poniedziałek, 14 stycznia 2013

CAFE :))

 Moje kochane, buziaki słoneczne przesyłam:**
U mnie pełna mobilizacja !!!
Myślę tu o blogu.
Obiecałam częściej pisać i staram się baardzo mocno :)))
Zniknęłam z blogowego świata przez prace, która
zabiera mi duuużo czasu, przez siedem dni w tygodniu.
Ale, nie narzekam:))
Ponieważ pracuje w pięknym, klimatycznym miejscu.
Ciężko oddać na zdjęciach ten klimat ponad stu letniej kamienicy, 
ten zapach świeżo mielonej kawy, zapach prawdziwej gorącej czekolady.
A do tego w tle sączący się smooth jazz....

Zapraszam Was, kochane do "Cafe M...":)))




















Jest pięknie, prawda?
Można sie zakochać w tym klimacie ?
Można :)))

________________________________________________

A w moim ogrodzie zatrzęsienie ptaków.
Pojawiają się najczęściej w porze śniadania i po południu.
Mąż biega z aparatem i chwyta
w obiektywie naszych gości.

Pierwszy raz pokazał się u nas Grubodziób.






 Sikorki i dzwońce:))


Nawet Sikorka uboga zawitała :))



I dzięcioł w drugim karmniku :))


Był jeszcze dzięcioł zielony, ale płochliwa bestia, więc zwiała przed aparatem .

Dziewczyny kochane jeszcze raz buziole posyłam 
i zmiatam do poduchy:))

Obiecuje częściej do Was zaglądać :***










22 komentarze:

  1. Wow, naprawde bardzo klimatycznie, miejsce z duszą :-) To cos dla Ciebie :-)
    Pozdrówka!
    p.s. ptaszarnia tez fajna

    OdpowiedzUsuń
  2. No to sobie tak przez 7 dni w tygodniu jazzujesz , fajnie i klimatycznie :)
    Można w ornitologa się pobawić , bo przeróżnych ,wspaniałych, ptasich gości u Was mnóstwo .
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tutaj pracujesz? Wiec praca musi byc wypoczynkiem w takim miejscu z atmosfera! Wspaniale zdjecia!
    Pozdrawiam, Beatko i dziekuje za mile slowa. Troche pozno, ale tez zycze Ci w nowym roku wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna praca!!! marzy mi się taka i to od dawna, szczególnie gdybym nie pracowała u kogoś tylko u siebie :)
    i ptactwo piękne, zima w ogrodzie jest cudowna!
    pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. No miejsce super-chętnie kawkę chlipnełłabym ...Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia cuuudowne! No i ukłony dla męża za obfotografowanie gości karmików. Rewelacyjny klimat. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędny klimacik!!!
    Co do ptaków to od kilku dniu ich nie ma.
    Latem było ich mnóstwo i w zeszłym tygodniu tez ale gdzie są teraz?
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie i klimatycznie!
    I goście przy karmniku mili :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super miejsce! i do tego jeszcze jazz...:)
    Ptaszki fajnie gościć, do mnie też czasem jakiś zawita ale tylko przyglądamy się sobie i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! niesamowite miejsce, bardzo lubię takie klimaty :O)
    a zdjęcia ptaszorków super :O)
    pozdrawiam Lidka-Lilka

    OdpowiedzUsuń
  11. Bajkowe miejsce ;-) pełne wielu osobliwych przedmiotów !!!
    Napewno miło się pracuje w takim lokalu ;-)
    Kochana pozdrawiam serdecznie Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne miejsce !!! Miło by było zasiąść w fotelu i wypić dobra kawkę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj, rzeczywiscie niezwykle klimatyczne miejsce, az chcialoby sie zasiasc tam na kawke. Tylko musisz napisac gdzie sie znajduje :)

    usciski

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale klimatyczne, magiczne miejsce! W zasadzie oba :) A grubodzioby strasznie śmiecą jak jedzą słonecznik (przynajmniej ten, którego kiedyś podglądałam). Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. I would love to have coffee in this beautiful space, lovely! And the birds are very cute too, cheers, Monika.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cafe M jest bajkowe , zakochałam się w tym wnetrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz wszystko jasne, dlaczego praca przez jakiś czas wygrała z blogiem ;-) Atmosfera naprawdę do pozazdroszczenia! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cafe M jest wyjątkowe, wspaniały wystrój no i emanuje cudowna atmosfera.
    Piękne zdjecia ptaków.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny klimat. Tylko napisz gdzie ona jest;))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kawa musi smakować wyjątkowo w takim miejscu :)
    Jacy wspaniali goście karmnikowi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne miejsce, z przyjemnością bym tam kawkę wypiła:)
    Mam tylko małą uwagę, mam nadzieję, że Cię nie urażę. Nie zastanawialiście się nad zmianą obrusów na jaśniejsze? Wydaje mi się, że wówczas czerwień krzeseł byłaby bardziej widoczna i szlachetniejsza.
    pozdrawaiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz