sobota, 31 marca 2012

Cukieras na osłodę :))


 Buziole posyłam na początek :***
 Na osłodę, bo pogoda za oknem okropna://
Moje kochane, pomyślałam, że obdaruje jedną z Was organizerem.
Chyba wpadł Wam w oko ten z poprzedniego posta:)))
A ponieważ ja lubię się dzielić:))
To zapraszam  na cukierasa :)

Do zdobycia organizer przygotowany według życzenia
zwyciężczyni.
Możecie wybierać, czy ma być do kuchni, łazienki
czy pracowni, a może dla małego Smyka.

Zasady jak zawsze:
- komentarz pod postem ( piszcie w komentarzu swój typ )
- podlinkowane zdjęcie u siebie na blogu
- odrobina cierpliwości

Bawimy się do 4 maja.
Losowanie odbędzie się 5 maja.
Zwyciężczyni wybierze sobie miejsce przeznaczenia, a ja dobiorę grafikę :))

Jeśli macie ochotę zapraszam serdecznie:))))) 





Buziole posyłam i biegnę zajrzeć co u Was słychać :))


112 komentarzy:

  1. Witam :) Zapisuję się :) Ja wolałabym do pracowni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super jest ten organizer....ja prosiłabym do łazienki....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, takie cukierasy to ja uwielbiam:)mnie to taki kuchenny albo sypialniany się marzy:)z chęcia wezmę udzial w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wspaniałości przygotowałaś! :)
    Z wielką chęcią dołączę do zabawy, mnie kusi organizer do łazienki :D
    Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym taki do mojej łazienki, a raczej przyszłej łazienki;) może poszczęści mi sie i organizer trafi do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wreszcie mi się udało nie zapisywać na szarym końcu :) sama nie wiem... może do mojej kuchni po remoncie. co prawda nie wiem kiedy na ten remont się zdecyduję, ale plan mam. :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. 4 maja mam imieniny - może mi się poszczęści :))))

      Usuń
  7. ależ fajne cacuszko - staję w kolejce, nie ma co :-) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak miło :) Faktycznie takie cudeńko w moim "twórczym" kąciku by się przydało :D

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny organizer z chęcią bym przygarnęła taki do mojej łazienki:) Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  10. Choć słodyczy nie lubię to w losowaniu cukierka chętnie wezmę udział. Pozdrawiam Cię serdecznie Ambrozjo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Qué detalle mas elegante.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie ! Ja go muszę mieć i nie ma innej opcji ;) No tyle, że to moje szczęście chyba gdzieś się schowało;) Próbuję i ja.
    Wspaniale by się prezentował w mojej wymarzonej pracowni ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście się ustawiam w kolejce, cudownie byłoby mieć taki przybornik u córci w pokoiku;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię wszystko co słodkie- zgłaszam się na Twoje Candy - pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  15. Spróbuję szczęścia :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. W mojej pracowni wyglądałby cudnie :-)
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ekstra! Ja bym chciała do pokoju moich chłopaków:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje prace są fantastyczne i po mistrzowsku wykonane !!!!!!
    Spróbuję szczęścia, może ... ???
    Pozdrawiam Kochana serdecznie
    A

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę go w swojej łazience:)) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny, marzy mi się taki do łazienki:) Ustawiam się w kolejce:)

    Od dłuższego czasu zaglądam i strasznie mi się podoba to co tworzysz:) Podziwiam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. No to ja bym chciała taki do "pracowni" -świetny jest :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. super ten organizer:)))sama nie wiem gdzie bym go chciala ale chyba najbardziej przydałby sie taki na łóżeczko dzieciece:)))

    piekne prace towryzsz:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekna slodycz, :) do lazienki do lazienki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki piękny organizer na pewno zmobilizował by mnie do urządzenia mojej pracowni :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Organizer cudny !!! ustawiam się grzecznie w kolejce;)
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja chętnie dołączę się do zabawy. Takie cudo na pewno pomogłoby mi w ujarzmieniu chaosu, który często, nie wiadomo kiedy, rozprzestrzenia się w moim pokoju. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Super sprawa taki organizer. Ja tez spróbuję szczęścia. Mi przydałby się do pracowni.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam sie po organizer pracowniany pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Och,takie cudeńka- sama nie wiem, trudny wybór :) Widzę w nim misiaki i książeczki mojego 4-latka, ale i również akcesoria łazienkowe. Hmmm. Chyba jednak przydałby mi się w łazience, tak, zdecydowanie ;) Miło byłoby go wygrać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdrowych i wesołych życze
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Ustawiam się wkolejce:) Może szczęście mi dopisze:)
    Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  32. jakie śliczne! Z przyjemnością dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam się w kolejce :) Taki śliczny organizer przydałby się do mojej białej łazienki :) Pozdrawiam i życzę radosnych i słonecznych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. staję w ogonku ;)
    moim typem jest organizer do pracowni ;)

    Pozdrawiam i zarazem życzę Radosnych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego.

    OdpowiedzUsuń
  35. przepiękne rzeczy potrafisz robić,
    więc grzechem by było się nie zgłosić. :)
    Moim marzeniem jest organizer do sypialni,
    gdzie chętnie go powieszę, gdy los owego da mi. :)

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja bym do pokoju synka taki chciała
    pozdrawiam
    i czekam cierpliwie

    OdpowiedzUsuń
  37. do łazienki :)))
    super sprawa:)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  38. Takie candy to ideał do pokoju moich dwóch Księżniczek :)
    Pozdrawiam monikamielke@mielke.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Organizer cudny, już jak go pokazywałaś ostatnio to go podziwiałam :-) więc oczywiście nie mogę takiej okazji przepuścić i w kolejce się ustawiam :-)
    info na kwiatynatury :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale śliczności rozdajesz i jak tu nie stanąć po nie w kolejce? Zatem szybciutko się ustawiam i liczę na szczęście:)
    Pozdrawiam.

    P.S.
    Przy okazji zapraszam na moje CANDY.
    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudeńko, grzechem byłoby nie stanąć w kolejce po takiego cukieraska.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Czasem przychodzę,spoglądam ukradkiem i uciekam na paluszkach.Ale dziś się ujawnię.W wyobraźni już widzę w mojej łazience to cudo...........

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapisuję się z ochotą i zapraszam na moje candy.papa

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo grzecznie stoje w kolejce. Sle buziole ze słonecznego belgowa

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapisuję się:) kobieta-mama-zona.blogspot.com
    mail bo mam blog na zaproszenie jagoda2705@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczny jest organizer, byłby cudny do mojego kącika ( pracowni ) :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ależ on cudny:))) W łazience pojaśniałoby, choć i tak prawie biało:)
    Ustawiam się oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja się dopisuję! Przepięęęęknyyy... Jeżeli dopisze mi szczęście - poproszę do pokoju Synka - za 1,5mca będzie podziwiał ;) dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  49. I mnie by się takie cudo przydało:):) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. uwielbiam organizery więc nie mogłabym się nie zapisać:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ależ piękny. Z wielką chęcią stałabym się właścicielką takiego cudeńka. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeszcze raz, coś mi nie wyszło;)Ustawiam się w kolejce po to cudeńko:)Marzy mi się taki do pokoiku mojej córci:)Przy okazji zapraszam na swoje Candy chętnych:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Super organizer. Ja prosiłabym o taki do pokoju Smyka.

    OdpowiedzUsuń
  55. Super ale pasował by mi do kuchni - juz go widzę wiszącego na scianie obok przyprawników, hm...
    Zapraszam do mnie na Candy:)
    http://arts-ooak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Twoja strona jest bardzo klimatyczna. Podobają mi się Twoje prace, są takie radosne :)) Z przyjemnością zapisuję się na Twoje candy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. w kolejeczkę grzecznie się wpycham i rozpycham :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Mmmm... prześliczne :D To ja bym poprosiła jeśli wygram :D organizer do pracowni :D taki w stylu "ala" egipskim jeśli by się dało :D tzn wzorki jakieś :D było by cudwonie :D ah się rozmarzyłam :D
    pozdrawiam serdecznie
    zapraszam do Siebie ;)
    Dorota
    DoroteaArt

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale cudny.. ehh.. ja z chęcią zabrała bym taki do kuchni.
    Mam nadzieję że szczęście mi dopisze:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  60. I ja sie zapisze. Wybralabym organizer do lazienki!

    OdpowiedzUsuń
  61. Przyznaję uczciwie, że jestem u Ciebie po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni ;) Jeśli jakimś cudem bym wygrała losowanie to wtedy się zastanowię co i jak ;) Ale by było fajnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. Dołączam do kolejki! 5 maja urodził się mój Osobiste Szczęście więc może się uda... Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Właśnie remontuję łazienkę już widzę to CUDO na jej drzwiach:)
    A co pomarzyć można nie?
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  64. To i ja pomarzę. Do kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  65. Co tu gadać cacuszko, chętnie stałabym się właścicielką takiego organizera do łazienki lub sypialni :) (manekiny mi jakoś tak pasują)

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo przydałby mi się śliczny przybornik, na łóżeczko Synka.

    OdpowiedzUsuń
  67. ŚLiczny, poproszę typ kuchenny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. hello

    please enter my name

    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  69. Super organizer. Jeśli wygrałabym to bardzo bym chciała taki do pracowni:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się po cukieraska! :)
    Piękny organizer, ja chętnie bym umieściła taki w sypialni albo w na drzwiach szafy na drobiazgi
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam też do siebie ;) (zapraszam również do udziału w moim candy)

    OdpowiedzUsuń
  71. Kochana organizer jest śliczny! Qrka to ma szczęście:)) Niby mogłabym sobie uszyć sama coś podobnego ( w planach mam kilka do pokoju) ale bardzo chętnie wezmę udział w zabawie, bo Twoje prace są tak dopracowane, że nadziwić się nie mogę :))
    Ja preferuję taki dla malutkiego chłopca:))
    Ściskam mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  72. Taki organizer wspaniale wyglądałby w mojej łazience więc się ustawiam w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  73. Kolejka długa ale nie przeraża mnie to, ustawiam sie na końcu, baner już wrzucony na mojego bloga a teraz cierpliwie czekam bo jest na co :) Przepiękny ten organizer :))

    OdpowiedzUsuń
  74. Oczywiście staję w kolejce i zapraszam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  75. Chętnie wezmę udział w zabawie bo organizer jest cudowny. Konkurencja mnie tylko trochę przeraża;)
    Bardzo chciałabym mieć taki w łazience:)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  76. Wydluzam kolejke ! Cukierek sliczny !
    Moc pozdrowien!

    OdpowiedzUsuń
  77. Witam Serdecznie! Cudnie by mi się bardzo przydało do łazienki ;)Grzecznie postoje i poczekam na takiego Cukieraska ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Podziwiałam już ten organizer w poprzednich postach, więc chętnie się dołączę do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  79. Piekny, z checia przyłączam się do zabawy;-))) Pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
  80. przydałby się taki do warszataciku.
    Pozdrawiam i zapraszam
    Kasia joycraft-lusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. A ja właśnie o czymś takim myślałam:-) Biureczko już prawie kupione, przydałby się do kompletu...
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo by mi się przydał taki organizer w salonie przy kanapie na podręczne akcesoria. zapisuję się na candy. Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  83. Ładny jest ten organizer. Ja marze o takim do mojej pracowni ;D
    Zapisuje się na Candy .
    euphoriagrief.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękny organizer więc chciałabym i ja zostać jego szczęśliwą posiadaczką. Mnie przydałby się na akcesoria do szycia. Może wtedy nie szukałaby wiecznie centymetra, nożyczek, tasiemek itp. Ustawiam się więc w kolejce i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  85. sliczny !!! zapisuje sie z wielka przyjemnoscia :) pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  86. Oj przydałby się organizer na łóżeczko mającego narodzić się Bąbla :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Hej, nie mam bloga, podaję adres e-mail : sobieszka007@gmail.com :D

    Mam nadzieję, że będę mogła wziąć udział w Candy ;)

    Mi bu się przydał taki na różne przyrządy do pisania, najlepiej w odcieniach brązu i żółci... ^^

    Pozdrawiam ;P

    OdpowiedzUsuń
  88. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po "słodkości" :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Kolejka dłuuuga, ale i tak stoję, bo piękny jest ten organizer. Jak zwykle perfekcyjny! Pozdrawiam serdecznie e

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo się cieszę, że tu trafiłam i jeszcze zdążylam na Candy:) śliczne rzeczy tworzysz, a taki organizer chciałabym na różne moje akcesoria do biżuterii. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja też bym chciała! Akurat jest w mojej łazience odpowiednie miejsce na takie śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  92. I ja się dopisuję:) I najbardziej kusi mnie taki do pokoju dla mojego dzidziusia, na którego jeszcze czekam:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja też juz jestem:) Dla mnie chyba do pracowni :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Oj piękny i jaki przydatny na moje mulinki, nożyczki, igiełki, tasiemki, guziczki... fajnie by się z takim pomocnikiem wyszywało:)

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja też się zapisuję. Ja chciałabym do łazienki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  96. Ojeju ja napewno nie mam szans na to cudo.Ale jesli by mi się udało to przedpokój byłby pięknie ozdobiony tym cudem.Na grzebyki i spineczki córci:) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.Ania

    OdpowiedzUsuń
  97. Oj zgłaszam się zgłaszam, misterna robota ,śliczny dekoracyjny organizer,który oprócz swojej praktycznej strony ma tez dekoracyjne oblicze ! genialny!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  98. Ale śliczny! A mi się marzy organizer do pracowni:):) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  99. Piękny kieszonkowiec ;-) Mi przydałby się taki robótkowy do kącika, który właśnie wygospodarowuję w biało-zielonej kuchni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorzucam adres mojego bloga: http://otomojabajka.blogspot.com/

      Usuń
  100. Cudeńko :).

    Ja się waham między kuchnia, a łazienką :).

    OdpowiedzUsuń
  101. Śliczny, na pewno świetnie będzie wyglądał w każdym miejscu :) Chętnie go "adoptuję"

    OdpowiedzUsuń
  102. 104. To ja. Spóźniona, zdyszana, zagapiona. Czyli jak zwykle w ostatniej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  103. Cieszę się, że wydłużyłaś Candy :) umknęło mi a tak mogę się ustawić w kolejce :) bardzo przydałby mi się taki organizer, może dla maluszka czyli do mojej sypialni? pozdrawiam cieplutko i liczę na łut szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Miło byłoby mieć coś wykonanego Twoimi zdolnymi "Łapkami"
    Pozdrawiam Elżunia

    OdpowiedzUsuń
  105. Ja niestety jeszcze nie bloguje ale jestem Twoja wierna obserwatorka - i chętnie zaopiekowalabym sie takim cudnym obserwatorem - moze dopisze mi tym razem szczeście - Ania - pozniakanna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIe obserwatorem a organizatorem - przecirz cudny jest....:)

      Usuń
  106. Rzutem na taśmę dopisuję się do tej długaśnej kolejki. Oj, przydałby mi się taki cudny organizer:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  107. Zapisuję się szybciutko po przydatne cudo i wracam do czytania :)a juz się zmartwilam ,że nie zdążylamPozdrawiami zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  108. Wszystko takie piękne i marzyłoby się miec dla siebie.....ale czy szczęscie mi dopisze? Spróbujemy :)) Pozdrawiam. Dorota

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz