wtorek, 7 lutego 2012

Dla Was :)

Buziaki :))
Tak jak obiecałam w poprzednim poście,
zapraszam Was na candy rocznicowe.
Przygotowałam duuużą Anielinę.
Ubrana jest w getry w kolorze pudrowego różu
i mocno czekoladową tunikę.
Z tuniki jestem dumna ( chwalę się :P ), 
wyszła mi taka jak chciałam .
Dół jest niesymetryczny, jakby "poszarpany".
Tunika ozdobiona jest srebrną ( próba 925 ) broszką mojego autorstwa.
Na broszce zamieszkał duży koral ( prawdziwy ),
nieszlifowany.
Anielka to duża panna - mierzy całe 63 cm i jest cała dla Was!!!!

Zapraszam wszystkich chętnych do zabawy .
Zasady :
- komentarz pod tym postem
-podlinkowane zdjęcie z informacją u siebie na blogu 
- i odrobina cierpliwości :)))

Losowanie 8 marca !!!!



 ****************************************

Rzut oka na szczegóły .




Buziole posyłam kochane moje :*****

105 komentarzy:

  1. Czekoladowa anielina pilnie poszukiwana. Stop. Przytulny dom czeka. Stop. Uczucie do niej już płonie. Stop.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez Ciebie i Twoją anielicę nie mogę odejść od komputera i tylko się wpatruję i zaklinam rzeczywistość żeby trafiła do mnie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow !!! Uwielbiam to połączenie kolorystyczne - brąz i róż ... bomba !!! Ambrozjo Kochana z okazji rocznicy życzę mnóstwa pomysłów, nieustającej weny twórczej i wielu, wielu lat blogowania ... i cierpliwie czekam na losowanko ...

    buziole

    OdpowiedzUsuń
  4. nadal nie mam swojego bloga (dojrzewam do niego, ale jakos nie moge go "wykluć" ), więc tylko napisze - getry niesmowite ! jak zreszta cała Anielka, dla której u mnie znalazłoby sie w domu miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anielina jest prześliczna ! Z wielką chęcią dołączę do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie ustawię się w kolejce po taką cudowność.

    Zdjęcie podlinkowane zamieszczę w późniejszej godzinie

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna anielina, w kolejce się ustawiam i oczywiście marzę że do mnie na skrzydłach przyleci ...
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ale sliczna! oczywiscie nie moze mnie tutaj zabraknac;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Broszka jest przecudna. Czy Anielina zechciałaby ją czasem pożyczyć? ;-)
    Z okazji rocznicy życzę Ci weny, weny i weny.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna lala.. ;) chętnie się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna lala.. chętnie wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wylosuj mnie, proszę, proszę, proszę
    i jeszcze raz - proszęęęęęę :)
    jest cudna
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Może szczęśliwa 12? Piękna ta Anielina!

    OdpowiedzUsuń
  14. Może szczęśliwa 12? Piękna ta Anielina!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiadoma sprawa, zapisać się na taką ślicznotkę trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. banerek dodany tutaj;) http://agapeart.blogspot.com/ cudna ta lala :)

    OdpowiedzUsuń
  17. brak mi słów...i te detale:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Stoje !!! ahh te getry! modnisia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anielinka jest przecudna, chciałabym być tą szczęściarą, ustawiam się zatem w kolejce, a nóż widelec...pozdrawiam serdecznie, Żania

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem czy mój wcześniejszy komentarz został zapisany?;( a taka słodkość jak ta anielinka nie może przejść mi koło nosa od tak... więc zapisuję się, jakby się pojawiły 2 komentarze proszę tego wcześniejszego nie brać pod uwagę;-) pozdrawiam, zakręcona Żania

    OdpowiedzUsuń
  21. najlepiej wygladaja te getry ;p haha

    OdpowiedzUsuń
  22. Anielka jest cudna!!! Z chęcią ją przygarnę :O)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. No i jak tu nie wziąć udziału w takiej pięknej rozdawajce :))
    Toż to mus jest i już ;)
    Zapisz mnie Beatko do zabawy :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  24. absolutnie przepiękna....może zechce u mnie zamieszkać :)))
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia, brak mi słów by opisać urodę Anieliczki. Mam nadzieję, że los dopisze i będzie mogła stać się częścią mojej rodziny.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna dama :) Już sie zapisuję w kolejke bo nie ma na co czekać...

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna Anielinko! Zapraszamy do naszego domku!!! Ciepłe, przytulne miejsce już na Ciebie czeka! I dwoje wesołych towarzyszy zabaw :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Lala jest piękna, i jak się przekonałam (mam Twoją Biedronkę) bardzo dokładnie uszyta :-)
    Zapisuję się i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, że nie tylko mnie w pierwszej chwili urzekły getry.
    Miło byłoby wylosować wraz z getrami. :-)))

    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. No to nam ucztę zaserwowałaś:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  31. jestem i ja :) Proszę wziąć mnie pod uwagę w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja i ja... trafiłam tu dzisiaj i od razu na cukierki!! To musi być jakiś znak!! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj
    Chętnie adoptuję śliczna anielinkę!
    Ustawiam się więc w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. To i ja ustawiam się po tą długonogą laskę! I kolejnych wspaniałych postów życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  35. jaka śliczna i te jej pudrowe getry!
    zapisuję się w kolejce, przyznam szczerze, że chętnie przygarnęłabym taką anielską opiekunkę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. To dla mnie aniołek w różowych getrach-raz poproszę!

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowna, taka stylowa. Kocham anioły - trzymam za siebie kciuki ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Widzę, że już pokaźni ogonek się ustawił ;-)
    Ale i mnie nie może tu zabraknąć ;-)
    Anielinka cudna !!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  39. co za piękność wym(i)odziłaś :)) jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  40. Anielka nic dodać nic ująć to panna z klasą. Modnie się ubiera, dba o szczegóły, piękna tunika, elegancka broszka. Widać, że ma gust:) Jeśli zechce u mnie zamieszkać bedę zaszczycona. Pozdrawiam was obie

    OdpowiedzUsuń
  41. Anielka nic dodać, nic ująć to panna z klasą. Modnie się ubiera, dba o szczegóły, piekna tunika, elegancka broszka. Widać, że ma gust :) Jeśli zechce zamieszkać ze mną bedę zaszczycona. Pozdrawiam Was obie

    OdpowiedzUsuń
  42. tunika faktycznie piękna jak i cała Anielka więc staje w kolejce :) niech zamieszka u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. chętnie się z nią zaprzyjaźnię:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Trzeba się chwalić bo wyszła powalająco! Piękna i taka kobieca z tą broszką:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nawet jeśli nie wygram całej Anielinki, to może przynajmniej geterki...są boskie! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale z niej modna laska...
    Więc i ja spróbuję szczęści może akurat tym razem mi się poszczęści kto wie?

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystko cudne, nie tylko tunika! Oj chętnie się nią zaopiekuję! Korzystając z okazji zapraszam na candy do mnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale cudna , staję w kolejce i liczę, że los się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. przepiękna anielica, już nawet zrobiłam jej wygodne miejsce w gronie Lenkowych lal, więc jeśli zechce zawitać w naszych skromnych progach, serdecznie ją zapraszamy.
    Będzie jej u nas przytulaśnie :)
    zapraszam również na cukierasy u mnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochana po twoją Anielinę to choćbym z końca świata musiała iść, to i tak ustawi,ę się w kolejce i cierpliwie zaczekam:))) ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow,ale cudna!!!Ustawiam sie w kolejce.I sama myslę nad candy u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. I ja candyduję do miana właściciela tego ślicznego aniołka:-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudna jest! Z przyjemnoscia sie zapisuje i gratuluje rocznicy oczywiscie:)

    OdpowiedzUsuń
  55. No cudeńko istne!! Może choć trochę szczęścia będe miała na rocznicę:D więc ustawiam się w kolejce po to cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Anielcia przecudnej urody :-). Ustawiam się w ogonku ;-) Pozdrawiam JSzl
    http://joanna.szlagor.net/

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Info o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Zapraszam również na moje candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ustawiam się i ja. Przytulny kącik dla tej ślicznotki już przygotowany, teraz tylko odrobina szczęścia potrzebna;)

    OdpowiedzUsuń
  59. och te Twoje cudne kobietki podbija swiat! czy raczej podbijaja! jestem urzeczona!

    OdpowiedzUsuń
  60. Chyba straciłam właściwą orientację i zakochałam się w Anielinie. ;) Chętnie zaadoptuję, będą mi zazdrościć. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  61. Co za wspaniałości. Jestem zachwycona wszystkimi pracami, a w przystojnej Anielicy - zakochana (do 8 marca mogę marzyć). Gratuluję talentu, wyczucia koloru, pomysłów i serdecznie pozdrawiam. Początkująca blogowiczka - Jola

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetnie pomyślana anielica...cudna:) Oczywiście, że ustawiam się:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ustawiam się z ogromną przyjemnością i jeszcze wiekszą nadzieją na uśmiech losu :o)
    Piękna anielica,
    Oj! Mieć taką tylko dla siebie ...........

    OdpowiedzUsuń
  64. Czarownica już siedzi rozparta w honorowym miejscu, ma wszystko na oku! na pewno zaprzyjaźni się z Anielicą ;) Pozdrawiam serdecznie i po prostu pomyślności życzę :) http://pilaresatelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. przydałby mi się Anioł,chociażby po to żeby nie spać samej :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Cukiera słodki,stoimy,czekamy musi być nasz:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Anielko, chciałabyś się ze mną zaprzyjaźnić i zamieszkać na półce z herbatą? :) :)

    staję w kolejce, pozdrawiam
    Gosia ze slowemlukrowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Anielka jest przecudna:)
    Grzecznie ustawiam się w kolejkę:)

    OdpowiedzUsuń
  69. I ja na koniec ogonka ;) Cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się ;)
    mój blog to: http://kolekcjabarbie.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  71. 8 marca, moje imieniny...a nuż stanie się jeszcze szczęśliwszym dniem :)

    OdpowiedzUsuń
  72. od zawsze marzę o takim lokatorze...może mi się poszczęści:-)

    OdpowiedzUsuń
  73. oj, chciałabym taką anielicę dla mojej małej diablicy ;) staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  74. Jak już pisałam u siebie na blogu - nigdy nie jest się za dorosłym na Tildę :)))
    Dopisuję Cię i będę tu częstym gościem:)
    Pozdr, M.

    OdpowiedzUsuń
  75. Jest przecudna!!!!
    Widać że wkładasz serce w swoje prace:) Co jedna to mistrzowstwo w swoim rodzaju. Nic tylko się nią zachwycać.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  76. Jest piękna :) chętnie zaadoptuję ;)ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Przepiękna Anielina! a ponieważ sama nie potrafię takiej uszyć, a bardzo bym chciała staje w kolejce do losowania! może mi się uda :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Zawsze marzyła mi się Tilda, może uda się w końcu uzyskać jedną na własność?

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękna!! Byłoby jej u mnie naprawdę dobrze.. zaopiekowałabym się nią ;) może akurat się uda :)
    pozdrawiam i liczę na szczęście

    zdjęcie podlinkowane na pasku bocznym http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Piękna Anielina. Zresztą wszystkie prace śliczne. Króliczki cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  81. ja rowniez sie zapisuje pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  82. uwielbiam anioły a ten jest super modny...
    staję w kolejce i zapraszam w odwiedziny do mnie...
    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  83. Anielka piękna, chętnie stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Wszystko takie idealne;-)
    Ja tez chętnie ja przygarnę;-)

    OdpowiedzUsuń
  85. zgłaszam się :)
    banerek na oliwkowescrapowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się i ja :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  87. ustawiam się na końcu tej długiej kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Gratulacje z okazji rocznicy, piękne Tildy, każda ma to coś w sobie co urzeka, Anielka urocza.
    Zgłaszam się i ja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Piękne rzeczy szyjesz. Ja na razie próbuję, ale długa drgoa przede mną...
    Zapraszam do mnie www.liviakreatywnie.blogspot.com
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  90. Ośmielę się zapisać na to cudo. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  91. od tygodni zachwycam się Tildami, pierwsze kroki mam za sobą, moje dzieło czeka teraz na ubranko..jak miło by było mieć przyjaciółkę dla niej :) ustawiam się w ogonku..

    morrigan.a.g@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Anielica jest cudna, chętnie ją przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  93. Nie bloguję, ale szczęścia spróbuję, bo uwielbiam wszystkie Twoje cudowności.
    rogalska.alicja@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Anielka jest urocza i chętnie zabiorę ją ze sobą :)
    Zapisuję się !
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  95. Świetny pomysł. Anielka jest przepiękną, zresztą wszystkie Twoje prace mnie zachwyciły. Ustawiam się w kolejce na szarym końcu i licze na odrobinę szczęścia.

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  96. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Sliczna anielinka!Dopisuje sie do tego dlugiego ogonka:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  98. sprawdźmy, czy mam odrobinę szczęścia :D
    zapisuję się jeśli mogę.... a kolejka cooooraz dłuższa :D

    OdpowiedzUsuń
  99. Cudne szyjątka!!! Marzę o takim cudzie, a sama szyć nie umiem :( Kolejka długa, ale cóż...może szczęście dopisze. Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  100. ZGŁASZAM SIĘ! Cudne <3
    Supermanowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz