środa, 18 stycznia 2012

Zimowa lala


Moje kochane, właśnie blogger usunął mi Wasze komentarze 
z dwóch ostatnich postów:(((
Wszystkie zdążyłam przeczytać, opublikować 
i tyle.
Trochę zostało, reszta się poszła :///
  Wrrr jestem wściekła :///

A tak, lalka nie anioł.
Zimowa - cieplutko ubrana-
getry, berecik, kurteczka z romantyczną podszewką :))))
Lala gotowa na ferie!!!








I jeszcze wyszperałam w zdjęciach gąskę, która powstała na specjalne zamówienie.
Oto i ona - Gaska w fioletach .
Zdjęcia są trochę prześwietlone, ale musicie wybaczyć - pamiętam, że pogoda była wtedy okropna.





Dzisiaj krótko i szybko, bo jestem przeziębiona z własnej winy
i zmiatam do łóżka.
Buziole posyłam i DZIĘKUJE BARDZO ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE:****
JESTEŚCIE WSPANIAŁE!!!






8 komentarzy:

  1. sama bym chciala takie wdzianko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wrrr narozrabiałam razem z bloggerem - usunęłam komentarze :////

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne! A lalka fakt, ubrana tak, że widać, że zimno jej nie grozi!

    OdpowiedzUsuń
  4. daaawno nie zaglądałam:) lala cudna, szczególnie spodobały mi się jej getry :)pozdrawiam serdecznie i lecę obejrzeć resztę dzieł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przejrzałam poprzednie posty.
    bardzo mi przykro Ambi, że Cię nie wspierałam w trudnych chwilach, skupiona na swoim życiu.

    trzymaj się dziewczyno:*

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiekne rzeczy tworzysz. Jedna wspanialsza od drugiej, same śliczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne rzeczy tworzysz. Jedna wspanialsza od drugiej, śliczności :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz