niedziela, 27 maja 2012

Zlepek

Buziole kochane :***
Dzisiaj będzie zlepek różności w poście :)


Zaczynamy szybciutko od zaległych wyników candy :)

Nagroda główna czyli organizer poleci do :



JUSTYNY :)))
Gratuluje kochana i czekam na maila :)


Dwie nagrody niespodzianki :)

Polecą do :

ANIOŁY ANIELKI :))

i :)


AR_NIKI :))


Dziewczyny kochane, gratuluję i  proszę o kontakt mailowy :))

************************


Dziękuję Wam bardzo za komentarze pod poprzednim postem :** 
Tyle ciepłych słów, tyle wsparcia  :**

Uroczystość I Komunii Świętej, mojej kochanej Gabrysi, była śliczna.
Przyznaje się, że stresa miałam okropnego.
Oczywiście pobeczałam się w Kościele jak bóbr.
No ale ja mam oczy w mokrym miejscu ( jak większość kobiet :P)

Przyjęcie po komunii było takie jak chciałam : tylko grono najbliższych, tych których kocham 
i na których mi zależy.








***********************************
A co u mnie ??

Oczyszczam przestrzeń wokół siebie :))
Czyli generalne porządki !!
Wyrzucam większość durnostrojek.
Nie mam pojęcia jak mogłam nagromadzić w domu tyle
przedmiotów.
Jak się okazuje zbytecznych.

Te zmiany najbliższego otoczenia to nie przypadek.
Po prostu potrzebuje przestrzeni.
Ostatnie pół roku było dla mnie ciężkie.
Pełne emocji, strachu....
A teraz potrzebuje symbolicznego oczyszczenia .
Otwieram nowy rozdział.


Oczyściłam się również z pewnych znajomości.
Raz na zawsze.
Dotarło do mnie, że zdarzają się jednostki osobowe,
niereformowalne, które nie widzą więcej niż czubek własnego 
zadartego noska.
 I niech już tak zostanie.
*********************************

Na koniec odrobina ogrodu :)))










Już na koniec posta posyłam buziole , dla wszystkich kochanych dziewczyn, które do mnie zaglądają.
Mimo, że ostatnio moja aktywność blogowa jest znikoma:*****


29 komentarzy:

  1. Dziękuję za zabawę, Zwyciężczyniom - gratuluję! :) Piękne kwiaty:) Udanego tygodnia! M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ambrozyjko, dziękuję Ci za zabawę. Tyle nagród!!!Gratuluję. Wyobrażam sobie te emocje na Komunii. Tak powinno być, skromnie, rodzinnie:) Ja to mam przed sobą. PiEkny wianuszek z margarytek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko,
    ... i tak trzymaj, dobrze zajrzec do Ciebie i nacieszyc oczy:)
    Buziaki,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też doświadczam słuszności powiedzenia, że " życie nie jest bajką". Dziękuję za zabawę, pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne robótki, piękne zdjęcia i piękna dusza... Mam nadzieję, że Twoje życie bez fałszywych przyjaciół również będzie piękniejsze! Bardzo się cieszę, że pierwsze candy wygrałam właśnie u Ciebie :-)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wspólną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak trzymaj. Czyść otoczenie z toksycznych ludzi. Zabierają całą pozytywną energię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Eh nie udało się. Trudno :) Tobie dziękuję za zorganizowanie losowania a szczęściarom gratuluję. Pozdrawiam Ciebie ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, ze oczyszczanie będzie skuteczne, oby życie bez tych toksycznych osób było lepsze!!! już piszę maila;))) to moje pierwsze wygrane candy;))) dziękuję za zabawę!!! Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny ten wianez z margarytek/rumianków!!!!!!!
    Bea jest dobrze, tak trzymaj i dzięki za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. to się nazywa nowe życie ho ho.
    Masz rację trzeba dbać o siebie a toksycznych ludzi eliminować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci powodzenia w oczyszczaniu przestrzeni i otwartych uszu i oczu na każdy fałsz i obłudę w koło.
    Teraz będzie już tylko lepiej,bo musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zwyciężczyniom gratuluję !!!!!!!!!!!!!
    Ciebie kochana serdecznie pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zabawę i Gratuluję Szczęściarom:) a w ogrodzie pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zabawę i gratuluje zwyciężczyniom :)
    Piękne zdjęcia , a oczyszczanie czasami jest niezbędne!
    Buziaczki :

    OdpowiedzUsuń
  16. hej hej dziekuje za zabawe i gratulacje dla dziewczyn !!
    oczyszaczanie, hmmm wiesz chyba mi tego trzeba, czas najwyzszy, myslalam ze oczyscilam sie z niektorych "przyjaciol" ale jednak ich to zbytnio ruszylo i wmawiaja czlowiekowi zle sumienie ehhh jak tu zakonczyc.sciskam

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję dziewczynom:) Cudne zdjęcia !
    Pozdrawiam i przesyłam uściski dla Ciebie i Gabrysi:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję dziewczynom. Piękny ogród :))

    OdpowiedzUsuń
  19. tym razem brak szczescia u mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się, że się wszystko udało! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję zwycięskim dziewczynom
    gratuluję Gabrysi przyjęcia Pana Jezusa :)
    buziaki wielkie przesyłam :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie, że wszystko poszło jak należy!Gratuluję wygranym!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję zwycięzcom :) Pozdrawiam "sponsora" zabawy :)
    Piękne fotki, aż mi prawie zapachniało tymi konwaliami,... ech.

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję wylosowanym, dziękuję za zabawę
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Beatko wierzę, że Komunia Św. Córeczki była dla Ciebie wielkim przeżyciem.
    Ja też wyłam jak bóbr na Chrzcie Św. mojego Synka. Powtarzałam sobie w duchu, że mam się natychmiast uspokoić, ale przeżyłam to bardzo wewnętrznie i po prostu nie dało się przestać płakać.
    Śliczne zdjęcia, zwłaszcza bukiecik w kieliszku i wianek :)
    Ja od toksycznych, egoistycznych i fałszywych ludzi uwolniłam się 4 lata temu. Jaki ja mam błogi spokój:)))) Nawet, gdy ktoś tylko z dalszych znajomych zaczyna mącić to brzydko mówiąc " zlewam" i już się zaprogramowałam na obojętność. Prawdę mówiąc z nikim nie utrzymuję stałych bliskich więzi- jest tylko mój Synuś, Mama i ciocia. Fajne jest to, że jak nikt Ci z boku nie " nabija w ucho" to zaczynasz słyszeć samą siebie...
    Buziaki ogromne i dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za zabawę i gratulacje dla dziewczyn.
    Pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej, ja zostałam wylosowana - przepraszam, że dopiero zaglądnęłam, ale oj mało czasu na blogowanie... Pozdrawiam.pa

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz