wtorek, 5 czerwca 2012

Etykiety od Qrki :)))

Czyli post mocno zaległy.
Mam takie tyły w blogowaniu, że nie wiem od czego zacząć
i jak ogarnąć ten chaos.

Dzisiaj będzie o wymiance z Qrką.
Do Qrki poleciał dawno temu organizer łazienkowy, a do mnie dotarły
etykiety - zawieszki :))

Są CUDNE !!!!!

Część z nich trafiła na moje skrzyneczki i koszyki ,
reszta zostanie zagospodarowana w najbliższym czasie.
Oczywiście się pochwalę.

Oto efekty :)










Koszyczki i skrzynki mają już swoje miejsca docelowe
w moim domu.

Qrko dziękuję Ci baardzo kochana :***


Moje kochane, życzę Wam duuużo słoneczka :****
Pogoda za oknem nas nie rozpieszcza.
Na osłodę odrobina kwiecia :)))



Buziole :****






PS. nie mogę "strawić", nowego bloggera , no masakra ://////

22 komentarze:

  1. Bardzo stylowo wyglądają te etykiety.
    A co do zaległości, to ja na początku mojego blogowania miałam dużo większe. Tyle chciałam napisać, a wszystko gdzieś uciekało... Teraz dzieci się śmieją, żebym uważała, bo komputer mnie wciągnie ;-). Ale muszę przecież nadrobić ;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze to tak:
    należą Ci się baty ;-) !!! za to, że pouściłaś nas na tak długo !!!!
    Po drugie stęskniłam się już za Tobą !!!!
    Po trzecie świetna wymianka, szyldziki Qrki świetnie prezentują się na koszyczkach !!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam i liczę na częstsze widzenie wirtualne
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. miało być porzuciłaś ;-) hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sa te szyldziki od Qrki a Ty je kapitalnie wykorzystałaś ! Pojemniki i skrzyneczki nabrały charakteru :) Kwiaty piękne !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szyldziki piękne, ale trzeba je pięknie wyeksponować, zrobiłaś to po mistrzowsku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt, że dawno Cię nie było. Szyldziki cudowne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szyldziki slicznie ozdabiaja koszyczki i skrzyneczki :))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiatki jak kwiatki ale Twoje paznokcie!!! masz piękny miętowy lakier! cudo!!! :D

    szyldziki mniodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne te szyldziki, podziwiam...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne etykiety... Ślicznie dopasowałaś je do skrzyneczek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie uchwycony klimat. Piękne zawieszki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne te etykiety:)))) wspaniale wyglądają na tych skrzyneczkach:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Szyldziki od Qrki sa fantastyczne, te chyba nawet w nowym ksztalcie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatko, no po prostu jest pięknie :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Etykiety Qrki są już sławne ze swej urody i praktyczności. Też zapałałam chęcią ich posiadania :)
    Na koszykach prezentują sie cudnie.

    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  16. Od kilku dni też cieszę się z etykietek od Qurki.
    Fantastyczne są.
    Twoje bardzo mi się podobają.
    A takie skrzyneczki chodzą za mną od dawna:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  17. Etykietki są świetne! A kwiatki rozjaśniły mi nieco dzisiejszy pochmurny dzień! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne te etykiety!!! świetne zastosowane u Ciebie;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. piekne etykiety super wykorzystane teraz pieknie zdobia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz