czwartek, 8 marca 2012

Wyniki candy :))

Buziaki :**
Moje kochane wpadam rozdać cukierasa .
Wybaczcie, że dopiero późnym wieczorem, 
ale niedawno wróciłam z Krakowa,
musiałam trochę ochłonąć.
Przyjąć wszystkie  życzenia,
 w końcu dzisiaj mam imieniny !!!
I ogarnąć odrobinę dom :))

No i wreszcie jestem :))

Do wygrania była jedna Anielka, 
ale mam dzisiaj taki kaprys i będzie jeszcze dodatkowa nagroda.


Moja Anielina 


powędruje do ...

Duża Mała Mi


Kochana gratuluje serdecznie i proszę
o podanie adresu na maila : artambrozja@gmail.com

*************************

I jeszcze jedna Anielinka, już Wam znana.
Również w brązach :)


Poleci do :

Iki

Gratuluje kochana, również proszę o adres:))

Buziole posyłam do wszystkich zaglądających :****

Kochane za jakiś czas znów będzie cukieras do rozdania - 
 to tak na pocieszenie dla przegranych:))

Chętnych na Anielinkę,  była równa setka.
Kilka komentarzy było zdublowanych.

 





36 komentarzy:

  1. Szczęściary!!! gratuluję;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje wygranym! Achh zazdroszczę zazdroszczę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Zwyciężczyń!
    Beatko, najlepsze życzenia imieninowe oraz z okazji Dnia Kobiet!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje wygranym i najlepsze życzenia dla
    ciebie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale im dobrze :)
    gratulacje
    i dziękuję za zabawę

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko, jest jeszcze kilkadziesiąt minut do północy, więc zdążam z imieninowymi życzeniami. Samych słodkości i przyjemności Ci życzę. I zdrowia. Całusy w podzięce za zabawę i dreszczyk emocji podczas czytania tego wpisu. Gratulacje dla szczęśliwych nowych właścicielek cudnych Anielinek. Spokojnej nocy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miro dziękuje Ci bardzo kochana :***

      Usuń
  7. Heh, mogłam Ci odsprzedać te puszki, to bym miała większe szanse ;)
    Gratki dziewczyny , ja swój limit szczęścia na dziś (albo na dłużej) wyczerpałam w sklepie :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jerzynko, no może szanse byłyby takie same, ale ja bym miała cudny prezent imieninowy :))
      buziole :**

      Usuń
  8. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeeeeesssssss!
    Jestem koperkowo-zielona ze szczęścia,

    I wszystkiego najlepszego z okazji imienin!
    Spokoju, miłości, pasji i dużo czasu - cztery składniki szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MI cieszę sie, ze sprawiłam Ci radość :))
      Dziękuję za życzenia :*
      buziaki :**

      Usuń
  10. Gratuluję i zazdroszczę. ;) No i dla wszystkich pań spełnienia marzeń z okazji naszego święta. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Doczytałam że masz imieniny tego dnia. :) Podwójne życzenia z tej okazji. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spóźniłam się...już po północy..ale 3 dni przed i po obowiązują...więc..wszystkiego co nazywasz szczęściem i samych słonecznych dni w serduchu:))
    Szczęściarom gratuluję:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ szczęściary ! Gratuluję serdecznie i wszystkiego naj naj życzę Artambrozjo ...

    OdpowiedzUsuń
  14. hmmm i cóż tu napisać, troszkę zazdroszczę szczęściarom, do których się Pan Random uśmiechnął ;) moje gratulacje dla zwyciężczyń i moc życzeń dla Ciebie, może spóźnionych ale szczerych

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje dla zwycięzców ;)
    dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla zwyciężczyń :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Beatko!! to naprawdę ja!!!?? aż nie wierzę :)
    ale cieszę się jak wariat bo moje tildy będą miały nową siostrę ;) stadko się powiększa ;) DZIĘKUJĘ!!
    i zaraz piszę maila :)

    Uściski imieninowe kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ikuś , no Ty kochana :)
      Mam nadzieje, ze moja panna zaprzyjaźni się z siostrami :))
      buziaki :**

      Usuń
  18. Gratuluję szczęściarom a Tobie dziękuję za zabawę :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. KOCHANE DZIEWCZYNY DZIEKUJĘ ZA WSZYSTKIE ŻYCZENIA:****
    DZIĘKUJĘ WAM ZA UDZIAŁ W ZABAWIE I ZAPRASZAM NA KOLEJNE ZABAWY :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za zabawę, gratulacje dla Dziewczyn :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepsze życzonka nieco spóźnione ale szczere !!!
    Farciarom grtuluję a Tobie dziękuję za wspólną zabawę !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  22. BUUUUUU...PRZEZ ŁZY DZIĘKUJĘ I GRATULUJĘ DZIEWCZYNOM:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin !!! Gratuluję szczęściarom, dziekuję za zabawę i już się nie moge doczekać kolejnego candy :) buziaki i uściski Kasia

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziekuje za zabawe, moze nastepnym razem poszczesci mi sie;)
    Gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje, i podziekowania za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  26. w totka nie wygrałam, tu tez nie...
    brutalny swiat , buu!!
    ale gratuleje szczesciarom :)

    OdpowiedzUsuń
  27. spóźnione życzenia urodzinowe: dużo miłości, spokoju i radości na co dzień oraz wielkiej weny twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. w takim razie dużo zdrówka z okazji święta Twojego, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szczęściarom gratuluję, a Tobie dziękuję za dreszczyk emocji i zabawę:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego z okazji imieni. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz