niedziela, 9 października 2011

Październik - jesień moja ukochana :)))


Jesień można przeklinać, za deszcz, wiatr, szarugę, 
wszechogarniające zimno, 
lub kochać za paletę kolorów, krople deszczu na szybie 
i długie wieczory spędzone nad książką.
I ja, ją kocham :)))
To najpiękniejsza pora roku, czekam na nią zawsze z utęsknieniem.
Czekam na kolorowe liście, na zimne poranki, na mgły ciągnące się nad górami.
Czekam i kocham.
To wszystko przez moje jesienne urodziny.
Jesienna dziewczyna jestem :))
Czasem ciężko złapać klimat chwili, 
która trwa nie dłużej niż jedno uderzenie serca,
ale chce Wam pokazać moją jesień :)))










Wraz z jesienią pojawił się u nas kolejny domownik - kocisko- znajda, które zwie się Arbuz :)) 
Dachowiec baardzo przytulaśny :)




Gdy na zewnątrz zimo, życie kręci się w domu, a w moim domu centrum dowodzenia znajduje się w kuchni :)
To w niej toczy się najwięcej rozmów, spotkań i miłych wieczorów.
W mojej kuchni w tle rozmów przewijają sie zapachy i smaku mojego dzieciństwa :))
Jako dziecko zajadałam się chlebem mojej mamy- pieczonym w olbrzymim piecu chlebowym, 
teraz ten smak przekazuje moim córkom 
w nadziei, że kiedyś będą go wspominać :)




Pożarłam kawałek piętki zanim pstrykałam zdjęcie, wybaczcie :))
W chlebie nie ma ulepszaczy, konserwantów i żadnych innych świństw.
Drożdże + mąka + woda + silna ręka mojego kochanego Męża = domowe pieczywo 
Mniam....

*********************************

Na koniec chciałam Wam bardzo, bardzo podziękować za wszystkie komentarze, za ciepłe słowa,
 za to, że zaglądacie :****
Ja powoli nadrabiam zaległości i zostawiam komentarze :)

Obiecuje bywać częściej :***
Wasza " countrowiczka " :****



27 komentarzy:

  1. oj muszę upiec chleb- to jedynie lubię jesienią i zimą, że czas jakby zwalnia i mogę poszaleć kulinarnie, szkoda, że tylko brzuch po tych porach roku jakiś większy ;)
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta Twoja jesień: kolorowa, pękata, pachnąca i smaczna. U nas orzechy w tym roku nie obrodziły, będę musiała kupować na święta. Zrobiłaś mi apetyt na domowy chleb, jutro uruchamiam maszynę:) Głód o tej porze nocy-eeee-dnia, to chyba problem:<<

    Pozdrawiam i....miłego tygodnia (już mogę tak powiedzieć)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej ja nie lubie jesieni. tzn lubie jej barwy ale gdy tak zimno za oknem to nawet nie chce sie nosa wychylac.a twoja jesien jest taka ciepla i przytulna. cudowna ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawde jesien to Twoja ulubiona pora roku? ja chyba stawiam na lato.
    Piekne klimatyczne zdjecia.
    A chlebek mniam, tez czesto pieke.
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta jesień u ciebie :) widać, że ją kochasz :)
    a chleb??! zapachniało aż u mnie ;) smakowity i do tego masełko i nic więcej nie trzeba :)
    Wszystkiego dobrego kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tegoroczna jesień i mnie zachwyca, choć generalnie jej fanka dotąd nie byłam, jednak zauważam zmianę na jej korzyść. Twoja jesień poetycka niezwykle i pachnąca :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak tak, też Kocham Jesień!!! :D Ale jak zobaczyłam twojego posta, to myślałam, że to muszelki, a nie orzechy :P Super foteczki, bardzo podobają mi się te dynie, czy sama je wychodowałaś? :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie u Ciebie -jesiennie kolorowo, melancholijnie i smakowicie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. TWOJA JESIEŃ JEST PIĘKNA...JA LUBIE JESIEŃ.....TEZ PIEKĘ CHLEBEK..NA ZAKWASIE..A MAM TERAZ DOSTAĆ PRZEPIS NA CHLEB NA ŻURKU...A TAKĄ PIĘTKĘ TEŻ BYM SCHRUPAŁA:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bea ja też jestem jesienna!!!!! tylko ja bardziej listopad kocham a nie październik:)
    Mmmmm, taki chlebek, smaka mi narobiłaś. Ja muszę się zadowolić kupnym chlebem. Ale i tak jest pyszny bo z polskiej piekarni a na obczyźnie to bardzo cieszy:)
    Buziaki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nie znoszę jesieni i całe swoje otoczenie ubieram w kolory zupełnie inne niż te jesienne. Ja żyję dzięki ciepłu i słońcu:))))))))

    Ale chlebuś lubię upiec w każdej porze roku:)))
    A możesz podać przepis na Twój ??
    Wygląda bardzo smakowicie.......zeżarłabym resztkę tej piętki:)))

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  12. pieczenie chleba to dla mnie magia. naj naj jesienna dziewczyno
    buziolki

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie i jesiennie u Ciebie :) A chlebek co tu dużo mówić, nie ma jak własny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To także moja ulubiona pora roku :))Uwielbiam ją właśnie za ten klimat , zapach i barwy :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta twoja jesień a chleb wygląda smakowicie - mgliście pamiętam z czasów dzieciństwa chleb pieczony u kuzynki na wsi a do tego masło swojskiej roboty, pachnące pomidory i szklanka mleka prosto od krowy. CUDO:)))) Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne zdjecia i ten swiezy chleb z maslem...mniam...
    buziole
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  17. Takiemu chlebkowi i ja bym się nie oparła, pożarłabym znacznie więcej niż jedną piętkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie u Ciebie:) Tak jakby czas sie na chwile zatrzymał:) i ten smakowity chlebuś :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. No taką jesień jak jest u Ciebie to ja lubię!!! Jeszcze gdybym mogła objadać się takim aromatycznym, swieżym i pachnącym chlebkiem bezkarnie, mniammmmm .... Pozdrawiam Cię cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjecia Twojej jesieni
    Kocham zapach pieczonego chleba dlatego czesto pieke,Twoj wyglada przesmacznie,
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Tez kocham jesien, a jeszcze bardziej taka o zapachu cieplego chleba. Takie wspomnienia pozostaja z nami cale zycie, bo podobno, przede wszystkim zapachy kojarza nam sie z dziecinstwem, wiec i corki beda milo wspominaly swoj rodzinny dom :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. No po prostu DOM... wiesz o tym?

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna jest Twoja jesień...wspaniałe fotografie!

    Pozdrawiam serdecznie-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia - bardzo jesienne :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia i ten chleb... ja niestety nie umiem jeszcze takiego piec bo wychodzi mi zbity kit :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ROZDAJEMY PREZENTY!!!
    Chcemy, żebyście się cieszyli razem z nami …,sprawiły to dwie okazje.Pierwsza to: właśnie minął rok od powstania naszego portalu, tak, tak dokładnie 14 listopada 2010 r. Kobiece Pasje pojawiły się po raz pierwszy w sieci; Druga z kolei to: nadchodzące najpiękniejsze Święta roku; a więc czas pomóc trochę Mikołajowi …
    Zapraszamy na CANDY http://www.kobiecepasje.pl/?p=1853

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz