niedziela, 18 marca 2012

Wiejska dziewczyna

Wiosenne buziole posyłam kochane dziewczyny :****
Słońce, ciepełko, śpiew ptaków i od razu chce się żyć :))
Ostatnie dwa dni to szaleństwo w ogrodzie.
Moje dziewczynki wreszcie zdrowe, wiec harcujemy w ogrodzie razem.
Panny szaleją w piaskownicy, a ja sprzątam, przycinam 
i sapie, bo coś z moją kondycją po zimie źle.

Wiejska Dziewczyna powstała już kilka dni temu,
ale jakoś nie po drodze nam było,
 do obfocenia się .

Dzisiaj wreszcie ją dorwałam 
 i jest.









Wiejska Dziewczyna powstała z lnu i bawełny.
Włosy ma spięte zwykłym szpagatem, 
skrzydła i rajstopki pocerowane ze 100% lnu.
W pasie zapaska.
Taką zapaskę nosiła kiedyś ( gdy byłam małym brzdącem ) moja Mama :))))
Anielka.. jak wspomnienia,
zamieszkała w mojej kuchni i pomaga mi 
z całych sił.
Zostanie w naszym domu,
bo uśmiecham się gdy na nią patrzę :)

Buziole :*****

 





20 komentarzy:

  1. To prawdziwa elegantka :-)
    w tym fartuszku. Od razu przy pracy przyjemniej.
    Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna mimo swojej prostoty

    OdpowiedzUsuń
  3. Wlasnie w swojej prostocie piekna, bo prostota to najwieksze piekno (nie mylmy z prostactwem :)
    A ja dziekuje za komentarz, wcale sie nie gniewam ze zwrocilas mi uwage, wiesz, dawno zastanawiam sie nad tymi oczami u lalek, bo jakos zadne mi sie nie podobaja. Wczesniej malowalam flamstrem, wyszywalam, robilam tylko kropeczki farbka akrylowa i jakos do tej pory nalezytego rozwiazania nie znalazlam. Wiec nie pozostalo mi nic innego niz dalej eksperymentowac....:)No i miec nadzieje ze wreszcie znajde to, czego szukam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jest cudna...takie zapaski też przywołują moje wspomnienia....ale babci:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wiejska dzioucha :)) Szczególnie ten fartuszek mi się podoba :) Buziaki wiosenne!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anielka jest urocza !!!
    Piękną różaną sukieneczkę jej uszyłaś !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna anielica!!! z resztą jak wszystkie :O)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpiękniejsza z najpiękniejszych!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz śliczną pomocnicę na święta:-) przy mojej złamanej nodze bardzo przydałby mi się taki pomocnik (święta na 100 nadal w gipsie...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze jedno - zapaska jest zaje...fajna;-P

      Usuń
  10. Z taką wspaniałą wiejska dziewczyną, każda praca będzie dużo lżejsza i przyjemniejsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez mi się buziak do niej cieszy :)
    Rozpakowałam gąskę.... i zaliczyłam opad szczeny. Jest Najpiękniejszą Gąską na świecie!!! I jaka duża:) i jak perfekcyjnie wykonana! Benek mi ją zakosił i z nią śpi:/(

    OdpowiedzUsuń
  12. Your quilts/crafts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world!
    www.quiltworld2.blogspot.com
    Hugs, Ulla (from Finland)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwa vintage dziewczyna, Beatko podobaja i sie te Twoje anielinki. Ja moge powiedziec ze mam tez taka vintage od Ciebie w koncu w lnianej sukiesi jest :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna śliczna anielinka:)Ogromnie spodobaly mi się pliski na jej fartuszku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny ten materiał w różyczki taki miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest przepiękna:) Cudownie szyjesz:)
    Dziękuję za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa.Ciepło na sercu.
    Serdecznie i słonecznie pozdrawiam.
    Uściski-Peninia
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny blog i piękne tu rzeczy widzę, a wiejska dziewuszka urocza.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz