środa, 25 stycznia 2012

Za oknem zima.....

a u mnie , się Panna Biedrona rozpanoszyła :)))
Biedronka dla małej Marcelinki :))))
Mama Marcelinki jest zadowolona z mojej pracy, 
ale zobaczymy czy mała Królewna będzie zachwycona :))









U mnie na warsztacie wre, sypią się pomysły i zamówienia.
Za co jestem wdzięczna klientkom i Wam kochane dziewczyny.
Za wasze wsparcie, okazane serce i chęć pomocy .

Dziękuje :***

******************************************

Zapraszam wszystkich czytelników na mój nowy blog.
Na razie raczkujący, ale to dopiero początek.
Musze tutaj podziękować ABily za podrzucanie pomysłów,
ulepszeń.
Dziękuję Ci kochana :***
Mam nadzieje, ze razem z dziewczynami - zakręconymi twórczo -
stworzymy fajne miejsce w internecie :)


Na blogu sa jeszcze wolne miejsca, zapraszam !!!!
Osoby chętne - piszcie na mojego maila :))

Posyłam wam na dobranoc buziole i znikam w poduchy :****













22 komentarze:

  1. Pewnie mala bedzie zachwycona! Ona jest boska! Super pomysl, Beatko:)
    Pozdrawiam Cie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna biedroneczka....a te skrzydełka!1idealne:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka pocieszna *.* idealna do lozeczka dla mojej kuzynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna biedronka, Na pewno spodoba się nowej właścicielce, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna biedroneczka, na pewno Marcelinka doceni jej urok. Cieszę się, że wróciłaś już do szycia i że Ci się wszystko układa. Buziaki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta panieneczka Biedroneczka powinna być maskotą Biedronki- sklepiku:))!
    Kojarzy mi sie wierwszem J.Brzechwy:Żuk:)
    "Do biedronki przyszedł żuk
    w okieneczko puk, puk, puk..."
    czy jakoś tak:)
    Buziaki Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja dziękuje, dostalam dzięki Tobie malego kopa do dzialania i jak na razie dobrze mi z tym:)I wydaje mi sie,że praca, zajęcie dla rąk to najlepsze lekarstwo na bóle duszy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha, a więc z aniołka można też zrobić biedronkę! Super!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko bierdonka jest zajefajna !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Super ją wymyśliłaś !!!!!
    Gratuluję nowego blogu, już odwiedzałam ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, wiem mam ogromne zaległości u ciebie, ale wierz mi że śledzę po cichutku Twoje piękne dzieła. Biedrona rewelacyjna. Wiesz marzy mi się taka z białego płótna firaneczka do kuchni która na dole byłaby wykończona takimi dziurkami jak na bluzeczce biedroneczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Panna Biedrona jest cudowna :)))Napewno się spodoba nowej właścicielce :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem tu pierwszy raz, przepiękne rzeczy tworzysz, biedronka cudna.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna biedronaaaaa :)
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Biedronka bardzo biedronkowa! Za oknem zima a tu powiew wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie, że moja Biedronka w roli głównej. Pokazałam też Marcelce.
    Chętnie bym się przyłączyła do Twojego nowego bloga, ale narazie moja córeczka jest bardzo absorbująca i na resztę obowiązków i przyjemności zostają mi tylko krótkie godziny nocne.
    Bardzo mi miło, że zostałaś moją obserwatorką :-)
    Buziaki! Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet mój synek by był, gdyby nie te kropy na gatkach - jak powiedział ;)
    Świetna Panna Biedronkówna :)
    Nowy Twój blog, mimo, że nie wpisuję się, ale banerek zamieszczę :).
    Dobrych miejsc, nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Biedroneczka cudowna - skąd taki pomysł? Ja jestem pod ogromnym wrażeniem !!! Beatko wysłałam Ci maila w sprawie wymianki - dostałaś go ?
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne prace.
    Twoje pomysły są kapitalne:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  19. Pani biedroneczka jest prześliczna:)
    Uroczy pomysł z blogiem:)

    Pozdrawiam ciepło-Peninia*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz