sobota, 10 marca 2012

Idziemy w ogród ?




Idziemy ?
Szaleć przy pierwszych wiosennych porządkach,
zobaczyć jak wszystko powoli budzi się do życia .
Ja dzisiaj tylko szacowałam straty po zimie, 
jakoś nie miałam nastroju na bieganie z sekatorem i z grabkami w ręce.
 Ale moja Anielka , już się rwie do porządków :)))
Nie ważne, czy w ogrodzie czy w domu -
po prostu lubi sprzątać :)))






Jak na razie moja wiosna ograniczyła się do domu.
Bukiet tulipanów i wściekle kolorowy obrus w kuchni.
Znalazłam ten obrus w otchłani mojej komody, 
uszyłam go rok temu.
A materiał otrzymałam od kochanej Marty.
I przypomniałam sobie, że coś Marcie wtedy obiecałam.
Kochana jeśli jeszcze do mnie zaglądasz, to przepraszam za własną sklerozę:((
Postaram się jak najszybciej wywiązać z obietnicy :))))

****************************************

Na koniec jeszcze mój  anioł w radosnych ogrodniczkach :)))
Anioł jest dla Ani, zobaczymy czy skradnie Jej serducho :)))
 







Kochane buziole posyłam i życzę Wam słonecznej wiosennej niedzieli :*****






19 komentarzy:

  1. to moze Anielka wpadlaby do mnie posprzatac gdy juz oczywiscie skonczy u Ciebie? ;-)
    sciskam, milej niedzieli Beatko
    B.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja następna w kolejce do tego sprzątania:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anielica z Aniołem są przepiękne :) Fryzura Anioła na pewno będzie hitem wiosny!
    Ja też byłam w ogródku/na działce. Chęci do pracy są ogromne, stęskniłam się za grzebaniem w ziemi, ale jest jeszcze zbyt mokro :(
    Ściskam mocno, miłej niedzieli:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana jak to możliwe,że Ty już szaleć po ogródku chciałaś? U mnie śnieg spadł niedawno ( niewiele ale jednak biało) a ziemia tak zmarzła,że nie ma mowy o pracach porządkowych. A w domu to przydałaby się taka anielinka - cudo uszyłaś !!! Druga dama tez niczego sobie:)))
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne anioły i śliczne kwiaty :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna Anielka i Anioł. Ja także tęsknię za ogrodem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne anioły, szkoda że nie posprzątają w realu,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie tak słoneczko daje po gałach...ooo okno w kuchni do mycia!!!!....że wybieram się do ogrodu z grabkami...takie mam plany...pomocnica mile widziana:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ja też bym z chęcią takich pomocników przyjęła do siebie bo sprzątania to u mnie jest co nie miara ;-)
    anielice śliczne i te tulipany ...........
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie już prawdziwa wiosna i w domu i u aniołow,pozdrawiam i miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  11. takiej Anielki to ja szukam, pomogłaby mi... cudne prace, cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne anioly:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta co lubi sprzątać jest po prostu cudowna, zjawiskowa - widać, że to lubi! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O rety ale fajna!
    Och przydałaby mi się taka pom0cnica do robienia porządków
    Anielica w ogrodniczkach podoba mi się jest i wesolutka

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle rewelacja !!! pozdrowionka i buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak wiosennie u Ciebie:) Perfekcyjna pani domu jest urocza, a ta nizej ma suuuper sweterek, lubie te twoje dzianinki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz