środa, 9 maja 2012

Jestem :))

Ale tylko na chwileczkę:))
Wybaczcie, że do tej pory nie rozstrzygnęłam  mojego candy.
Pochłonęły mnie przygotowania komunijne
i różne sprawy rodzinne , nie zawsze przyjemne, niestety.
 Ale nikt nie mówił, że będzie łatwo.

Moje kochane, ponieważ w najbliższym czasie
nie będę mieć okazji szaleć przy maszynie, 
wiec przedłużam candy.
Zapraszam wszystkich chętnych.



Zwycięzcę wylosuje 25 maja.
Dodatkowo przygotuje dwie nagrody pocieszenia, 
ale to będzie niespodzianka.
Przepraszam Was za ciszę na blogu :***

Obiecuje nadrobić zaległości.
 Ale dopiero po uroczystości.


****************************

A zmieniając trochę temat, wpadł mi ostatnio w ręce taki cytat:

"Najwięksi wrogowie wywodzą się ze złych przyjaciół." Gracian

Dla mnie bardzo  "na czasie", zwłaszcza po wydarzeniach ostatnich kilku tygodni.

Nie ma nic gorszego niż fałszywi przyjaciele.....
Takich strach zapraszać do wspólnego stołu.


*********************************

Na koniec wiosenny akcent, żeby nie było, że tylko marudzę :)))

Buziole moje kochane :))))

Cudnej wiosny Wam Życzę :****





17 komentarzy:

  1. :) POZDROWIENIA I WSPANIAŁEJ KOMUNII :) M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm...peniwe dlatego w sumie nikam "najlepszych przyjaciol", mam luzne znajomosci, kolezenstwa, ale do przyjazni to daleko...Nie mialam szczescia trafic w zyciu na takiego prawdziwego przyjaciela, wiekszosc to drapiezni wykorzystywacze w owczych skorach...............

    OdpowiedzUsuń
  3. współczuje...ja mam wspaniałych przyjaciół:)))...pozdrawiam zasmarkana i zakasłana:))

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, życzę drogi bez zakrętów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och! Przykre że tak piszesz. Nie ma nic gorszego niż zostać zdradzonym przez kogoś, komu się ufało. Sama takich naprawdę prawdziwych przyjaciół, którym mogę wszystko powiedzieć i zawsze na nich liczyć mam może z 5 sztuk wliczając w to męża. Przyjaciele to towar deficytowy i przykro gdy w dodatku trafisz na "wybrakowany" egzemplarz. W takiej sytuacji lepiej rzucić to za siebie. Po co psuć sobie humor kimś kto już i tak nic dla nas nie znaczy?

    OdpowiedzUsuń
  6. A moje motto:"SIŁĘ PRZYJAŻNI MIERZ TYM CO MOŻESZ DLA NIEJ POŚWIĘCIĆ"
    A tak naprawdę to masz rację z tymi przyjazniami jest różnie.Ja uważam ,że koleżanek, kolegów jest wiele ale na Przyjazń trzeba sobie bezwarunkowo zasłużyć i tak naprawdę przyjaciel jest 1 no może 2-uch. Mam bardzo duże grono wspaniałych koleżanek ,ale Przyjaciółkę tak naprawde chyba tylko jedną ,której mogę ufać bezgranicznie,która wiem ,że w potrzebie jest zawsze przy mnie i to tak naprawde musi działac w obie strony. Ps.Chyba się ciut rozpisałam ale tak fajnie tu u Ciebie ,że jeszcze odwiedzę kilka starszych twoich postów. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanej uroczystości życzę i powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  8. kzdy ma zle doswiadczenia z ludzmi, niestety..

    a bede musiala sie uzbroic w cierpliwosc co do candy ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety tak w życiu bywa, że najbliżsi potrafią najbardziej ranić. Ja dzisiaj po kilku takich niespodziankach jestem bardzo czujna. Ufam niewielu. Przykre to ale ludzie potrafią być podli.
    Nie przejmuj się tym. Skupiaj się na pięknych stronach dniach, których jest przecież tak wiele!
    Życzę Ci mało stresu i udanej komunii.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykre to wszystko. Swoją drogą słyszałam kiedyś modlitwę - "Boże strzeż mnie od przyjaciół - z wrogami sam sobie poradzę" ;)
    Całuski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przykro mi bardzo ale jest takie powiedzenie "co Cię nie zabije to Cię wzmocni" mam nadzieję, że będziesz mocniejsza Kochana.
    Trzymam kciuki za udaną uroczystość, bo to szczególny dzień w życiu każdego dziecka.
    Pozdrawiam cieplutko i przesyłam dobrą energię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj czasem sie zdarzaja takie sytuacje..:((( niesety ale głowa do góry wszytsko napewno sie ulozy:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bo tak naprawdę ilu można mieć prawdziwych przyjaciół?
    Można mieć znajomych ale przyjaciel to całkiem inna sprawa.
    Głowa do góry.
    Zawsze wszystko się układa.
    Tylko czasem musi to potrwać.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  14. odezwałaś się:)
    pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bogusław Linda powiedział niedawno w programie Kuby ,że trzeba uważac, z kim się wódkę pije.I myślę,że nie tylko o wódkę tu chodzi.
    Pozdrawiam Cię serdecznie,wszystkiego dobrego.
    Aaaa,no i zapisuję się na Twoje przepiękne Candy :-)
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  16. no to czekamy teraz na kolejne posty :)
    buziole!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz