poniedziałek, 7 stycznia 2013

wspomnienie lata .......

Mam tak silną potrzebę ciepła i zieleni, że gmeram po zdjęciach  z lata....
znalazłam kilka które nie widziały światła blogowego, 
podzielę się z Wami.
 Może komuś pomogą zapomnieć o zimie ......
Gif robiony na szybko wiec nie jest doskonały :)))



Kochane moje w tym Nowym Roku życzę Wam spełnienia jednego marzenia :)))
I do przodu :)))

Obiecałam sobie, ze bede częscniej do Was zagladać i więcej pisać :))
Dotrzymam słowa :))

buziaki :***

6 komentarzy:

  1. Dzięki Bea!!!! W taki ponury dzień to raj dla oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak ciepełka mi się chce :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, jak mi tęskno do lata :-)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie tutaj ... trafiłam przypadkiem niedawno - zostaję na dłużej ! :) pozdrawiam serdecznie ASIA

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia już nie mogę sie doczekać wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. och, jakie cudne zdjęcia... od razu zadźwięczała mi w głowie piosenka Anny Jantar "Tyle słońca w całym mieście... " :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz