wtorek, 5 lipca 2011

Zapraszam na candy !!!


Buziole ciepłe posyłam :****
Pogoda mało wakacyjna, wiec macie całusa na rozgrzanie :***
Po urlopie dopadłam maszyny :P
Szmatki fruwają po pracowni, tak szaleje :)))

Miałam dzisiaj pokazać prace do galerii Pani Katarzyny w Kielcach,
ale pomyślałam, że w taką pogodę to Was skuszę cukierasem :))))
Macie ochotę na moje prace ?



Jeśli tak to zapraszam do zabawy :))
Wystarczy :
- zostawić komentarz pod tym postem 
- podlinkować zdjęcie na swoim blogu 
i czekać do 15 sierpnia :))
16 sierpnia wylosuje dwie osoby do których trafią moje prace.

W komentarzach możecie deklarować chęć przygarnięcia :
- lawendowej anielki 
lub
- czekoladowego śpiocha .






Prace są wykonane z  bawełny, którą kupiłam w Robin's Patchwork .
Polecam ten sklep wszystkim ' maszynistkom',
materiały są zjawiskowe, a do tego profesjonalna, szybka obsługa.

******************

Na koniec jeszcze raz buziole :****
 Mam nadzieję, że słoneczko szybko zaświeci:)))))

121 komentarzy:

  1. O to ja koniecznie ;) Śpioszek absolutnie cudowny :))) Śpioszka bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. stanę druga do śpioszka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam zgryza, bo nie wiem na co się zdecydować....
    ok, stawiam na śpiocha:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacyjna osłoda? To brzmi świetnie!
    A w takie senne, deszczowe dni to tylko z czekoladą w dłoni i czekoladowym śpiochem na poduszce.
    z radością przyłączam się do zabawy i również zapraszam do siebie (na candy i nie tylko).
    -Pozdrawiam!
    http://chwilapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przytulę czekoladowego śpiocha.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anielinka jest cuuuuuuudna :-)
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. trudny wybór...
    Śpioszka to ja jeszcze nie mam, więc gdyby Szczęście było tak łaskawe, to z przyjemnością się Czekoladowym Śpioszkiem zaopiekuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja się z ochotą ustawię w kolejce, trudny wybór ponieważ obydwie laleczki świetne hmmm jak by się do mnie szczęście uśmiechnęło to poproszę lawendową anielinkę :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj kochana. Ja co prawda nie po Candy tylko przywitać się chciałam i zaprosić Ciebie do mnie na laprovence.pl. Żegnam się w Wami w tym blogu i z tej okazji zrobiłam materiałkowe Candy.I proszę nie bądź zła,że u Ciebie nie startuje. Dam szansę innym dziewczynom,ale i tak podlinkuję.Buźka

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Beatko :)
    widzę, że już po urlopie jesteście... no i wypoczęta zapewne, bo aż rwie się do pracy ;))) hihihi :)))

    i oczywiście, z ogromna przyjemnością staję w kolejce po Twojego cukieraska :)
    obie lale są prześliczne! nie potrafię się zdecydować... więc jeśli szczęście mi dopisze i zostanę wylosowana, pozwolę by los dalej decydował :) i zdam się na Ciebie i Twój wybór :)

    pozdrawiam Was serdecznie i ciepło :)
    buziaki ***

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja się ustawię w kolejce może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie że mam ochotę na twoje lale.
    Bardzo chętnie zaopiekowałabym się śpiochem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba cukierasy słodziutkie!
    Ja, ze względu na swoją naturę, chętnie przytulę ŚPIOSZKA :)
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba cukierasy słodziutkie!
    Ja, ze względu na swoją naturę, chętnie przytulę ŚPIOSZKA :)
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  15. O, cudne są. Może aniołka, bo jest w moim ulubionym kolorze?

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam kolor fioletowy :) więc ustawiam się w kolejce po lawendowe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja sie zapisuje na candy. Bardzo podoba mi się lawendowy aniołek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Niemoge przegapic takiej okazji i zapisuje sie:) Spioszek bedzie pasowal do mojej przyszlej sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na Candy oczywiście, że się piszę i Lawendówkę chętnie przygarnę ;-)

    A teraz bura !
    Gdzie się podziewasz ?
    Ciasza jak makiem zasiał !!!
    SmS wysłała a tu nawet znaku życia, oj chyba zadzwonię ;-)

    A tak napoważnie pozdrawiam serdecznie
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  20. Z wielką przyjemnością dołączam do zabawy i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja chętnię się ustawię po te cudności - wybieram Anielinkę.

    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuje sie a wybor Tildy zostawiam tobie i losowi:)))Obie sa sliczne i nie umiem podjac dezyzji:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo chetnie przygarne lawendowa Anielinke!!
    Cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pogoda nas nie rozpieszcza, więc osłoda mile widziana! Zauroczył mnie bardziej brązowy Śpioch. :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. oj przepiękne są oba... I anielka i Śpioch znajdą u mnie ciepłe miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja chętnie przygarnę śpiocha.Zapraszam na moje Candy

    OdpowiedzUsuń
  27. Taaaaaakie candy:) ustawiam się po śpiocha. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ochotę na lawendulkę.

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja się zapisuję na lawendową anielkę:)Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam wielką ochotę na lawendową anielicę, byłaby dla mojej wnusi. Dla mnie obywa są sliczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. O jej!No pewnie, że bym chciała- Czekoladowego Śpiocha dla mojego przyszłego Maluszka:-)czekam...

    OdpowiedzUsuń
  32. ja śpioszka czekoladowego poproszę, jeśli mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  33. nie mam farta zwykle w loteriach ale ten Czekoladowy Śpioch wprost mnie urzekł..tym bardziej jest mi bliski, że ostatnio aura za oknem sprzyja tylko spaniu... ustawiam się zatem w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładowanie akumulatorków na zatem było na urlopie udane ;)
    Z przyjemnościa dołączę do chętnych na Twoje cukierasy, a który nam przypadnie w drodze losowania, tego z wielką przyjemnościa ugościmy pod naszym dachem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale milusie, chętnie zaadoptuję :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. SLiczne Tildy! Nie potrafie zdecydowac,ktora piekniejsza,wiec zostawiam to losowi:) Zapraszam do siebie:
    tygrysieoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ja tez jestem chętna, nawet bardzo chętna!
    jeden ładniejszy od drugiego i odwrotnie więc bez różnicy mi który mógłby do mnie trafić.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się i wybieram Lawendową Anielkę :)
    Notka o candy pod adresem: http://wanda.pinger.pl/m/6948260/candy
    Mój e-mail: wanda_95@o2.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Mniam mniam , ale smakowitości oferujesz:). Jeśli los da to z chęcią przytulę lawendową pannę. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  40. To ja poproszę o anielinkę lawendową, właśnie jestem w trakcie zbiorów lawendowego ziela, więc pasuje w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  41. chetnie pisze sie na czekoladowego spioszka czuwalby nad moim dzidziusiem pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja jestem bardzo chetna na czekoladowego spiocha.

    OdpowiedzUsuń
  43. Szkoda, że pytanie nie brzmiało: "Kto nie ma ochoty na moje prace?", wtedy wiałoby tu pustką!
    Koniecznie się dopisuję do kolejki wielbicielek Czekolady :)

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna ta lawendowa anielica.
    Zapisuję się :)
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. I jak tu nie kochać takich anielskich Śpioszków!!! Ja już się zakochałam i z chęcią bym je przytuliła :D :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Ustawiam się w kolejce po lawendową anielkę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się i zapraszam jednocześnie na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne rzeczy robisz. Zapisuję się do kolejki po cudną słodkość czyli czekoladowego śpiocha:) Zapraszam też na moje słodkości http://dekupazoweuroczysko.blogspot.com/2011/06/candy-w-uroczysku-luny.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Niestety nie mam bloga, ale się ustawię w kolejce.
    A cukieras obojętnie który. Obydwa cudne ;)

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowności, zapisuje się do Candy

    OdpowiedzUsuń
  51. Po anioły koniecznie:)

    http://blahostkimalejmi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Marzy mi się taki czekoladowy śpioszek :) pozdrawiam i w kolejce się ustawiam.

    OdpowiedzUsuń
  53. czekoladowe spiochy górą!
    zapraszam na swoje candy na www.nocneszycietukafki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Chętnie zaopiekuję się Czekoladowym Śpiochem :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Twoje prace mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  55. A mi się podoba i lawendówka i śpioch :) Kurczę wszyskto jest piękne:) Zdam się na twoj wybór:)

    OdpowiedzUsuń
  56. śpioch jest boski! i do tego czekoladowy! mimo długaśnej kolejki po niego, również próbuję szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  57. To i ja się zapisuję i wybieram śpioszka. Zapraszam również do siebie :)

    www.teczowa-kraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. ja anielice poprosze:-))) musze podpatrzec jak uszyta, bo sie przymierzam i przymierzam i na tym sie konczy :-))
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Nice gift!
    I would like czekoladowego śpiocha
    http://lilangkrea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. W takim razie ja też ustawiam się po śpioszka :) a jeśli nie to aniołek też cudny ;)
    http://aninkowo.blogspot.com/
    pozdrawiam i podziwiam piękne szycie Pani :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się! :)
    Lawendowa Anielka.. jakbym wygrała.
    Link: http://annaklonowska.blogspot.com/2011/07/adnie.html

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  62. Och, też bym chciała mieć takie zdolne rączki i szyć takie piękności jak Ty szyjesz! Z miłą chęcią zgłaszam się do candy :) Czekoladowy śpioch byłby idealny przy łóżeczku mojego Maluszka :) Pozdrawiam ciepło! Aga

    OdpowiedzUsuń
  63. czekoladowy śpioszek sprawił, że serduszko bije mi mocniej :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Śpioszek -piżamowiec-BOMBIASTY!-żebym ja wybierała to mój wybór na niego by padł;a że córcia pojawiła się koło mnie i marzy ciągle o fioletowym pokoiku,więc zaklepuje Lawendową Anielicę! Ustawiamy więc się po nią;już sama myśl o nich sprawia nam radość,a co dopiero by było,gdyby.....
    Pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  65. OJ KOCHANA....TOZ TO DZIEŁA SZTUKI...SKROMNIE USTAWIE SIE W KOLEJCE

    OdpowiedzUsuń
  66. ale śliczności, czekoladowy śpioch, siebie też mogłabym tak nazwać :D
    pozdrawiam i zapraszam na moje cukierki :)

    OdpowiedzUsuń
  67. very sweet ♥ ♥ ♥ I hope all the best.
    my favorite: chocolate brownie :)
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. gdyby mi się przypadkiem poszczęściło to anielkę bym prosiła;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Choruję na te anioły ale jeszcze nie udało mi się ich wygrać ...może, jesli dojdzie do tego cudu to bardzo podoba mi się lawendowy pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  70. staję do lawendowej anielki :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia w czekoladowym śpiochu. Pierwszy raz jestem u Ciebie i jestem zachwycona Twoimi pracami. Pięknie szyjesz.

    OdpowiedzUsuń
  72. Wybór trudy, bo oba cudne! Razem z Synem zdecydowaliśmy się na Anielkę! Oj, żeby jeszcze tylko szczęście w losowaniu dopisało....
    http://maneruki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. I ja chętnie przygarnę :O) Cudowne są! Poproszę o Anielinkę :O)

    OdpowiedzUsuń
  74. To mój pierwszy udział w Candy i może będzie szczęśliwy, bloga mam od paru dni ;) pozdrawiam , Twoje prace są śliczne ;)

    http://dotkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Witam i o zdrowie pytam :-) Oczywiscie nie przegapie okazji na czekoladowego śpiocha i pisze sie na cukieraski a jak!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. a ja jak już będę miała to szczęście bycia wylosowaną, to przygarnę każdego z tych cudnych Tworków:-)

    OdpowiedzUsuń
  77. witam.lawendowy aniol jest cudny.malgorzatariebandt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. I ja pragnę ich przygarnąć, wszystko jedno którego , bo dwa są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  79. Czekolada czy lawenda...?
    Lawenda czy czekolada...?
    Czekolada czy lawenda...?
    Lawenda czy czekolada...?
    LAWENDA:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Zachwyciła mnie lawendowa anielka. Po nią ustawiam się w oczekiwaniu na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Na adopcje wybieram oczywiście czekoladowego śpiocha.

    OdpowiedzUsuń
  82. Wspaniałości :) W kolejce się ustawię bardzo chętnie :)
    Zapraszam do siebie:
    http://iwona-reczniemalowane.blogspot.com

    Cieplutko ściskam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  83. Wybieram anielicę:) Tak się zabieram do zrobienia swojej ale jakoś weny brak. Może u ciebie uda mi się wygrać i wena powstanie.

    Zapraszam też na mojego bloga http://silvanis-mojeprace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Oj... obie są piękne i którakolwiek by do mnie trafiła, byłabym zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  85. chętnie przygarnę śpioszka :)

    OdpowiedzUsuń
  86. czekoladowy śpioch jest tak apetyczny, że trudno mu się oprzeć ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  87. I ja i ja bardzo poproszę! Lawendową panienkę przygarnęłabym i przytuliła do serca :)

    naszadolinatecz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Lawendowa anielska lala mogłaby trafić do mnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  89. Boska anielka i zaspany śpioszek są piękną parą :)jeśli los się do mnie uśmiechnie chciałabym przytulić śpioszka. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  90. Piękne te Stworki. Wybieram Anielkę i liczę na łut szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  91. cudowne!
    Zapisuję się na śpioszka. Mamnawet takiego małego śpioszka do obdarowania takim cudem:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Lale są cudne :).

    Jeśli tylko mi się powiedzie w losowaniu, to ja najchętniej przygarnęłabym oby dwie hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  93. Jeżeli szczęście się do mnie uśmiechnie to poproszę czekoladowego śpiocha.

    OdpowiedzUsuń
  94. Urocza para!!!hmm...sama nie wiem..anielka czy śpioszek...może śpioszek?
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  95. Prześliczne lale!! Czekoladowego śpiocha już kocham :))

    OdpowiedzUsuń
  96. jakie ślicznotki!!! z ogromną nadzieją ustawiam się w kolejce po takie cukiereczki :) oby tak los się do mnie tym razem uśmiechnął...
    słonecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. zapomniałam dodać, że nie ma znaczenia, który aniołek - każdego ugoszczę z radością w moim domu

    OdpowiedzUsuń
  98. Chetnie przygarne spioszka czekoladke :)
    PS. Swietna muza :)

    OdpowiedzUsuń
  99. anielinka jest prześliczna... ale ten śpioszek...? czekoladowy! ah! czekolady od dawna nie widziałam, to może chociaż śpioszek w odpowiednim kolorze... taaak! poproszę śpioszka :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Ustawiam się w kolejkę:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  101. Długa kolejka ale warto się w niej ustawić :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  102. Poproszę anielkę . :-) Spora ta kolejka... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  103. Staje w kolejce i ja. Nie moge sie zdecydowac, oba straszne slodziaki.
    Pozdrawiam Magda
    http://magdalena-zacisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Na taką ucztę chętnie się wproszę i o czekoladkę poproszę,
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  105. i ja też w kolejce stoje bo czekoladę kocham a śpiochem jestem:))

    OdpowiedzUsuń
  106. Oj, tak bardzo bym chciala ta anielice dla coreczki, ktora urodzila się 2 tygodnie temu :) aszuelka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Witam. Mam ogromną ochotę na... śpiocha. Ustawiam się, więc w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  108. Baaaaaaaardzo dużo chętnych na te cudeńka, ale cóż, też się zapisuję, może się uda - ja wybieram Lawendowe cudeńko - będzie jak znalazł dla mojej pociechy na którą czekam, pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  109. wow!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    I like> "czekoladowego śpiocha" :-D
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  110. Jakie piękności!Obie piękne, ale Śpioch oczarował mnie kolorystyką.

    Świetne Candy- dzięki za możliwość wziecia udziału w zabawie, pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  111. I ja jestem chętna na śpiocha :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  112. Moja córa wybrała Śpioszka, więc się po niego ustawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Wspaniałe są te laleczki.
    Oczywiście ustawiam się w kolejce :)
    http://papierowe-cuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Obie są piękne i każda z nich ucieszyłaby moje serce więc ustawiam się w kolejce, po prostu, bez wyboru :)
    Buziaki zostawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  115. A ja bym chciała lawendową! w końcu prowadzę bloga o nazwie "Lawendowa kuźnia" :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  116. Czekoladowy śpioch - piękny jest, tez jestem spiochem, może będę miała szczęście...? http://pilaresatelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Do pólnocy jeszcze chwilka jest, więc zapisuję się i ja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz