poniedziałek, 27 lutego 2012

Mój pierwszy organizer :)

I pewnie nie ostatni !!!
Wczoraj skończyłam go szyć, dzisiaj obfociłam 
i cały czas się zastanawiam, gdzie go umieścić ?
Mam trzy możliwości: moja pracownia, kuchnia lub łazienka.
Na razie największe szanse ma kuchnia, bo już mu miejsce znalazłam :)))
Ale jeszcze nie zawiesiłam.
Jak myślicie gdzie mu będzie najlepiej ?
Oczywiście wykonany z nowej bawełny, ozdobiony koronkami, 
transferem i guziczkami.
Usztywniony dwiema warstwami flizeliny :)))

Taki, chyba dość ładny wyszedł :))) 









**********************************************

Jakiś czas temu MariaPar zaprosiła mnie do zabawy :


Trzeba wymienić 5 seriali :)

Ale jest mały problem, ponieważ ja ogólnie jestem mało telewizyjna,
a serialowa to właściwie " w ogóle nie jestem " :))
Taki odmieniec ze mnie :)
Wolę książkę, lub blogowanie :))

Jedyny serial, który mnie zainteresował to " Gra o tron " w HBO:)
Czekam na kolejny sezon, bo książki tej sagi już przeczytałam 
i czekam na wydanie kolejnego tomu .
****************************************
 W minionym tygodniu, otrzymałam dwa wyróżnienia.

Oraz od Anstahe 



Kochane dziewczyny, dziękuję Wam baardzo, baardzo za wyróżnienie :))
Jest mi niezmiernie miło:))))
No i teraz muszę napisać 7 rzeczy na swój temat :
1. uwielbiam kawę 
2.jestem molem książkowym
3.nie znoszę Taboretów, ale to już wiecie :P
4.kocham kolor fioletowy i czarny 
5.mam fioła na punkcie ogrodu,
6. jestem cholernym wrażliwcem, chociaż na pierwszy rzut oka jestem " babą z jajami",
7. nie cierpię pisać o sobie :PP

Uffff

Mam nadzieje, że dotrwałyście do końca ? 
Buziole posyłam i dziękuje Wam za tyle wspaniałych komentarzy - wszystkie czytam -
bo to miód na moje serducho :)))))
Dziękuję Wam :*****
Życzę cudnego słonecznego tygodnia :)))


 



32 komentarze:

  1. Bardzo ładny organizer, wg mnie idealnie sprawdziłby się w łazience.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki organizer fajna rzecz - mam w planach na przyszłość :-) Z serialami mam tak samo - nie oglądam TV ;-) i kawę lubię i molem książkowym jestem ...pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. HA! Trochę? Super jest!!! I bardzo romantyczny. Jak dla mnie to najlepiej mu będzie na drzwiach od sypialni:)
    Napisałam Ci maila!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny:) I te kokardki i koronki... ach - bardzo romantyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. równiez ostatnio ogladałam game of thrones i bardzo mi się spodobał:)a organizer śliczny i do tego te korony, sama ostatnio myślę o podobnym ale do sypialni, na suszarkę i prostownice.

    OdpowiedzUsuń
  6. Organizer wyszedł superancki ;-) !!!!!!!!!!!!!!
    Gratuluję wyróżnień !!!!
    Moc pozdrowień posyłam Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszedł ci ten organizer!!!
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. BEATKO A MOZE JA BYM ZAMIAST LALI ....ON SUPERASNY JEST:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurko, ależ proszę baardzo kochana :))
      Dogadamy szczegóły mailowo :)

      Usuń
  9. Organizer jest niesamowity - cudownie romantyczny i kobiecy, dlatego i mnie bardziej pasuje do sypialni:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz smak i pomyślunek. Organizer w moim stylu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Obłędny jest i pewnie w każdym miejscu będzie ślicznie wyglądał:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochane dziewczyny dziękuje Wam baardzo za takie miodzio komentarze:)
    Oj chyba na następne candy bedzie organizer :))

    OdpowiedzUsuń
  13. PIĘ - KNY - (nie wiem czy dobrze podzieliłam, ale to jakoś dla mnie w tej chwili nie istotne) - i te korony!!! po prostu cudo!
    i gratuluję wyróżnień, ja dla mnie w pełni zasłużone!! :**
    uściski posyłam i serdeczne pozdrowionka ♥
    M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Organizer bardzo elegancki wyszedł. Myślę, że w pracowni byłby pomocny niezwykle.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześlicznie Ci wyszedł, gratulacje!Pozdrawiam.pa

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest cudny:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja go widze w lazience, piekny jest i na pewno przydatny:-)
    buziole
    B.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny!!! I jak to miło, że nie hołdujesz zasadzie: białe = niepraktyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyróżnień! Organizer jakoś tak z kuchnią mi sie kojarzy, z taką domową atmosferą, z zapachem ziół i piecem kaflowym - aż się rozmarzyłam.
    Trzymaj się cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za udział w zabawie.
    Organizer super. Uszyłam go tylko raz. Więcej nie będzie. Wyszedł całkiem, całkiem, ale jakoś mi nie po drodze z maszyną do szycia :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tez bym ten organizer powiesila w lazience, moze ze wzgledu na ta delikatnosc, na kolor i na elegancje...No ale w koncu zrobisz jak chcesz, a przeciez moze tez wisiec kilka tygodni w kuchni i kilka w lazience, to zobaczysz, gdzie bardziej pasuje i gdzie jest bardziej przydatny :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Dość ładny?? Jest bardzo ładny!! Naprawde super!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdziekolwiek zawiśnie będzie piękną ozdobą i wielką pomocą ;))) ŚWIETNY!

    OdpowiedzUsuń
  24. ja obstawiam łazienkę albo sypialnię - pięknie Ci wyszedł :)
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  25. a ja myślę, że nie obejdzie się bez trzech, wtedy sprawiedliwie każde pomieszczenie będzie miało takie cudeńko... Beatko dziękuję jeszcze raz za króliczka, jest po prostu rewelacyjny... pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. Organizer jest swietny, mi sie widzi w lazience:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniale to wymyśliłaś i wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny pomysł i piękne wykonanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Cieszę się że tu trafiłam. Na początku zachwycił mnie Twój opis bloga,
    potem Twoje prace. Piękny ten organizer. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. prześliczny organizer, elegancki i taki... aż słów mi brak

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz