środa, 30 stycznia 2013

Szydełkuje !!!!!

Moje kochane na początek wieczorne buziaki 
i ogromne podziękowania za komentarze , 
 za to że zaglądacie do mnie:*****
Jesteście wspaniałe :)

Muszę Wam pokazać moją kolejną "namiętność " :)))
 Szydełkowanie !!!
Już od dawna wzdycham do pledów wykonanych na szydełku.
Oczywiście zawsze można kupić gotowy, ale
 to nie daje tyle radości i satysfakcji ze zdobycia nowych umiejętności :)

Oto moje próby z szydełkiem i babcinymi kwadratami :))
Mistrzynie w tej materii proszę o konstruktywną krytykę .
Bo szydełkowania nie zaniecham, ale mogę wykorzystać pomocne uwagi :))

Pled w kolorze ecru i zieleni.
Na razie mam 4 rzędy , w każdym rzędzie 17 kwadratów.
Oczywiście prace zostały wstrzymane, ponieważ zabrakło mi włóczki :))))
Ale już czekam na paczkę :)




 A na zszycie czeka jeszcze jeden zestaw w kolorach : bieli, różu i błękitu.
Ponad 100 kwadratów :)))





No to się pochwaliłam :)))
 Wiem, że są w nich niedociągnięcia, ale to pierwsze koty za płoty :)))
 Mam już pomysł na kolejny pled, tylko czasu ciągle brakuje.

Kochane dziewczyny życzę Wam słonecznej i mroźniej zimy,
bo to co mam za oknem to masakra jakaś, a na wiosnę jeszcze za wcześnie:****


Tak było u mnie w niedzielę :)





A dzisiaj pada, wieje i wszędzie są kałuże !!!!

I jeszcze dzięcioł zielony stały bywalec, który wreszcie dał się złapać w aparat:))


Buziole :****


38 komentarzy:

  1. Pled super! Zazdroszczę Ci umiejętności takiego szydełkowania.
    Zime lubię, ale bardziej przez okno :-)
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona, a ja już mam dość zimy, a do wiosny jeszcze cały luty :///
      Umiejętności szydełkowania mam na etapie przedszkolaka, ale bardzo mnie cieszy ta zabawa, wiec szydełkuje :)))
      buziaki :**

      Usuń
  2. Fiu fiu !
    Pledy super ,bardzo mi się podobają i też za mną chodzą ,ale ten brak czasu....
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie ,będę Ci wiernie kibicowac w tym "pledowaniu" :-)
    Maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja :) dziękuję kochana :*** Ty dla mnie jesteś mistrzynią szydełka i drutów, wiec Twoje słowa to miód na serducho :))
      buziaki :**

      Usuń
  3. Doskonale Cię rozumiem, mnie też wciągnęło szydełkowanie:)
    A pled będzie super!!! Już teraz kolory pięknie się prezentują.
    Tylko nie zazdroszczę zszywania:) Ja też kiedyś zszywałam, a teraz łączę robiąc ostatnie okrążenie (już od dłuższego ślęczę nad obrusem i dla mnie tak jest szybciej, a ja leniuszek jestem:)
    Pozdrowienia gorące...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edino ja łączyć inaczej po prostu nie potrafię. Ciekawa jestem bardzo tego obrusu. Buziaki przesyłam :**

      Usuń
  4. I mnie się marzy taki własnoręcznie wydziergany pledzik, ale wciąż na marzeniach się kończy. Ten brak czasu! Mam jednak nadzieję, że przyszły sezon zimowy spędzę już opatulona we własny kolorowy pled :))) Twój zapowiada się "smakowicie", koniecznie pokaż całość. Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miruś :) kochana pokaże na 100% :) A z tym brakiem czasu to jakieś szaleństwo ... 23:28 a ja przed kompem zamiast w łóżku, a pobudka parę minut po 6 rano ://
      buziaki :**

      Usuń
  5. Oba zestawy kolorystyczne piękne:)Trzymam kciuki za cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja też marzę o takim pledziku , czy mogłabys zdradzic jaka potrzebna jest do tego wlóczka i skad wziąć wzór ? cudowne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luno włóczkę kupiłam na allegro , najzwyklejsza : Dora , akryl, szydełko 3-3,5 . co do wzoru proszę bardzo : wpisz w YouTube : babcine kwadraty i wyrzuci ci 3-częściowy filmik jak zrobić taki kwadracik i potem połączyć. gdybyś miała jakieś problemy to pisz :)
      buziaki :**

      Usuń
  7. Szydełkowanie wciąga, nie robię nic innego wieczorami :) Ale ja się dopiero uczę :) Za pled zabiorę się może latem, gdy już będę wiedziała, jak po remoncie wygląda moja sypialnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro, powiem Ci w tajemnicy, ze ja nawet do pracy czasem zabieram szydełko :)))) oszalałam na punkcie szydełkowania:) buziaki :**

      Usuń
  8. Czemu utrudniasz sobie życie nie łącząc tych elementów od razu tylko potem je zszywasz? Idzie o wiele więcej wełny:)
    Kolorki kapitalne ja w tym roku znowu sobie zrobię oszalałam na ich punkcie.
    Jak by co napisz to wyślę Ci jak się łączy elementy szydełkowe.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lacrimo ale ja w kwestii szydełkowania jestem raczkująca i nie wiem jak łączyć inaczej. teraz korzystam z filmików na YouTube i łącze każdy oddzielnie.
      Gdybyś mogła wspomóc samouka :)))) będę baaardzo wdzięczna :)) buziaki :**

      Usuń
    2. Doszedł liścik?
      A jeśli tak to wiesz już o co chodzi?
      Buziaki Lacrima

      Usuń
  9. Pledy będą pięknie. Mi od dawna też chodzą po głowie, ale wciąż jest coś innego do zrobienia ... Może na następną zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu a może wiosną znajdziesz czas :)) dziękuje za odwiedziny :) buziaki :**

      Usuń
  10. Chyle czola, dla mnie szydelkowanie jest nie pojete hihi, Pledy z pewnoscia beda bajeczne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ateno zapewniam Cię ze szydełkowanie jest o niebo łatwiejsze niż szycie :)) buziaki :**

      Usuń
  11. Bea a ja w sobotę porządki wiosenne w ogrodzie zrobiłam:) Ale teraz pogoda paskudna, pada, wieje i zimno:(
    Brawo!!! Rajuśku ja też marzę o szydełkowym pledzie ale jakoś zabrać się nie mogę. Przydałby się jakiś bacik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mycha nie żartuj z tymi porządkami :))) U mnie dzisiaj też wietrznie i szaro, ale dalej masa śniegu leży. A bacik podeśle kurierem :))) buziaki :**

      Usuń
  12. Zazdroszczę umiejętności szydełkowania- dla mnie czarna magia.U mnie śniegu praktycznie nie było. Raczej szaro i wietrznie,brr.Pled zapowiada się bajecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Art :) umiejętność szydełkowania nabyłam jakieś 2 miesiące temu :))) U mnie śniegu była masa, no ale ja góralka jestem wiec u mnie zaspy metrowe to norma :) buziaki :**

      Usuń
  13. Zdolniacha z Ciebie! Ja do szydełka zacięcia nie mam niestety. Pledy zapowiadają się piękniusie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ivonna :) dzięki :* Jak tylko skończę to będą na blogu .
      buziaki :**

      Usuń
  14. Beatko, z doświadczenia wiem że szydełko może zdominować życie ;))) Pledy zapowiadają się obiecująco - czekam na zdjęcia gotowych prac :))) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja się tak poważnie zastanawiam, czego Ty nie umiesz robić ;) szyjesz, gotujesz, odnawiasz, szydełkujesz. Złota rączka jak nic.

    dla mnie pracę ręczne to czarna magia. podziwiam!

    pozdrawiam serdecznie, buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj przydalby sie i mnie taki pledzik, wlasnie zaczyna sypac snieg, cala Italia juz zasypana, a u nas wlasnie sie zaczyna. Cudowne zdjecia z zasniezonego ogrodu Beatko!
    usciski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  17. dzis przytaszczyłam od znajomej reklamówkę resztkowych włoczek.....hihihi..i mnie szydełko wciągnęło...cudny pledzik w zielonościach:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Będzie piękny pledzik.
    Ile potrzeba takich 100g motków na pled np. 150x200cm.
    Może wiesz jak to obliczyć?

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba ten odcień zieleni. Zazdroszczę cierpliwości. Ja skusiłam się jedynie na śnieżynki:) Jak pomyślę ile tych kwadracików trzeba zrobić... Ale jak taka cudna zima za oknem, to nic dziwnego, że szydełkujesz. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Wielkie gratulacje dla dobrej roboty.
    Zapraszam do siebie
    zielenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. moja mama szydełkuje, ja niestety nie mam serca do tego. tym bardziej gratuluję pasji do szydełka. pledzik będzie piekny:) PS. byle do wiosny;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak na debiut to wydaje mi się, że już bardzo dużo osiągnęłaś. Ja też się uczę ale na pled jeszcze za prędko.Życzę powodzenia w szydełkowych zmaganiach i byle do wiosny !!!
    uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zaglądam nieustannie!!!
    Zapraszam na candy wielkanocne do nas http://www.zapraszamydostolu.blogspot.com/2013/03/wielkanocne-candy-czyli-prezenty-dla.html
    pzdr!!!Asia

    OdpowiedzUsuń
  24. Zima i u mnie dzis jest. Wszystkie kwiatki posadzone przed tygodniem mi wymrozilo:( A pled z kwadratow i mi sie marzy. Twoj pieknie wychodzi-sliczna ta zielen! Podziwiam wytrwalosc:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz