niedziela, 25 marca 2012

Chwalę się :))

Buziole moje kochane :****

Wiosna i prace w ogrodzie wciągają,
dlatego tak mnie mało w blogowym świecie.
Wieczorami po prostu padam na pyszczycho
i nie mam sił na klikanie.

Ale, dzisiaj już musiałam się pochwalić, bo paczuszka 
przyszła do mnie kilka dni temu
i cierpliwie wszystko czekało na obfocenie.

Moja starsza Córa w tym roku ma I Komunię Świętą.
Od dawna wiedziałam, ze zaproszenia na tą uroczystość muszą być 
hand made
Szperałam po blogach, aż wreszcie znalazłam Anulę :)))

Ania zgodziła się wykonać dla mnie zaproszenia w ramach wymianki.
To co przyszło do mnie, przeszło moje najszczersze
oczekiwania. Zaproszenia, torebeczka na prezent ( banknoty)
i album - są po prostu zjawiskowe.
Wszystko jest idealnie wykonane, dopieszczone.
 Jestem zachwycona.
Dziewczyny zajrzyjcie na bloga Ani, tworzy świetne scrapowe cacuszka !!





Kochana Aniu DZIĘKUJĘ CI BAAARDZO !!!!

Ja przygotowałam dla Ani Anioła, który już miał swoją premierę na blogu,
plus bawełniane woreczki z koronką i transferem.
Niestety woreczki zapomniałam obfocić:))


W paczuszce od Ani były jeszcze słodkości i herbatka - ale jakoś szybciutko 
zniknęły :)))

Kochane moje na dzisiaj tyle :****
Buziole posyłam do wszystkich zaglądających i życzę CUDNEJ WIOSNY :*****



 




ps. Dziewczyny, nie wiem jak Wam chodzi blogger, ale ja od dobrych kilku tygodni mam problemy z publikowaniem postów i z uaktualnieniem wpisów na waszych blogach. 
Posty na podlinkowanych blogach wyskakują u mnie nawet z kilkudniowym opóźnieniem.:((((
Nie zmieniałam żadnych ustawień.
Możecie jakoś pomóc ???
Będę bardzo wdzięczna :))

24 komentarze:

  1. Piękne komunijne zaproszenia. Już pędzę odwiedzić Anię. W sprawach technicznych niestety nie pomogę. Sama czasem nie nadążam z tym ustrojstwem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko jest cudownie piekne ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!!!! Piękne!!! i takie dziewczęce:)
    Bea ja nie techniczna więc nie pomogę niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zaproszenia! Dla mojej córki zaproszenia komunujne robiła Kasiorkaa-polecam serdecznie:-)
    Miłego nowego tygodnia
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  5. Czeka Cie mega wazne wydarzenie w tym roku:)Zaproszenia swietne, i forma i papierki bardzo mi się podobają. Świetnie,że udalo się je zdobyć w ramach wymianki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace, świetna wymianka.Ja na swoim nie mogę dodawać nowych blogów do obserwacji, jest magiczna liczka 166 i więcej nie mogę dodać?
    cuda się dzieją

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj,
    wszystko takie śliczne...
    ja też mam problem z moim blogiem. na głównej stronie wyświetla się tylko jeden post i żebym nie wiem jak ustawiała nie chce być inaczej :(
    pozrawiam,
    monika

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszysko jest takie piękne aż dech zapiera.
    Niestety technicznie jestem noga więc nie mogę pomóc.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, jeszcze raz dziękuję Ci za Twoje wspaniałości:*
    Anioł wspaniale się zadomowił, nawiązały się już pierwsze przyjaźnie...;) Zajrzyj do mnie - tam mała fotorelacja;) A Jasiek tylko z nim zasypia:)

    Cieszę się, że jesteś zadowolona:) Ja baaardzo! Jeszcze raz duża buźka, Beatko:********

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna wymianka i widać że bardzo udana :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie ogród też wciągnął do tego stopnia ze brudne paznokcie chowam w kieszeniach, jutro ciąg dalszy... :-) Anula to Bardzo zdolna dziewczyna, patrzę i podziwiam.
    Pozdrawiam wiosennie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. zaproszenia są piękne, cóż za misterna robota:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna wymianka, wcale się nie dziwię,że jesteś zachwycona-też bym była :)
    Ogród???
    Poproszę o radę co teraz robić w ogrodzie, bo się nie znam na tym w ogóle, może ten mój ogród coś do mnie mówi a ja to ignoruję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie CUDA - wszystko jest wspaniałe:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana u Ciebie jak zawsze pięknie:)
    Serdecznie i wiosennie pozdrawiam. Posyłam promyki słoneczka:)
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  16. Obłędna wymianka.
    Co do blogera to właśnie odkryła że nie jestem Twoim obserwatorem...
    O co chodzi??? Głowę bym dała że od dawna obserwuję:(
    Całuski Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  17. Beaciu!!!!
    Gdybym miala Corke, ktora mialaby miec Komunie - wybacz ale zamowilabym bez zastanowienia identyczne zaproszenia!!! Sa cudne, boskie, piekne, romantyczne, brak mi slow!!!
    Wcale sie nie dziwie, ze jestes zachwycona!
    Co do cyrkow z bloggerem - mam to samo:((((( Myslalam, ze to moj laptop szwankuje (z drugiej strony mam go niecaly rok i apple sa podobno najnizszej awaryjnosci ale od reki podejrzewalam go mimo to) - teraz widze, ze nie ja jedna mam z tym klopot:(((
    Beatko nie umiem - choc chcialabym - pomoc:(
    Buziaki sle:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja pierdzielę, te zaproszenia są cudowne. Delikatne, pastelowe i doskonale wykonane.
    Buziole ślę

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne :)
    My też mamy komunię 6 maja :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, to szykuje się ważne wydarzenie rodzinne.
    Zaproszenia są śliczne i takie dziewczęce!

    OdpowiedzUsuń
  21. przesliczne zaproszenia- ale wiadomo jak Anka sie za cos bierze to... potem trzeba te bidna szczeke podnosic z ziemi i wkladac na swoje miejsce. do nast razu :P

    a anielinka cudnosci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz