne rzeczy sobie tam tworzycie!!!Domek mnie powalił, cud, miód!!Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Skrzyneczki rewelacyjne. Piękne w swojej prostocie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Skrzynki bombowe, ale stanowczo za mało Ciebie w tym naszym komputerowym świecie :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt bardzo ładny i zastanawiam się,czy to miałaś na myśli mówiąc o patynie u mnie? Jeśli tak to zapewniam Cię,że to nie to samo ;) Jak tylko się rozpogodzi prześlę zdjęcia dokładniejsze,abyś zobaczyła różnice :**
    To co przedstawiasz u siebie to nic innego jak pigmentacyjne zabarwianie drewna i cieniowanie. Bardzo dalekie od patynowania. Popracowałabym tylko nad cieniowaniem w okienkach. Jak dla mnie troszkę nieestetycznie wykonane. Powstały jakby plamy. Ale to tylko moja sugestia,więc się nie przejmuj :*:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje prace jak zawsze klimatyczne. Super się prezentują!!! Moim zdaniem właśnie cały ich urok w takich cieniowaniach i mazajach, są takie swojskie, urokliwe i niedoskonałe.
    Buziaki przesyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. zapraszam do mnie po odbiór wyróznienia

    OdpowiedzUsuń
  20. Super skrzyneczka:) a gdzie ta galeria będzie w Kielcach? Z miłą chęcią bym tam zajrzała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz