środa, 23 marca 2011

WIOSNA, ACH TO TY !!!

Buziaki moje kochane:***
Wiosna u mnie szaleje :)))
Słońce, pierwsze pszczoły na krokusach, 
trawnik nabiera koloru soczystej zieleni,
na drzewach pąki:)
Aż chce się żyć :))

Wiosnę czuć też w domu dzięki pierwszym porządkom 
i tulipanom na kuchennym parapecie.






********************
Ciepełko dało mi kopa do działania.
Szmatki fruwają po pracowni :)))
Obejrzyjcie co ostatnio wymodziłam :)))

Gąsiska, 40 centymetrowe :))))






 I 45 centymetrowy Pan Królik w czekoladzie .
Materiały mnie zachwycają - te maleńkie pistacjowe kropeczki na czapeczce i spodenkach.:))
W kieszeni schował serducho :))





**********************

Kochane moje postaram się dzisiaj nadrobić wszystkie zaległości czytelnicze :))
Buziole posyłam i życzę Wam cudnej słonecznej środy :**

czwartek, 17 marca 2011

JESTEM :))))

Jestem, wreszcie jestem :)))

Buziole kochane :***
Przemilczę moją nieobecność spowodowaną :
alergią i kolejnym choróbskiem.
Przejdę do spraw miłych:))
Czyli wiosny i mojego fioła na punkcie ogrodu warzywnego :)))

Koszyk z nasionami pęka.
Parapety uginają się od ilości wysianych nasion, 
a ja nie mam dosyć :)

Wieczory spędzam na lekturze ogrodniczego poradnika księżycowego.
Rozgryzam znaczenie dni korzeniowych, kwiatowych,
księżyca wstępującego, dopełniającego itp...



Zakupy co widać zrobiłam w PlantiCo .
I pozwolę sobie na  reklamę 
- bardzo rzetelna obsługa, towar dostarczony w ciągu 24 godzin od zakupu,
płatność przy odbiorze i powyżej 50 złotych przesyłka gratis.
A nasiona wysokiej jakości - wypróbowałam , 
pięknie rośnie u mnie na parapecie rzeżucha, szczypior, pietruszka naciowa, 
bazylia grecka - zdjęcia będą w następnym poście :)))

Dzisiaj tylko wiosenna , aromatyczna rzeżucha w towarzystwie gąsek.
Gąski to dzieło mojego męża.
W jakich okolicznościach przyrody powstały - niech zostanie tajemnicą.




W ogrodzie powoli pojawia sie wiosna.
Porządków nie widać końca.
Wierzbowe 'kotki' wczoraj przytargałam do domu 
i zaklinam ten dzisiejszy deszczowy dzień.
Niech szybko wychodzi słoneczko :)))


*******************
Na koniec jeszcze moje Anielki, które powstały w całym tym zamieszaniu wiosennym :)

Dwie pierwsze dla kochanej Uli :**
Dziekuje Ci za zaufanie :**
Trzecia jest niespodzianką, dla pewnej Pani.
Jutro do Niej dotrze:)))












****************************
Kto dobrnął do końca - to buziaka dostaje na dobranoc :***

I życzę Wam cudnego piątku :**

Postaram się w najbliższych dniach odpisać na wszystkie oczekujące maile 
i wysłać paczuszki.
Za opóźnienie bardzo przepraszam, ale ten poślizg to siła wyższa.


wtorek, 8 marca 2011

Moje imieniny i wyniki candy .

Buziole:***
Obudzona zostałam śniadaniem do łóżka 
i bukietem z irysów i żółtych róż.
Mój kochany zazdrośnik :)))



A za oknem słonecznie i ciepło, o dziwo !!!
Sliczny Dzień Kobiet :)
Wszystkim Kobietkom -
życze cudnego, słonecznego dnia,
pełnego radości i uśmiechu:)

Przyszła pora, na losowanie candy.
dwa razy przeliczałam głosy.
Nie spodziewałam się tak dużej ilości komentarzy :)
Bardzo wszystkim dziękuje za udział w zabawie.

No to losujemy !!!!!


Setny komentarz należy do 
DYSIAK
Gratuluje kochana i proszę o adres na maila:))))
 Poleci do Ciebie moja Łobuzerska Króliczka:))


Jeszcze raz dziekuje wszystkim za tak liczny udział w zabawie.

I zapraszam Was na kolejne cukierasy :)

Buziole :**

niedziela, 6 marca 2011

Macie ochotę ?

Buziole :***
Macie ochotę ?
Na co ?
O tym za chwilę :)
Na początek moje woreczki.
Łącznie powstało ich przez weekend 30 sztuk.
Większość nie obfotografowana, 
odebrane ekspresowo przez zamawiającą:)
Zostało mi jeszcze kilka sztuk.

Na początek len w lawendowym kolorze
z cudnym nadrukiem manekina .
Zdjęcia dostałam od kochanej Doroty - Bree 
- dziękuję Ci bardzo :***


W szarościach, do kuchni.



I z koroną.
Oczywiście materiał - 100% len.





Weekend miałam baardzo pracowity :)

A teraz już mogę Was zapytać :))
Macie ochotę na takie woreczki ( 4 sztuki ) ?

Jeśli tak to zapraszam :))




Wystarczy zostawić komentarz pod tym postem
i umieścić podlinkowane zdjęcie na swoim blogu:)

Losowanie  9 kwietnia.
Zapraszam :))
*************

Moje kochane, dziękuję Wam za wszystkie komentarze:**

Słonecznego, wiosennego tygodnia życzę :**
Buziaki :**

czwartek, 3 marca 2011

Prawie zdrowa:)))

Buziole :*
Już zdrowiejemy :))
Mi jeszcze głowa pęka, od bólu zatok:/
Ale ogólnie jest lepiej.
Córy już szaleją i mają apetyt:)
Dziękuję Wam dziewczyny za maile z troską o nasze zdrowie :)
Jesteście kochane :***
Po niedzielnych urodzinach córy, choróbsko rozłożyło mnie na łopatki.

Nie zdążyłam nawet zrobić zdjęć z przyjęcia:((
Ale robiła je moja siostra, wiec pewnie Wam pokaże 
moje dzieło.
Tort wyszedł cudny i bardzo smaczny :)

Ja wczoraj spięłam pośladki
i usiadłam do maszyny.
Mam straszne zaległości w zamówieniach .

Skończyłam wreszcie makatkę ( 69x44)  dla Pani Elżbiety.







Większość to szycie ręczne, dlatego praca dość żmudna.
Najwięcej krwi napsuła mi lamówka :/
Ale wyszło równiutko i estetycznie:)

Skończyłam też Króliczkę dla pani Katarzyny.
Pudrowy róż i dodatki - cudna bawełna w kropeczki,
filc i odrobina wyobraźni :))))







I na koniec woreczki :)
Dzisiaj tylko dwa, ale powstanie ich cała masa,
dostałam zamówienie na woreczki:
do kuchni i łazienki.

Len, bawełna, koronki i papier transferowy :))


Kochane tak w sumie to wcale nie leniuchowałam, no może tylko jeden dzień :PPP
Dzisiaj będę walczyć z nowym wyzwaniem :))))
Jak tylko będzie gotowe zaraz Wam pokażę.

************************

Dziękuję za wszystkie komentarze, za ciepłe słowa :***
Jesteście wspaniałe :**

Życzę Wam słonecznego dnia:***



PS. wciągnęłam już 2 pyszne pączki :)))
A jak Wasze kalorie ?