piątek, 2 grudnia 2011

..................................................

"Ty, która mnie prowadziłaś i uczyłaś,
Robiłaś dla mnie wszystko
Kochałaś mnie z całego serca i duszy
Pozostaniesz w mej pamięci na zawsze ..."
Żegnaj Kochana Mamo...
Dziękuję Ci za wszystko ...
Tęsknię ...
Cierpię ...
Tęsknię ...
[*]


" Dbaj o każdą sekundę, bo nic nigdy nie wróci.
Wszystko mija,
wszystko znika,
wszystko się ulatnia.
Życie jest miejscem, gdzie ze wszystkim żegnamy się na zawsze "
                                                                                E. Kluev

46 komentarzy:

  1. Strasznie, strasznie mi przykro Beatko, brak mi slow, zeby wyrazic moje wspolczucie...:-(((
    lacze sie z Toba w bolu...
    B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ściskam Cie kochanie, Moja Mama odeszła jak ja miałam 6 lat.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi i rozumiem. Moja mama zmarła 4 lata temu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko, bardzo mi przykro... tulę z całych sił... ciepłe myśli posyłam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko, bardzo mi przykro i strasznie Ci współczuję... dużo siły przesyłam i tulam Was do serca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko,
    tyle się na Ciebie zwaliło ostatnio....
    Bardzo mocno Cię przytulam i współczuję.
    Dbaj o siebie kochana i swoją rodzinkę, ściskam mocno,

    Krysia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko, tak trudno znaleźć słowa, kiedy odchodzi ktoś tak bliski jak mama. Przykro mi, ściskam Cie mocno.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi przykro... posyłam ciepłe myśli, może choć troszeczkę uczynią ten czas mniej smutnym.

    OdpowiedzUsuń
  9. wyrazy współczucia.... nie znam słów, które mogą ukoić ból... jedynie czas... bądź silna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko...najpierw sie ucieszyłam ,ze jestes.....och.....tak mi przykro:(((((

    OdpowiedzUsuń
  11. DRoga Beatko, wspolczuje i mocno Cie przytulam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Kochana..Serdecznie Ci współczuję i łączę się w smutku...Mamusia nigdy Cię nie opuści...
    Moja Kochana odeszła dziesięć lat temu-wierzyła bardzo w Świętych obcowanie-i ja czuję jej obecność i wsparcie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beatko, moje najszczersze kondolencje

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatko...bardzo mi przykro...wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przykro mi Betko ... ściskam wirtuanie.
    Przyjmij wyrazy współczucia

    OdpowiedzUsuń
  16. Współczuję z całego serca...

    OdpowiedzUsuń
  17. Beatko jest mi bardzo smutno... wspomnienia wróciły... niedawno pożegnałam swoją mamę... mocno Cię przytulam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Najszczersze wyrazy współczucia ...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślę głębokie wyrazy współczucia. ie wiem co więcej napisać, poza tym, że okropnie mi przykro!!!!!! [*]

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo Ci współczuję...Ja w zeszłym tygodniu pochowałam tatę, zginął w pożarze...wiem co teraz przeżywasz...
    Pozdrawiam ciepło i życzę mnóstwo siły...

    OdpowiedzUsuń
  21. Łzy mi popłynęły,bo wróciły bolesne wspomnienia-niecałe daw miesiące temu odszedł mój Tato...Tak bardzo Cię rozumiem i ogromnie Ci współczuję
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje kondolencje Beatko.
    Życzę Ci dużo siły.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiem co czujesz. Ja tez straciłam mamę parę lat temu;-(
    Dana

    OdpowiedzUsuń
  24. Beatko tak strasznie mi przykro.
    Łączę się z Tobą w bólu...

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyrazy najgłębszego współczucia

    OdpowiedzUsuń
  26. Współczuję...
    Trudno się pogodzić ze śmiercią kogoś tak bliskiego...
    Bardzo mi przykro.

    OdpowiedzUsuń
  27. Współczuję...
    Bardzo przykre,moja mama juz odeszla 19 lat temu,bardzo mi jej brakuje[*]

    OdpowiedzUsuń
  28. Bea, strasznie mi przykro:( Przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Sa w tym pieknym zyciu takie chwile kiedy nikt i nic nie ukoi naszego zalu...Trzymaj sie mocno!

    [*]

    OdpowiedzUsuń
  30. Cóż powiedzieć, kiedy tak żal...Mogę tylko przytulić

    OdpowiedzUsuń
  31. Ogromne wyrazy współczucia...wierzę ,że jeszcze się kiedyś spotkacie.

    OdpowiedzUsuń
  32. On obiecał jednak, że przyjdzie znowu
    i rozpocznie nową erę w dziejach ludzkości
    o której Jan objawiciel zapisał:

    „I otrze z ich oczu wszelką łzę, a śmierci już nie będzie.
    Ani żałoby, ni krzyku, ni trudu już nie będzie,
    bo pierwsze rzeczy przeminęły”.

    OdpowiedzUsuń
  33. ***
    Mrok na schodach. Pustka w domu.
    Nie pomoże nikt nikomu.
    Ślady twoje śnieg zaprószył,
    Żal się w śniegu zawieruszył.

    Trzeba teraz w śnieg uwierzyć
    I tym śniegiem się ośnieżyć -
    I ocienić się tym cieniem
    I pomilczeć tym milczeniem.

    Bolesław Leśmian
    ...:(...

    OdpowiedzUsuń
  34. [*] Bardzo współczuję ...

    OdpowiedzUsuń
  35. Przyjmij kondolencje. Bardzo mi Przykro. Przytulam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Kondolencje przesyłam Beatko. Cóż w takiej sytuacji pozostaje nam jedynie wierzyć że najbliżsi odchodzą do nowego, lepszego świata gdzie nie ma bólu i zła. Trzymaj się dzielnie w tych trudnych chwilach.

    OdpowiedzUsuń
  37. Moje najszczersze kondolencje Ambi..

    OdpowiedzUsuń
  38. Beatko, przy takiej Stracie nie znajduje slow pociechy.....
    Przytulam mocno....

    OdpowiedzUsuń
  39. Ściskam i trzymam kciuki za męża,jest ci teraz bardzo potrzebny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz