czwartek, 5 stycznia 2012

Coś

Coś szyciowego powstało dawno, dawno temu....
Gdy nie było wypadku, gdy moja Mama żyła....
Gdy świat wyglądał inaczej ....
Teraz nie mam serca do maszyny
Nie mam czasu...
Nie mam sił....

Ale niech będzie , że życie toczy się dalej, 
że wszystko wokół żyje, że wymaga mojej uwagi
i moich chęci....
Wszystko poszło w świat i sprawia radość.








**********************************

Miało nie być osobistycznie, ale nie da się inaczej, niestety.....
Dobra duszyczka ( dziękuję Aniu ) podesłała  mi ostatnio książkę
P. Coelho "Alef".

Warto przeczytać, nawet jeśli autor nie jest na liście Waszych ulubionych .

[..] -Ale któregoś dnia nasz czas na ziemi dobiegnie końca - zauważa Yao.
-Nieprawda. Śmierć oznacza jedynie przejście w inny wymiar.
-Przecież pewnego dnia odejdą nasi bliscy i my też odejdziemy.
-Nigdy nie tracimy ukochanych osób - odpowiadam stanowczo.
Zawsze będą z nami i nie znikną z naszego życia.
Będziemy tylko w innych pokojach.
Nie widzę wnętrza sąsiedniego wagonu, a przecież siedzą w nim ludzie, 
którzy podróżują tak samo jak my.
To, że nie możemy z nimi porozmawiać 
i nie wiemy co się w ich przedziałach dzieje, 
nie ma znaczenia.
Oni i tak tam są.
Więc życie jest jak pociąg składający się z wielu wagonów. 
Raz jesteśmy w jednym, raz w drugim,
a czasem przechodzimy z wagonu do wagonu. 
Dzieje się tak, kiedy śnimy albo doświadczamy czegoś niezwykłego.
[....] 
P. Coelho "Alef"

I tej myśli będę się trzymać.


*******************
Ponieważ Gotye, wpadło Wam w ucho podobnie jak mnie, 
więc poczęstuje Was kochane kolejnym utworem.


************************
I na koniec mało przyjemna informacja, ale konieczna.

Musiałam niestety wprowadzić moderacje komentarzy, za co bardzo Was przepraszam.
Zmusił mnie do tego mail od pewnej osoby ( o której pisałam post wcześniej )
i chore pretensje w nim zawarte, oraz pewna groźba.

Nie pomogło ignorowanie, niestety.


Nie mam wpływu na decyzje innych, ale mam na swoje.
Dlatego wprowadzam cenzurę, przynajmniej na jakiś czas.
Jeszcze raz wybaczcie.

Całuje wszystkie Dobre Duszyczki :*****
Dziękuję Wam za wsparcie :******




28 komentarzy:

  1. Świetny cytat! Bea życzę Ci duuużo powodów do radości w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie fikuśne te zawieszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny cytat i wart zapamiętania

    szyjątka jak zwykle urocze, szczególnie serca

    wszystkiego dobrego w Nowym Roku
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj się Beatko , a potrzebę moderacji komentarzy rozumiem oczywiście.
    Coelho to mądrze pisze, słuchaj się go;))
    Pozdrawiam z całych sił i życzę wiatru w żagle i pary w gwizdek!:))O!

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko,
    bo tak właśnie jest, jak w Twoim cytacie....tak właśnie powtarzam siostrze, która cierpi po stracie syna...
    To, że czegoś nie widzimy, nie znaczy, że nie istnieje...prawda?:)
    Przytulam,
    uszka do góry, szyj, jak przjdzie wena...bo to pomaga i bądź z nami, buziaki,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś w moim życiu zawalił sie świat. Wtedy ktoś podał mi do rąk książkę - nie pamiętam teraz ani tytułu, ani autora, bo moja pamięc jest fatalna, ale mam to zapisane, zanotowane cytaty itd. Przeczytałam ją i.... świat zaczął się odbudowywać, zaczęłąm inaczej myśleć. Warto czasem zagłębić się w jakąs mądra lekturę i odszukać tam kawałek swojego świata. Wierzę, że u Ciebie wkrótce zaświeci słońce....
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo wspaniałości powstało u Ciebie :) pozdrawiam cieplutko i wytrwałości życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne aniolki i skrzydelka!
    Cytat tez sliczny i chodz nic nie zabierze Tobie wzruszen to zycze abys byla pelna nadzieji ze wlasnie w tych slowach jest duzo prawdy.
    Ludzie sa kochani tylko czasem o tym nie wiedza ,wiec nie bierz sobie do serca smutnych slow.Twoj cyrk i Twoje malpy tancza wiec pisz na co masz tylko ochote!
    Serdecznie pozdrawiam i zycze wszekiej pieknosci

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak trzymaj. Powiem coś banalnego, ale sprawdzonego...czas leczy rany.
    Za jakiś czas wspomnienie będzie czymś mistycznym, wspaniałym i nie będzie już bolało.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko, bądź dzielna w tym trudnym dla Ciebie czasie. Z każdym dniem będzie Ci łatwiej. Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tworki cudowne. ha ja nawet nie wiedzialam,ze my imienniczki. wspolczuje tych przejsc ostatnich-nie wiem czemu tak sie dzieje :( musisz byc dzielna i silna. czas i sily powoli powroca jak ty staniesz na nogi.czego zycze z calego serca. buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesyłam ciepłe myśli.
    Trzymaj się Beatko w ten trudny dla Was czas.

    OdpowiedzUsuń
  13. Beatko dla mnie tez ten miniony rok był bolesny..
    Wierzę że Nowy Rok przyniesie spokój ,tego również Tobie życzę.
    Dlaczego jest w ludziach tyle złości???
    Życie jest tak krótkie, potem trzeba będzie zdać sprawozdanie ze swoje życia tam w górze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę szczęścia w Nowym roku. P.S. Olej anonima. To w końcu tylko anonim

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, rzadko piszę, ale czytam zawsze !!! Trzymam za Was wszystkich kciuki, za Ciebie najbardziej. Na szczęście po deszczu zawsze świeci słońce.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię opowiadania Coelho... piękny cytat... aż mam łzy w oczach... życzę Ci dużo wytrwałości i miłości :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana trzymaj się ciepło i bądź silna. Strata bliskiej osoby szczególnie rodzica to ciężki moment w życiu.
    Ja do dzisiaj cierpię z powodu śmierci Taty. Trzy lata mijają za niedługo. Może ból jest mniejszyale złość pozostała do tych co... i tęsknota jest coraz większa.
    Ale pocieszam się że Tata patrzy na mnie z góry, że czówa nademna. Twoja Mama też napewno czówa nad Tobą.

    Mi szycie pomogło po stracie Taty. Wiem że masz w sobie siłę, że dasz radę i jeszcze Twoje cuda zobaczymy na blogu.
    Ściskam mocno i wysyłam wielki uśmiech do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekny tekst, bede sie trzymac tych slow...
    Sciskam Cie mocno, mocno Beatko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj
    Tekst bardzo trafny.
    Ja już od długiego czasu pracuję nad nad sobą:uczę się przechodzić koło rzeczy na które nie nie mam wpływu i i nie brać do serca złośliwości innych- jest to bardzo trudne.
    Tak właściwie odpowiadamy za własne czyny i słowa
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. czas leczy rany...moge tak powiedzieć.tak,po 13 latach zdecydowanie mogę.caluję i serdecznie współczuję,ściskam, 3maj się...

    OdpowiedzUsuń
  21. Spokoju w nowym roku Ci życzę. Nie porzucaj maszyny, bo piękne szyjesz anioły. Zadomowiłam się u Ciebie. Zapraszam do mnie Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana trzymaj sie, bedzie dobrze.
    Sciskam Cie mocno

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne rzeczy szyjesz. Praca jest często lekarstwem na wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne rzeczy tworzysz! :) Wspaniały cytat! Ściskam mocno! M.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko zostało już powiedziane więc ja też przyłączam się do tych wszystkich dobrych duszyczek.
    A paskudami się nie przejmuj, też mogą żyć.
    Buziole kochana

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się ten fragment,który przytoczyłaś.Trafny i mądry.
    Życzę Ci na ten Nowy Roczek duuużo siły!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Mąż dostał tę książkę pod choinkę i oczywiście mu podebrałam i chłonę... Duuuuuuuużo zdrówka życzę Tobie i Twojemu Mężowi :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz