niedziela, 1 stycznia 2012

Szczęśliwego Nowego Roku !!!

Moje kochane wszystkim zaglądającym życzę Szczęśliwego Nowego Roku :)))))
Niech będzie cudny :)))



Ja z okazji Nowego Roku, obiecałam sobie,
 że na tym blogu nie będę pisać o sprawach prywatnych,
dotyczących mnie i mojej najbliższej rodziny.
Cóż nie każda osoba, która tu zagląda jest mi przychylna:((
Przykre to, a tym bardziej, że nie jest to obca osoba.
Od dzisiaj będą tu tylko moje prace.
A Wam moje kochane jeszcze raz dziękuje za wsparcie, kciuki i modlitwy.
Tyle dobrych serc, tyle bezinteresownej pomocy :))))))
Jesteście wspaniałe :)))))



 Na koniec moje ostatnie odkrycie Gotye.
Ciągle nucę pod nosem ten kawałek.





21 komentarzy:

  1. Dla Ciebie również najlepsze życzenia-niech ten Nowy Rok przyniesie Ci wszystko,co sprawi Ci radośc.
    Kochana,i nie oglądaj się na innych-"róbmy swoje" :-)))
    Pozdrawiam serdecznie
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz jak usłyszałam refren-to myślałam,że to mój ukochany Sting.....też jestem pod wrazeniem :))))-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bea wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko,
    wszystkiego dobrego dla Ciebie w tym Nowym Roku!!!
    A z pisaniem o sprawach prywatnych mam od dawna jak Ty.....tyle bym chciala napisac, a tylko przemycam cos czasem miedzy wierszami i nitkami, bo niestety ludzie, bliscy potrafia zadac bol, jak malo kto...
    i mimo, iz sa w mnieszosci, a spotykamy tu wiele cudownych istot, tak chyba lepiej.
    Przytulam i buziaki duze,
    Krysia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrego roku Beatko dla Ciebie i Twoich bliskich. Wiary, nadziei i miłości. Jak najszybszego powrotu Męża do zdrowia a dla Ciebie wiele siły na co dzień i wielu twórczych pomysłów. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tę piosenkę,Piękna jest. mogę jej słuchać non stop.

    też a początku myślałam , że Sting nagrał z kimś tę piosenkę, mój mąż też.

    OdpowiedzUsuń
  7. I dla Twojej rodziny wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.
    Kochana trzymaj się !!!!!!
    Zobaczysz wszystko będzie dobrze i ułoży się po Waszej myśli.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko, szczęścia , radości w małych i dużych sprawach. I mam nadzieję, że nie będziesz się oglądała na tą zdecydowaną mniejszość.Zostań proszę sobą.
    Buziole Beatko dla Ciebie i Twojej rodzinki i pamiętam o Tobie w...

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko, dla całej Twojej rodziny, szczęśliwego Nowego Roku, w zdrowiu, radości i miłości! :)
    Uściski i buziaki :***
    M.

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego dobrego :)
    Twój blog - Twoje miejsce - Twoje zasady. Nieprzychylnymi mniejszościami się nie przejmuj, zawsze się znajdzie jakiś malkontent :P.

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspanialego roku Beatko!
    Uwielbiam te piosenke:-)
    sciskam moooocno
    B.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, niech bedzie zdrowy i spelniony. Piosenke tez nuce , choc slowa nie dla mnie :) ale polecam tez cala plyte :) sciskam

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatko życzę aby ten Nowy rok był lepszy, a mocno wierzę w to że będzie lepszy.
    kochana życzę szybkiego powrotu do zdrowia męża a tobie dalszej weny artystycznej!
    W ludziach jest co raz więcej zawiści a to jest takie polskie...
    Pięknie wyreżyserowany teledysk i świetna muzyka

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana! Najważniejsze to nie przejmowac się sfrustrowanymi ludźmi, którzy oceniaja nas niesprawiedliwie- nie warto! Dobrze, że tych z dobrymi serduchami jest więcej! Buziaki i wszystkiego dobrego w Nowym roku :)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. DoSiego Roku:) piosenka rowniez siedzi w mojej glowce:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się , że jesteś :-) Spróbuj nie przejmować się tym, że ktoś jest mało wrażliwy. To on ma problem. Większość ludzi ceni innych za to, że są autentyczni.
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję bardzo za wszystkie ciepłe słowa i za życzenia :***** jesteście wspaniałe :**

    OdpowiedzUsuń
  21. Beatko spełnienia marzeń Nowym Roku!!! pozdrawiam ciepło...Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz