poniedziałek, 5 marca 2012

Szybciutko i krótko :)

Buziole kochane blogowiczki :***
Dzisiaj szybciutko i krótko, bo to post zaległy 
i miał się pojawić tydzień temu, 
ale mnie coś wessało. 
Znaczy się, życie mnie wessało :)))
Ostatnio dużo się dzieje, myślę, że za dużo.
W tym całym natłoku, bieganinie, dyskusjach,
zapomniałam o blogu.
A i skrzynka mailowa pęka -
wybaczcie dziewczyny, że nie odpisuje,
tak szybko jakbyście sobie tego życzyły :))
Nie jestem robotem :)))
Ale miały być zaległości :)

Zaległy post dotyczy wspaniałej wymianki z Brygidą :)))

Ja przygotowałam dla Niej Anielkę w klimacie marynistycznym -
Kucki trochę rozwiane bo sztorm, koszula w pasy i spodnie dzwony :)))
No i jak przystało na "marynarza", anielka z tatuażem :PPPP





 Do Brygidy, poleciały jeszcze dwa woreczki, jeden w klimacie Anielki, 
drugi lniany :)



A ja dostałam zjawiskowy przepiśnik,  tacę i piekną zakładkę :)))))

Zobaczcie same, na pewno mi zazdrościcie :PP






Przepiśnik już zapełnia się moimi ulubionymi przepisami, a taca czeka na swój debiut w ogrodzie :)))

Dziękuję Ci kochana Brygido, sprawiłaś mi WIELKĄ RADOŚĆ !!!!!!

**********************************
Moje kochane, życzę Wam wspaniałego tygodnia i duużo słońca.
Buziaki posyłam i pamiętajcie o moim cukierasku 8 marca :****






32 komentarze:

  1. ACH i OCH! Piękna wymianka :) zdolne Was dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. alez cudny przepisnik :) Brygida swietne rzeczy tworzy, sama mam teczke od niej :) anielica w stylu marine - zjawiskowa. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wymianka!!!
    Anielina w stylu marynistycznym cudowna. A taca i przepiśnik też zachwycają, widać że robione z sercem.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Anielinka w tym stylu - cos cudownego! Bardzo mi sie podoba. Piekna wymianka, i Ty zdobylasz prawdziwe skarby:)
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyna z tatuażem mi się bardzo podoba:)A przepisnik posiadam podobny więc nie bede go Tobie zazdrościc:)

    OdpowiedzUsuń
  6. PIEKNA WYMIANKA...POZDRAWIAM:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiedziałam bym, że wymianka godna pozazdroszczenie w obie strony ;-)
    Marynarska anielina super !!!
    Przepiśnik oraz taca prawdziwe cacka !!!
    Pozdrawiam Aga
    p.s. jak się uporasz z @ czekam na wieści cktóre klipsiki odłożyć.
    A

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wymianka, Anielka piękna a i w drugą stronę też można zazdrościć :-)
    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie ze zazdroscimy, a juz tej niesamowitej tacy, to w kazdym calu :) Swietna wymianka a panna marynarz wprost patentowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja sobie ostatnio sprawiłam takie dzwony!:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj zazdroszczę;))) wam obu takie wspaniałości!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna wymianka:) Tilda powalila mnie na kolana-jest piekna!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna Anielka. a przepiśnika zazdroszczę, bo i by się przydał i fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna wymianka :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne wymiankowe prezenty:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście jest czego zazdrościć!!!! Przepiśnik przepiękny!!! I taca również. A Twoje tildy są bezkonkurencyjne:) Pozdrawiam Cie serdecznie Ambrozyjko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała wymiana! Zdolne kobietki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beatko swietna wymianke sobie zorganizowalyscie, juz u Brydzi podziwialam:)
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prezenty, anioł marynarski śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ma to jak udana wymianka.
    Kiedyś też wymieniłam się na taki przepiśnik.
    Wiesz co?
    Leży schowany i boję się w nim pisać mam koszmarne pismo:)
    Coś muszę z tym zrobić hihihi

    OdpowiedzUsuń
  21. Pewnie ze zazdroscimy: i Jej i Tobie, Kochana!!!!!:)))
    Zdolniachy:)
    Buziaki sle:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ cuda. I to tyle wspaniałości w jednym czasie i miejscu :) pozdrawiam gorąco, Agata

    OdpowiedzUsuń
  23. Same śliczności zarówno do jednej jak i drugiej powędrowały. Gratuluję i podziwiam za talent i pomysły. Pozdrawaim cieplutko i słonecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna wymianka, wspaniałe rzeczy stworzyłyście:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj tak - przepiśnik jest naprawdę śliczny!
    Ale Twoje prezenty też bardzo, naprawdę bardzo ładne! Wymianki zazwyczaj są bardzo przyjemne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. OMG! Świetna wymianka :) ten przepisnik, zapisnik, który dostałaś cudny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna anielinka, przepiśnik też pięknie się prezentuje.Serdecznosci.

    OdpowiedzUsuń
  28. no piękna anielinka. i w slicznym kolorze:)
    mebelina.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz