piątek, 15 lipca 2011

Lato nie sprzyja blogowaniu.

I ślęczeniu przy maszynie.
Przynajmniej w moim przypadku:)))))
Zmuszam się do pracy bo terminy mnie gonią,
więc szyję, ale tylko w deszczową pogodę :)))

Chciałam Wam dzisiaj przedstawić moje małe stadko, które
powstało do galerii Pani Katarzyny.


Jest Lawendowa Dama w ogrodniczkach, 
Anielka w odcieniach czekolady z odrobiną pistacji,
Śpiochy trzy w różnej tonacji
i dwie letnie Strojnisie w sukienkach.
  Śpioch czekoladowy jest już Wam znany z candy.



Kolejny to Śpioch "Marynarz " 




I ostatni z trójcy - Śpioch w tonacji koralowej :)




Lawendowa Dama w ogrodniczkach :)





Letnie Strojnisie w sukienkach ( lawendowa znana z candy ).






Aniela w odcieniach czekolady z odrobiną pistacji:)




Uffff :))
To wszystkie prace :)
Kolejne szmatki już na warsztacie, tylko czasu i ochoty brak .



Buziole posyłam do zaglądających blogowiczek.
Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz :****
I życzę cudnego letniego weekendu :***

21 komentarzy:

  1. Przepiekne sa,wszystkie!!
    Ja mam podobnie jesli chodzi o blogowanie... sloneczna pogoda stanowczo nie sprzyja blogowaniu :-)
    Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są piękne i takie kolorowe. Dziewczyno jesteś prawdziwą artystką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ale sliczna gromadka, ja tu czytam marynarz i dopiero później zobaczylam kotwice, na pierwszy rzut oka pomyslalam,ze jakis więzienny spioch się tam znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mi sie nic nie chce-piszę jak za kare normalnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. w różanej sukience jest przepiękna

    a blogowanie nadrobimy jak będzie zima :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna gromadka! A strojnisie najfajniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ gromadka.... wszystkie urocze, ale to w Twoich Królach jestem zakochana:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ ja lubie te twoje królisie i anielice :) są przesympatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widac Tobie lato sprzyja bo takie cudnosci naszylas!Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie piękne! No i rozbrajają mnie te "tatuaże" na skrzydełkach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie śliczne, zwłaszcza marynarz! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie szczególnie przypadł do gustu śpioch marynarz:)

    www.blahostkimalejmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ! Szczególnie spioch w marynarskich paskach :) Wygląda bosko :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyli jakaś wakacyjna przerwa od szycia by się zdała... No ale nawet jak nie masz ochoty na ślęczenie przy maszynie, to wytworki i tak wychodzą Ci cudne! Pozdrowienia! Aga

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle piękności :) Letnia aura sprzyja TYLU różnym INNYM zajęciom... U mnie lato to wariacki czas, w ciągłym pędzie, biegu, z doskoku, trzeba TYLE przecież zmieścić w tych naszych dwóch miesiącach lata, doskonale Cię rozumiem :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Strojnisie na medal:) Wierzę, że dasz radę się nie zmuszać:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stadko ;-) bardzo udane !!!
    Oczywiście wiesz Kto podoba mi się najbardziej ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  19. Lawendowa dama jest urocza :)))) Zapraszam na moje candy, to chyba cos dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. OCHHHHH..ALE CUDOWNOŚCI..JAK ZWYKLE...POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz