środa, 22 lutego 2012

Goose

A właściwie dwie gąski :))
Odnóża w kropy,
kokardy na dłuugich szyjach
i luźne gatki na kuprach.
 Pozostając w temacie gąsek..
( moje młodsze Dziecię bardzo lubi ten wiersz)
" Przyszła gąska do kaczuszki,
Obgadały kurze nóżki.
Do indyczki przyszła kurka,
Obgadały kacze piórka.
Przyszła kaczka do perliczki,
Obgadały dziób indyczki.
Kaczka kaczce wykwakała,
Co gęś o niej nagęgała.
Na to rzekła gęś, że kaczka
Jest złodziejka i pijaczka.
O indyczce zaś pantarka
Powiedziała, ze plotkarka.
Teraz bójka wśród podwórka,
Że aż lecą barwne piórka" 
         J.Tuwim







Gąska w różu - leci do nowego domku już wkrótce.
A gąska w brązach jest do wzięcia :)))

*****************************


Zebrało mnie dzisiaj na przemyślenia ...
Wiecie, że na świecie, są Ludzie i Taborety ?
Mam to szczęście, że trafiam ostatnio na wspaniałych Ludzi,
którzy potrafią słuchać, wspierać i być, tak po prostu.
A za swoją pomoc i dobro, którym się dzielą, 
nie oczekują setki podziękowań,
tłumaczenia dlaczego tak a nie inaczej, 
nie oczekują "psiego żebrania".
To wspaniałe mieć takie wsparcie.
Niestety, czasem w tej dobroci trafi się jeden 
Taboret !
Taboret, który nie zna znaczenia słowa empatia !!
A szkoda.
Ale nikt nie powiedział, że będzie łatwo.
 
*******************************
Kochane moje buziaki posyłam i dziękuje wam za wszystkie komentarze,
maile z pochwałami dla moich prac :******
Dobre Duszyczki :*****
 


58 komentarzy:

  1. śliczne gęsiaki, tak ponoć na mazurach mówią. strasznie mnie rozbawiło jak słyszałam o 'kaczakach i gęsiakach'. no ale spokojnie. taborety się zdarzają rzadko. swoim postem przypomniałaś mi moje stwierdzenie z młodzieńczych lat "są ludzie i taborety, ale żeby klamką się urodzić?" więc spokojnie. jak nie natrafiłaś na klamkę to jest dobrze. ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. znokautowały mnie ich nogi ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gąski są urocze !!!!
    A taborety olewaj !!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka
    p.s. miałaś pisać @ ale nic nie dostałam ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Mieszkam na Mazurach,ale o gęsiakach nie słyszałam,może nie ten rejon,a gąski są przecudnej urody.

    OdpowiedzUsuń
  5. taa...ja mam jakos szczęście na małą ilośc taboretów:)).....Gąski są...ciudniaste:))...i te stópki:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są BOSKIE i jak pięknie ubrane. Jesteś prawdziwą mistrzynią stylu;-)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie są takie słodkie a ta w czerwono białych spodenkach mnie urzekła .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ambrozjo, "lenwentarz" :-))) prześliczny ,a ten "drób" w galotkach w różowe paski skradł mi serce:-)
    Pozdrawiam serdecznie,Maja

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż tu można jeszcze napisać ... no piękne są ... PIĘKNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gąski w papuciach ;)
    Różowa skradła moje serducho :)
    A taboretami się nie przejmuj, są i widać muszą być tak dla równowagi ;)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  11. urocze gąski, do tego w groszkach, które tak lubię!!! cudo

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne gąski wyszły spod Twoich zdolnych rączek. życzę samych dobrych ludzików na drodze. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne gąski. Czekam na resztę wierszowanego drobiu:)
    Może przez taborety lepiej doceniamy Ludzi...

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne gąski :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Absolutnie doskonałe!!! Miłego dnia i samych dobrych ludzi wokół :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gąski są fantastyczne, Beatko! :))
    a w życiu, jak to w życiu, zawsze się znajdą jakieś parapety i krawężniki, niestety... ważne by dalej robić swoje i się nie przejmować! życie wraca wszystko, zwykle z nawiązką, więc... niech Cię sami dobrzy ludzie otaczają, tego Ci życzę! :)
    uściski ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Uśmiecham się do fantastycznych gąsek, uśmiecham się do Ciebie a jeśli chodzi o taborety, to najlepiej wsunąć je głęboko pod stół i zapomnieć. Buziaki Beatko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Och, dobrze wiem co masz na myśli pisząc o Taboretach... niestety tacy też chodzą po tym świecie, nie ma się co przejmować. Olać ciepłym moczem i do przodu. Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gąski prześliczne ;) Ludzie są tacy i tacy ;) a taborety trzeba omijać bo kanciaste...
    Ściskam ciepło
    M.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przejmuj się jakimś taboretem. Dla mnie to nowe określenie, ale mi się podoba. Gęsi śliczne,dzieki za Tuwima, uwielbiam go, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna gęsina :)
    a te platfusowate stopy są boskie :)
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Gąski prześliczne!!!
    Od dawna je podziwiam ale nie mogę znaleść wykroju.
    Może mogłabyś mi przesłać jakiś namiar, jeśli to nie kłopot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. deco :) ależ prosze baardzo :) https://plus.google.com/photos/113126750835440495105/albums/5308941088517322145?banner=pwa
      masz tam gąskę, kurke i zajączka :))
      szyj kochana :)
      buziaki :**

      Usuń
  23. Gąski super wyszły:)no wlasnie Kasia dobrze zauwazyla,z e te ich stopy przez dysproporcje ściagaja wzrok:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo sympatyczne gęgały! A jakie mają urocze nóżki!
    Ludzie - jak ludzie, nawet nie ma co komentować. Są taborety i parapety i betony też ;-) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh rozbroiły mnie te kropkowane nóżki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku, jakie milutkie sa! Doskonala wiosna sie zapowiada! I te stopki... CUDENKA stworzylasz, Beatko:)
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie dobrane materiały :) Bardzo mi się podobają, może i ja się skusze na uszycie takiej gąski :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  28. Obie gaski sa cudne:))A ta w brazach jest przepiekna:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  29. cudne są!!! po prostu mega urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Powaliły mnie, jak jeszcze żadne takie 'szyjątka'. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Wierszyk słodki, gąski cudne! Tak miło jakbym przeniosła się w świat dzieciństwa :-)
    Też spotykam Taborety - nieszczęśliwi ludzie, marnują życie na złośliwości, które tak naprawdę najbardziej trawią ich. Co niestety nie zmienia faktu, że potrafią napsuć krwii. Ale ... życzę Tobie i innym samych pozytywnie zakręconych ludzi, wiem, że ich nie brakuje :-)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak zwykle stanelas na wysokosci zadania gaski sa swietne, i te ich czlapki od razu czlowiek sie usmiecha.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Slicznosci !!! Po raz kolejny gratuluje pomyslu i wykonania. Pozdrawaim Kasia

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacyjnie wyszły ci te gąski! Mają super skarpety, zwłaszcza ta w różowych jest mega giga! :-))
    pozdrawiam i zapraszam na Candy do mnie w Art shaker by Monique.
    htp://monique-blogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne! A jak tak na nie patrzę to mogły by być takie kumoszki - plotkareczki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. słodkie gąski! Ta rózowa z pewnością podoba się każdej dziewczynce.
    A co do ludzi to masz absolutna rację. Należy Tobie i nam wszystkim życzyć abyśmy zawsze mieli wokół siebie LUDZI :)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  37. i brązowy kubraczek mnie rozbroił
    ge ge ge...
    czarujace

    OdpowiedzUsuń
  38. MOJE KOCHANE, DZIĘKUJĘ WAM BARDZO ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE :***
    JESTEŚCIE WSPANIAŁE :****

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję bardzo za namiar, jak tylko coś uszyję to się pochwalę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mam nadzieje, ze sie pochwalisz :)) gdybyś potrzebowała pomocy przy szyciu to pisz :)

      Usuń
  40. Gąski rewelacyjne!!! A jakiś taboret zawsze się znajdzie, jak kałużę - należy ominąć:))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Witaj. czasami chciałabym, żeby zabawki ożywały. Gąski są piękne. Wśród ludzkich aniołków zawsze znajdzie się diabełek. Pozdrawiam ciepło i mam nadzieję, że mój komentarz będzie wyświetlony.

    OdpowiedzUsuń
  42. Twoje gąski są przeurocze! Wyglądają prawie jak żywe, na pewno zaczarują świat nowych właścicieli!
    Świat niestety jest pełen "taboretów", czasami nawet każdy z nas takim bywa... grunt to wierzyć w to, że ludzie są dobrzy sami z siebie, tylko czasami, w natłoku zadań, zapominają o tym...

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapraszam Manufakturę z Ambrozją po odbiór wyróżnienia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuje bardzo za wyróżnienie :))

      Usuń
  44. Beatko, brązowa jeszcze wolna? Jak tak to ja ją zabieram do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  45. hehe, wiosną już zapachniało:)

    OdpowiedzUsuń
  46. jak wiosennie... :)) śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  47. Te gąski są tak fajniusio milusie,że aż chciałoby się je schrupać;)wytarmosić.Gębucha mi się uśmiecha jak na nie patrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziekuje kochane dziewczyny :***

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowne gąski. Są takie radosne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz