piątek, 30 marca 2012

Kolejny organizer.

Tym razem w 100% łazienkowy:))
Przygotowany w ramach wymianki z kochaną Qrką :))
Paczuszka już dotarła do Beaty, wiec organizer może się zaprezentować na blogu.

Szyłam go z małymi problemami :))
Pierwszy  ( prawie gotowy ) zalałam kawą, niestety.
Oczywiście, dobrze myślcie, byłam bardzo wkurzona:///
Ale drugi powstał już bez większych problemów :)

Bielusieńka bawełna, ozdobiona koronką ( bawełnianą ) w kolorze ecru,
różyczkami również w kolorze ecru,
plus transfer.
Grafikę "manekiny"  wykorzystaną do zdobienia, dostałam jakiś czas temu od kochanej Bree:))
Dziękuję :**











Dostałam maila od Qrki, że się podoba :)))
Więc cel mojej pracy - osiągnięty :)))

Kochane dziewczyny okazuje się, że nie tylko ja mam problemy z bloggerem.
Napisałam do 'pomocy bloggera', długaśnego maila ze skargami, ale na razie cisza. Jak będę coś wiedzieć, to podzielę się informacjami.

Dziękuję Wam bardzo, za komentarze i za to, że do mnie zaglądacie.
Ja staram się zajrzeć do wszystkich moich ulubionych i zostawić komentarz,
ale z braku czasu nie zawsze nadążam za wszystkimi wpisami.
Wybaczcie mi :))))

Buziole posyłam wiosenne :******




33 komentarze:

  1. Przesliczny organizer:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny organizer!!!!!!!Noo Qrka szczesliwa jestem pewna :)
    Fajnie wygladaja te manekiny :D
    sciskam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. a pewnie ,ze przeszczęśliwa:))))...i oby to podziałało w drugą stronę....jak ogarnę łazienkę...to się pochwale...a ten pomysł na kwiatki w srodku...:)))) swietny:)-dziękuję imienniczko za pomysł z wymianką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko bardzo się cieszę kochana , ze sprawiłam Ci radość tym drobiazgiem :)) suszone kwiaty sa takie bezpieczne - właściwie do wszystkiego pasują :))) czekam na zdjęcia i na moją upragnioną przesyłkę :))) buziole :**

      Usuń
  4. Beaciu, cudny jest:)koniecznie musisz mi powiedzieć jak takie coś uszyć:)zazdroszczę Qrce niezmiernie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata, zamieszczę za kilka dni tutorial na taki organizer, bo dostałam już ( po publikacji pierwszego ) kilka maili z prośba : " jak to poskładać w całość " :)) buziole :**

      Usuń
  5. Tylko żeby teraz Qrka nie zalała kawą, ale pech przy pracy.
    Ale organizer świetny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny organizer, nie mógł się nie spodobać.
    A co do bloggera, to od kilku dni przy logowaniu mam info, że od kwietnia będą jakieś "udogodnienia". Już się boję, bo z doświadczenia wiem, że gdy coś nam na bloggerze ulepszają, to przy okazji coś innego się popieprzy.
    Miłego weekendu Beatko, choć nie zanosi się na powtórkę pogodową z przed tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miruś , to ja również podziękuję za takie udogodnienia , u mnie dalej coś nie tak z blogowaniem - dzisiaj nie mogłam załadować zdjęć:///
      Buziole kochana :***

      Usuń
  7. Super organizer !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kobiecy,uroczy idelikatny.Mnie również czeka po świętach uszycie przybornika ale dla przyszłej mamusi na gadżety maluszkowe

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny organizer. Nie może się nie podobać.
    Pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  10. Bea to ten zaplamiany uciuraj cały w kawie i będzie git:)
    Fajnie wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mycha , nie pomyślałam o tym , byłam tak wkurzona, ze od razu ( po małej nieudanej przepierce) wylądował w koszu , a szkoda ...
      buziole :**

      Usuń
  11. jakbym to powiedziala w podstawowce jest bardzo PRO :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny organizer :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany!!!Świetny jest!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Caly bielusienki wow, jest sliczny:) Wcale sie nie dziwie ze Qrka zadowolona:)))))
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za odwiedzinki i dobre słowo .
    Śliczny jest ! Bardzo praktyczny taki organizer . Pewnie więcej kawy w pracowni nie będziesz pila .
    Ja tez czasami kawkę przy pracy popijam ale jak widać jest to ryzykowne .
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Cat :)) piję kawę w wysokim kubeczku o wąskim dnie i stało się - trąciłam stół i się wylała ://

      Usuń
  16. Fantastyczny organizer!!!
    Jestem pod wrażeniem, pięknie się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdy by taki chciał mieć ;) Może kiedyś się skuszę bo jest obłędny i jaki praktyczny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nio, nio Kochana dzieło sztuki stworzyłaś !!!!!!!!!
    Organizer cudny !!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  19. DZIĘKUJĘ KOCHANE DZIEWCZYNY ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE :))) BUZIOLE :**

    OdpowiedzUsuń
  20. Bajeczny organizer! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo uroczy i do tego praktyczny organizer :) Różyczki, koronka, grafika i robi się takie cudeńko :) bardzo mi się podoba :)
    A tak przy okazji bardzo dziękuję słowa wsparcia ;))
    Pozdrawiam cieplutko
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz