poniedziałek, 23 lipca 2012

Lato :))))

Moje kochane nie będę się tłumaczyć z mojej nieobecności.
Tak bywa, życie pisze różne scenariusze.
dla mnie napisało, zagmatwany, pokręcony, bolesny...
Ale nie ma tu prywatnych wynurzeń, 
tak jak sobie obiecałam. 
Jestem już  z Wami.
Postaram się nadrobić zaległości :)))

I wysłać zaległe paczuszki do dziewczyn - wybaczcie mi :*****

A dzisiaj tylko cudowna Lana Del Rey

Odkryta o 4 nad ranem po ciężkim dniu .
Clip jest świetny !!!




Buziole dla wszystkich pozytywnie nastawionych do życia.

Pewnemu taboretowi mówię stanowcze NIEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!

15 komentarzy:

  1. Witaj Beatko, cieszę się, że jesteś...niestety z tym nastawianiem do zycia bywa różnie:-/
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Amrozjo, oby się wszystko ułożyło. Obyś jak najczęściej się śmiała. Śpiewała. Szyła w zapale. Dużo słonka i myśli podniebnych przesyłam! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło Cię znów widzieć :-)! Ścieżki życia nie zawsze są proste... Ale po części w tym jego urok. Oby teraz było już tylko lepiej :-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ech te taborety:(((pozdrawiam i samych miłych chwil:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wiesz, co robisz:))) Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cierpliwie czekam na nowości. Dużo słonka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj
    Dobrze, ze jesteś
    a Lany płyty słucham na okrągło, jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda długo Cie nie było. Czasami los potrafi nam coś takiego zgotować, zagmatwać, utrudnić... Wiem
    Ale to kiedyś mija, wracają lepsze myśli i czoło się wypogadza.
    Mam nadzieję że u Ciebie szybko to nastąpi. Wracaj bo czekamy na nowe wesołe wpisy i piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również cieszę się że jesteś :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mamy za zle, wazne ze jestes ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. sił, wytrwałości i pogody ducha na przekór wszelkim trudnościom

    OdpowiedzUsuń
  12. Ambrozjo, dobrze, że jesteś. Ściskam CIę mocno i przesyłam życzenia siły ducha i wytrwałości w radzeniu sobie z rzeczywistością. Mam nadzieję, że słońce zaświeci dla Ciebie radością już wkrótce :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Taboretom głównie rzecz należy NIEEEEE - o ile dobrze odczytałam info zawarte między wierszami :)))
    Lato niestety mija nieodwołalnie, i boli mnie to ogromnie! Przyjdzie znów zyc wspomnieniami, i nadzieją że kolejne przyjdzie szybko i będzie ciepłe... Tymczasem buziaki śle, mimo niepokojów różnych - olać to, że tak rzeknę kolokwialnie i młodzieżowo!!!
    Buziaki i serdeczności na nowy rok... szkolny ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatko życie pisze nam swoje scenariusze..
    głowa do góry będą promyki.
    uściski

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz