sobota, 21 stycznia 2012

Wpadam z pomysłem . Przyłączycie sie ?

Witajcie Kobietki kochane :***
Wpadam szybciutko z pomysłem na nowy blog.
Blog dla nas zajmujących się rękodziełem.
Jest w blogowym świecie tyle świetnych dziewczyn, które tworzą cudeńka.
Szaleją z igłą, szydełkiem, drutami, czy pędzlem.
Pomyślałam, że cześć tych prac chcecie "puścić " w świat.
I właśnie blog HAND MADE, powstał w tym celu.

Zapraszam !!!!


Jeśli macie ochotę się przyłączyć to SERDECZNIE zapraszam .


Piszcie na mojego maila : artambrozja@gmail.com
A ja jutro na spokojnie będę wysyłać zaproszenia.
Proszę o cierpliwość.

Umieściłam na blogu testowy post.
W pasku bocznym umieściłam link z banerem do swojego bloga -
takie linki będą również do blogów wszystkich uczestniczek.
Można dodawać duuuuże zdjęcia:)))
Musi jeszcze powstać regulamin - postaram się go sklecić jak najszybciej:)))

Jeśli macie jakieś pomysły, zastrzeżenia - piszcie :)))

Ufff, teraz z sercem na ramieniu czekam na Wasz odzew :)))
Buziole :***

PS. Resztę spraw organizacyjnych dopracujemy w trakcie :)









31 komentarzy:

  1. Witaj :) bardzo fajny pomysł. Z chęcią bym się przyłączyła wraz z moimi filcowankami i fimotworkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem chętna..napisałam maila...ps.zmiejsz troche szerokość bloga....nie mieści sie w całości u mnie na ekranie:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko zaproszenie poszło, szerokość zmniejszyłam , gdyby coś jeszcze nie grało to pisz :) Nie mogę sie tylko pozbyć tego pomarańczowego koloru na brzegach :///

      Usuń
    2. jeszcvze trochę za szeroko:))..u mnie nie widać w ogóle pomarzńczu...to kolor tła...musisz wejśc wustawienia... szablon

      Usuń
    3. dobra zmniejszam . a w ustawieniach już grzebałam i i musiałabym zmienić szablon bo już się nie da inaczej :///

      Usuń
  3. Pomysł fajny! :D Już wysyłam maila...

    OdpowiedzUsuń
  4. wrócilas i to jak:) moim zdaniem świetny pomysł, zamiast dawać zarabiac różnym galeriom(zabieraja do 40 % ceny) lepiej utworzyc kolejnego bazarkowego bloga:)Popieram:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Abilyzięki za poparcie :))) muszę tylko przygotować regulamin :)
      buziole :**

      Usuń
  5. chętnie bym się dołączyła, chociaż raczkuje w świecie internetowych blogów na razie ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pasjonatko - czekam na maila bo nie masz kontaktu w profilu

      Usuń
  6. С удовольствием присоединяюсь! Письмо отправила!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł Bea! Może i ja dołączę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. a czemu nie ? :))) juz prześle zaproszenie :)

      Usuń
  9. Super pomysł Beatko! z przyjemnością dołączę :)
    i bardzo się cieszę, że wróciłaś! :)))

    buziaki! :***
    M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł! Pozdrawiam i "jadę" z mailem :-)))
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny pomysł :)
    ja bym na twoim miejscu dodała jeszcze opcję - polub na facebooku :) żeby więcej ludzi mogło się dowiedzieć o tym fajnie zapowiadającym sie miejscu

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie dołączę do tak zacnego grona tylko czy mogę?
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie odebrałam zaproszenie :)
    dziękuję ślicznie Beatko! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Beatko,
    bardzo fajny pomysł,podpisuje się obiema rękami,hihi.Również chciałabym dołączyć do as dziewczyny.Pozdrawiam i trzymam kciuki za zdrówko męża.
    Renia

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczny pomysł, bardzo chętnie bym się przyłączyła do zacnego grona pozytywnie zakręconych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z wielką chęciom bym się przyłączyła tylko czy ja mogę .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam i pytam czy ja też mogę się przyłączyć do was .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeżeli można to i ja z chęcią dołączę .. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję, świetny pomysł! A jeszcze w takiej fajnej grupie!
    Chętnie się przyłączę do Was, jeśli mozna :)
    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  20. Beatko:)
    W poprzednim komentarzu nie podałam Ci mojego adresu - brysylpie@interia.pl. Jeśli mogę dołączyć to daj znać.
    Jeszcze raz pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ...Nie wiem, czy to, co robie jest na tyle godne uwagi, by moglo znalezc sie na Twoim blogu, Beatko...
    Jesli tak...bedzie mi milo:-)
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margott kochana nie żartuj !! Twoje prace sa cudowne:)) zaproszenie juz poleciało :)
      buziaki :**

      Usuń
  22. Ja też chcę, ja też ! Lecę pisać maila, pozdrawiam
    Mary

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz